Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena
On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.
Kommentit (309)
Mä en käsitä tätä. Missä te saatte huonoa palvelua jne? Itsekin olen nykyään ylipainoinen ja ihan samanlaista palvelua saan kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut tätä asiaa ennenkuin laihduin. Asiakaspalvelijat kaupan kassalla, ravintoloissa ja virastoissa alkoivat hymyillä tervehtiessään. Olen useammankin kerran kääntynyt katsomaan taakseni, jos siellä ehkä on joku jolle he puhuvat ohitseni. Hämmästys on ollut suuri, kun olen tajunnut, että he puhuvat minulle. Olen itse mielestäni käyttäytynyt kuten lihavanakin. Hymyillyt, tervehtinyt, puhunut ystävällisesti ja katsonut silmiin. Jotenkin tuntuu näin jälkikäteen ajateltuna, että olin lihavana näkymätön monille. Se on kyllä tehnyt minut aika surulliseksi. Yritän itse katsoa kaikkia ihmisiä samalla tavalla positiivisesti ja ystävällisesti, tämän asian ymmärrettyäni ehkä vieläkin ystävällisemmin.
Minulle myyjä ei meinannut millään myydä haluamaani kodinkonetta. Tarjosi halvempaa vaihtoehtoa. Jouduin sitten sanomaan tavallista napakammin, että minä olen maksava asiakas ja haluan sen koneen, jota tulin ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatsojen pitää aluksi tehdä tarpeeksi aerobista, kun aloittavat rasvan polton. Kilot rasittavat niveliä. Sen jälkeen voi alkaa lopusta ihrasta rakentaa lihasta! Oikeastaan lopulta helppoa, kunhan löytyy itsekuri ja motivaatio alun tuskaan.
Sain kerran läskin työkaverin menemään kahvakuula-tunnille. Kiitteli jälkikäteen.
Kannattaa kyllä tehdä heti sitä lihaskuntoakin, koska lihas kuluttaa enemmän kuin läski. Nivelet kestää aerobisen aiheuttaman rasituksen paremmin, kun on lihasta ympärillä tukemassa.
Sitä paitsi lihaskuntoharjoitelussa saa kyllä samaan aikaan nousemaan sykkeetkin. Joten jos vain jompikumpi pitäisi valita, niin ehdottomasti tehokas lihaskuntotreeni.
Vaikka näinkin. Saavat olla kiitollisia kun täällä tulee ilmaisia pt-neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatsojen pitää aluksi tehdä tarpeeksi aerobista, kun aloittavat rasvan polton. Kilot rasittavat niveliä. Sen jälkeen voi alkaa lopusta ihrasta rakentaa lihasta! Oikeastaan lopulta helppoa, kunhan löytyy itsekuri ja motivaatio alun tuskaan.
Sain kerran läskin työkaverin menemään kahvakuula-tunnille. Kiitteli jälkikäteen.
Vihaan ihmisiä kun ne osaa jo .. mä vihasin ryhmätunteja jo normipainoisenakin..
Voi luoja..harrasta yksilöliikuntaa. Vai keksitkö uuden tekosyyn? Mikä on seuraava?
Mitä liikuntaa ? Niin jotain saatanan kuvottavaa kävelyä vai.. hyi helvetti???? Voi luoja itelles.. vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavalle tuputetaan laihdutusvinkkejä "ihan parastasi ajatellen", mutta jos lihava huomauttaisi jollekin esim. huonoista tai pahasti ulkonevista etuhampaista, niin tuskin kiiteltäisiin neuvoista.
Hampaiden korjaus aikuisena voi maksaa jopa 20 000€, laihduttaa voi ilman rahallista panostusta.
Ozempic on vaitoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavalle tuputetaan laihdutusvinkkejä "ihan parastasi ajatellen", mutta jos lihava huomauttaisi jollekin esim. huonoista tai pahasti ulkonevista etuhampaista, niin tuskin kiiteltäisiin neuvoista.
Hampaiden korjaus aikuisena voi maksaa jopa 20 000€, laihduttaa voi ilman rahallista panostusta.
Kerroppa miten voi laihduttaa ilman rahallista panostusta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä kauniin sieltä huudella ja potkia.. ja lällättää kuinka helppoa.
Onneksi on kaunis ja urheilullinen🙏🏽👍🏿! Eipä tarvii virua läskikurjuudessa ja valittaa.
Niin toivottavasti sulle tapahtuu tosi pahaa.
Haha! Ompa sulla paha päivä. Tämä menee ihan itseäsi vastaan. Pysy siinä surkeassa ihrakasassasi..on surullista nähdä kuinka paha olo ihmisellä voi olla nahoissaan.
Ainakaan bussissa kukaan ei halua istua lihavan viereen ellei ole aivan pakko.
Tähän olen kiinnittänyt huomiota työmatkoilla.
The only fears we have to fear is these fears itself.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kyllä tehdä heti sitä lihaskuntoakin, koska lihas kuluttaa enemmän kuin läski. Nivelet kestää aerobisen aiheuttaman rasituksen paremmin, kun on lihasta ympärillä tukemassa.
