Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena
On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Elämme yhteiskunnallisessa ilmapiirissä, jossa ei ole korrektia haukkua lihavia, mutta hoikkia taas saa senkin edestä. Itse olen enemmän kuullut moitteita toisen hoikkuudesta kuin lihavuudesta, ja yleensä juuri ne lihavat haukkuvat hoikkia. Tästäkään syystä en suhtaudu kovin sympaattisesti lihaviin, vaikken heitä mitenkään aktiivisesti myöskään kohtele huonosti tai sano heille epäkohteliaasti. Lihavat ovat oman tilanteensa aiheuttaneet ja jotkut heistä sitten myös purkavat tätä pahaa oloa normaalipainoisiin.
Ei hoikkiakaan ole ok haukkua.
Sanot, että lihavat ovat tilanteensa aiheuttaneet, mutta niin ovat hoikatkin, eikö? Omasta kokemuksestani puolestani ne ovat ne hoikat, jotka lihavampia haukkuvat. Eivät tietenkään kaikki, vain ne rajattomat ja usein miehet.
T: lihavahko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Oletko kehottanut häntä laihduttamaan?
Anteeksi mitä hevon persettä..miks kehottais laihduttamaan. Jos joku kehottais mua laihduttaan se ihminen olis kuollut sen jälkeen
Jep, minuakin kehoitti työkaveri laihduttamaan sanoilla "Laihduttaisit, niin voisit näyttää kauniilta". Ei sanonut mitään sitten, kun laihduin vaatekoosta 44 kokoon 38. Ilmeisesti minusta ei sitten tullut sen kauniinpaa.
Siis joku työkaveri sa
Siis että mitä?! Koko L eli Large eli suomeksi iso ei ole ollenkaan sama kuin iso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Moni lihava nainen ja mies on parisuhteessa.
Syy on joku muu. Mutta odotappa vaan niin työkaverisi laihtuu ja tervehtyy kyllä
Ne on aloittanut bulkkaamisen vasta sen jälkeen kun on saanut miehen koukkuun.
Tai mies on feederi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se lihavana miehenäkään ole helppoa. Viimeksi eilen istuin bussissa ja se oli ihan täynnä, mutta kukaan ei istunut viereeni vaikka olisi siihen nyt mahtunut. Joku nainen meinasi tulla, mutta selvästi vilkaisi minua sitten tarkemmin ja jäi mieluummin seisomaan. En haise, en näytä mitenkään sekopäältä tai muuta. Olen vain niin kuvottava läski. Eikä ollut eka kerta. Kaikki muut penkit täynnä, porukka seisoo käytävällä ja minun vieressäni tyhjä paikka. Onhan se nöyryyttävää, mutta jossakin vaiheessa sitä vaan turtuu ja hyväksyy sen.
Hengitätkö äänekkäästi? Lihavat usein "huohottavat" jopa paikallaan istuessaan ja itse en kestä kuunnella hengitysääniä.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, mitä ulinaa taas. Monesti olen tarjonnut läskille naiselle munaa, vaan eipä ole kelvannut. Saa siinä ulista, katsokaa peiliin.
Huvittaa tollanen incel ulina. Lihavuus naisella ei tarkoita sitä, että jokainen vastaantulevan lerppaxxxxx lähentely pitäisi hyväksyä.
Lihavuus noin yleensä osoittaa, että ihmisellä on elämänhallinnan kanssa ongelmia ja kohtelen heitä jo sen takia hieman eri tavalla.
En ilkeästi, enemmänkin säälien.
Ja joo marginaalinen porukka on lihonnut johtuen jostain sairaudesta. Anteeksi heille. Suurin osa on kuitenkin vaan syönyt itsensä siihen kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus noin yleensä osoittaa, että ihmisellä on elämänhallinnan kanssa ongelmia ja kohtelen heitä jo sen takia hieman eri tavalla.
En ilkeästi, enemmänkin säälien.
Ja joo marginaalinen porukka on lihonnut johtuen jostain sairaudesta. Anteeksi heille. Suurin osa on kuitenkin vaan syönyt itsensä siihen kuntoon.
Oon samaa mieltä, että toi lihavuus heijastuu usein myös muihin elämän osa alueisiin.
Meillä kaksi liika lihavaa rouvaa töissä. Kaikki laiskimmat työntekijät koko talossa. Ruokatunnilla kyllä jaksavat vetää hirmuisen lautasellisen ruokaa ja kahvitauolla vähän pullaa tai muuta makeeta. Jaksavat myös valittaa kun minä hoikka ihminen en ota sitä pullaa. No en kai mä ota, kun en haluu samaan kuntoon kun he :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kehottanut häntä laihduttamaan?
Anteeksi mitä hevon persettä..miks kehottais laihduttamaan. Jos joku kehottais mua laihduttaan se ihminen olis kuollut sen jälkeen
Jep, minuakin kehoitti työkaveri laihduttamaan sanoilla "Laihduttaisit, niin voisit näyttää kauniilta". Ei sanonut mitään sitten, kun laihduin vaatekoosta 44 kokoon 38. Ilmeisesti minusta ei sitten tullut sen kauniinp
Siis että mitä?! Koko L eli Large eli suomeksi iso ei ole ollenkaan sama kuin iso?
On iso. Mutta jos henkilö on pitkä, ei hän ole lihava vaikka käyttää kokoa 44.
Töräytä kunnon ripulipieru, niin Australiassa sataa paskaa.