Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena
On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.
Kommentit (309)
Tavaratalojen vaateosastoilta ohjaavat aina retkeilyosastolle katsomaan telttoja jos etsin mekkoja tai paitoja
Lentoyhtiöt pakottavat varaamaan vähintään kaksi istumapaikkaa
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ihmiset osaavat olla kusipäitä, kiusaajia ja tehdä rikoksia hoikkiakin kohtaan.
Kannattaa ignorata 80% ihmisistä ja loppu 20% koostua läheisistä, rakastavista perheenjäsenistä sekä asiakaspalveluammatissa olevista ihmisistä jotka ovat sinulle kivoja rahan vuoksi. Se kusipäälauma jättää ihan omaan liemeensä kellumaan.
Somen kautta voi tutustua uusiin ihmisiin, jotka vaikuttavat mukavilta. Kun ihminen postaa ajatuksiaan someen, huomaa nopeasti sisältävätkö ne vihamielisiä ajatuksia, asenteita, paremmintietämistä, ym.
Tämä.
T: Tuntematon
Nuorena se kohtelu saattoi olla julmaa mutta nyt kuuskymppisenä saa olla jo rauhassa, jotenka ikääntyminen helpottaa sitäkin.
Pahempaa se rumuus on, ja suurin osa suomalaisista on rotan näkösiä.
Ei silti tulisi mieleenkään puuttua rumien ihmisten ulkonäköön, oon saanut paremman kasvatusmallin sekä luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri on läski ja voi että kun mukava pilkata vanhaapiikaa
Juurikin tämä.
Jonain päivänä kaikkien kiusaajien naamat laitetaan julkisesti nettiin tietovuodoissa. Sinunkaltaisesi on helppo tunnistaa.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset väistävät kadulla
Pakko.
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Oletko kehottanut häntä laihduttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee hukkaan kaksi naista ... :DDDD
En tajunnut tätä asiaa ennenkuin laihduin. Asiakaspalvelijat kaupan kassalla, ravintoloissa ja virastoissa alkoivat hymyillä tervehtiessään. Olen useammankin kerran kääntynyt katsomaan taakseni, jos siellä ehkä on joku jolle he puhuvat ohitseni. Hämmästys on ollut suuri, kun olen tajunnut, että he puhuvat minulle. Olen itse mielestäni käyttäytynyt kuten lihavanakin. Hymyillyt, tervehtinyt, puhunut ystävällisesti ja katsonut silmiin. Jotenkin tuntuu näin jälkikäteen ajateltuna, että olin lihavana näkymätön monille. Se on kyllä tehnyt minut aika surulliseksi. Yritän itse katsoa kaikkia ihmisiä samalla tavalla positiivisesti ja ystävällisesti, tämän asian ymmärrettyäni ehkä vieläkin ystävällisemmin.
Minua ei haittaa ihmisten ilkeily. En halua viettää aikaani pinnallisten idioottien kanssa. Ikääntyminen tosiaan parantaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Moni lihava nainen ja mies on parisuhteessa.
Syy on joku muu. Mutta odotappa vaan niin työkaverisi laihtuu ja tervehtyy kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä hevon persettä..miks kehottais laihduttamaan. Jos joku kehottais mua laihduttaan se ihminen olis kuollut sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut tätä asiaa ennenkuin laihduin. Asiakaspalvelijat kaupan kassalla, ravintoloissa ja virastoissa alkoivat hymyillä tervehtiessään. Olen useammankin kerran kääntynyt katsomaan taakseni, jos siellä ehkä on joku jolle he puhuvat ohitseni. Hämmästys on ollut suuri, kun olen tajunnut, että he puhuvat minulle. Olen itse mielestäni käyttäytynyt kuten lihavanakin. Hymyillyt, tervehtinyt, puhunut ystävällisesti ja katsonut silmiin. Jotenkin tuntuu näin jälkikäteen ajateltuna, että olin lihavana näkymätön monille. Se on kyllä tehnyt minut aika surulliseksi. Yritän itse katsoa kaikkia ihmisiä samalla tavalla positiivisesti ja ystävällisesti, tämän asian ymmärrettyäni ehkä vieläkin ystävällisemmin.
Tämä asia saa mut vain vihaamaan entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan todella huono ihminen, mutta ihmettelen miksei ystäväsi sitten laihduta. Jos ainoa syy sikkuudelle on paino ja ystävä haluaa löytää kumppanin niin sitten täytyy vaan laihduttaa. Sille painolle kun pystyy jotain tekemään, paskella luonteelle ei oikein mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä hevon persettä..miks kehottais laihduttamaan. Jos joku kehottais mua laihduttaan se ihminen olis kuollut sen jälkeen
Monet ihmiset kokee oikeudekseen kommentoida toisten ihmisten painoa - käskeä arvostellen hoikkaa syömään enemmän tai vastaavasti ylipainoista esim käymään lenkillä
Kyllä ne ihmiset osaavat olla kusipäitä, kiusaajia ja tehdä rikoksia hoikkiakin kohtaan.
Kannattaa ignorata 80% ihmisistä ja loppu 20% koostua läheisistä, rakastavista perheenjäsenistä sekä asiakaspalveluammatissa olevista ihmisistä jotka ovat sinulle kivoja rahan vuoksi. Se kusipäälauma jättää ihan omaan liemeensä kellumaan.
Somen kautta voi tutustua uusiin ihmisiin, jotka vaikuttavat mukavilta. Kun ihminen postaa ajatuksiaan someen, huomaa nopeasti sisältävätkö ne vihamielisiä ajatuksia, asenteita, paremmintietämistä, ym.