Sitä paitsi lihaskuntoharjoitelussa saa kyllä samaan aikaan nousemaan sykkeetkin. Joten jos vain jompikumpi pitäisi valita, niin ehdottomasti tehokas lihaskuntotreeni.Vaikka näinkin. Saavat olla kiitollisia kun täällä tulee ilmaisia pt-neuvoja.
Tämä on se mikä on todella kuvottavaa.. läskien pitäis olla nöyristeleviä koiria kun joku vaivautuu potkimaan. Kiitos ylhäisyydet että meille ei edes ihmisille vaivaudutte edes puhumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni lihava nainen ja mies on parisuhteessa.
Miehet eivät ryhdy mihinkään suhteeseen rumapainoisen naisen kanssa. Mutta avioliitossa nainen usein märehtii itsensä rumapainoiseksi ja mies on siinä liitossa sitten jumissa erisyistä jonkin aikaa, kunnes jättää rumapainoiseksi muuttuneen vaimonsa.
Hehheh, harva jättää kun tietää että tuskin löytyisi uutta kodinhoitajaa ja pippelinimijää.
Kannattaisi pitää sen naisen hyvinvoinnista huolta niin nainen ei stressaantuisi ja lihoaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily on ihan ilmaista. Ja esim jos käsipainot saat kotiin niin ala kotitreeni -> ilmaista sen jälkeen. Katso videoita ja tee niiden mukaan!
Täällä ei ilmeisesti saa julkaista viestejä, jossa ilmoittaa saaneensa hyvää kohtelua ylipainoisena.
Olen ylipainoinen, mutta olen aina saanut hyvää, ystävällistä kohtelua.
Kun olin laihempi, sain kokea paljon seksuaalista ahdistelua.
Nyt kohdellaan siis hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset väistävät kadulla
Pakko.
Niinpä. Ihan samalla tavalla tulee väistettyä kaikenlaisia ja -kokoisia ihmisiä kadulla ja joka paikassa. Tuskin tuo oikeasti on mikään ongelma. Päinkävely sensijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä kauniin sieltä huudella ja potkia.. ja lällättää kuinka helppoa.
Onneksi on kaunis ja urheilullinen🙏🏽👍🏿! Eipä tarvii virua läskikurjuudessa ja valittaa.
Niin toivottavasti sulle tapahtuu tosi pahaa.
Haha! Ompa sulla paha päivä. Tämä menee ihan itseäsi vastaan. Pysy siinä surkeassa ihrakasassasi..on surullista nähdä kuinka paha olo ihmisellä voi olla nahoissaan.
No kauniilla on aina hyvä päivä. Ite siihen tulit ilkkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Oletko kehottanut häntä laihduttamaan?
Anteeksi mitä hevon persettä..miks kehottais laihduttamaan. Jos joku kehottais mua laihduttaan se ihminen olis kuollut sen jälkeen
Monet ihmiset kokee oikeudekseen kommentoida toisten ihmisten painoa - käskeä arvostellen hoikkaa syömään enemmän tai vastaavasti ylipainoista esim käymään lenkillä
Rumille voisi sanoa mene kauneusleikkaukseen. Lyhyille: kasvata pituutta. Pieni kikkisille: mene pidennysleikkaukseen. Laihalle: mene salille. Kaljulle: kasvata hiukset. Köyhälle: hanki rahaa. Narkille lopeta käyttö. Jne koska palstaviisaathan tietää toisten ongelmiin ratkaisut. Oma elämä onkin sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi lihaskuntoharjoitelussa saa kyllä samaan aikaan nousemaan sykkeetkin. Joten jos vain jompikumpi pitäisi valita, niin ehdottomasti tehokas lihaskuntotreeni.Vaikka näinkin. Saavat olla kiitollisia kun täällä tulee ilmaisia pt-neuv
Ainakin kun on noin laiskoja ettei takamus nouse salille/lenkille niin pakkokin sanoa kun kuvottaa itseä ihrameret!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily on ihan ilmaista. Ja esim jos käsipainot saat kotiin niin ala kotitreeni -> ilmaista sen jälkeen. Katso videoita ja tee niiden mukaan!
Aijaa en tiennyt että hyvät lenkkarit on ilmaisia? Eli tekisin jotain mitä en edes halua ? No siellä videolla ilkutaan mulle.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Ainakaan bussissa kukaan ei halua istua lihavan viereen ellei ole aivan pakko.
Tähän olen kiinnittänyt huomiota työmatkoilla.
Tämä johtunee enemmän varmaan siitä ettei ole tilaa istua mukavasti jos toinen tulee osittain omalle puolellesi. Itse en tykkää istua ahtaasti ja olla kosketuksissa tuntemattomiin, joten vältän sitä mikäli mahdollista. Ei ole niinkään kyse siitä, että halveksuisi toisen lihavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ihmisiä kun ne osaa jo .. mä vihasin ryhmätunteja jo normipainoisenakin..
Voi luoja..harrasta yksilöliikuntaa. Vai keksitkö uuden tekosyyn? Mikä on seuraava?
Mitä liikuntaa ? Niin jotain saatanan kuvottavaa kävelyä vai.. hyi helvetti???? Voi luoja itelles.. vaan
Kävely on alkeellisin liikunnan muoto. Voit vaikka alkaa pyöräilyn.. vieläkö pitää neuvoa lisää laiskaa?😂