Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena

Vierailija
12.04.2025 |

On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.

Kommentit (309)

Vierailija
101/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ei ole sairaita, ja ylipaino tulee enemmän fyysisestä toiminnasta kun henkisestä. Joillain on geenit, jotka on ns entisajan selviytyjän geenit eli esim nälän tunne ei tyydyty pienellä määrällä ruokaa.

Eri asia sitten 300-500 kiloiset ym. Heillä toki jotain traumaa saattaa olla, ja tunteiden käsittelemättömyyttä.

Joku tyhmä äsken sanoi että sairaita tunteita. Ei ne tunteet ole sairaita.

Vierailija
102/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo, mitä ulinaa taas. Monesti olen tarjonnut läskille naiselle munaa, vaan eipä ole kelvannut. Saa siinä ulista, katsokaa peiliin.

Ai sekö kun armeliaana tarjoat munaasi tekee susta jotenkin vapahtajan? Mitä jos läski ei vaan halunnut "ihanaa munaasi", ei ylipainoisen tarvitse haluta sua, sillon kuin Sinä tarjoudut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeinen psyykkinen häiriö.

Ap:n lihavuus varmaan johtuu siitä. Hän hoitelee sairaita tunteitaan syömällä. 

Vihaisia yrmyjä vältellään. Ne on aggressiivisia. Saattavat heittää tuolilla. Purra tai istahtaa päälle. 

En ole edes ylipainoinen.

Mutta odotapas vaan jos joskus itse kehität ylipainoa jostain syystä - saatat joutua kriisiin, liikuntakyvyttömäksi, tai jostain syystä psyykeesi saattaa päättää että nyt tarvin painoa.

Sitten saatat ymmärtää paremmin tätä monimuotoisuutta mitä meidän ihmisten kehoihin liittyy 

Sun tarina muuttui aloituksesta. Aloituksesi meni näin:

"Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena

On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa."

Onko vaikea muistaa omat valeensa?

Vierailija
104/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakatus ei tule koskaan muuttamaan tätä miehen perusluonteessa olevaa kuvotusreaktiossa joka käynnistyy kun mies näkee rumapainoisen naisen.

Ei ne kilot kaikkia haittaa, jotkut haluavat velloa läskimeren päällä ja ottavat ihan vaimoksi asti. Noita on aika paljon.

Vierailija
105/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakatus ei tule koskaan muuttamaan tätä miehen perusluonteessa olevaa kuvotusreaktiossa joka käynnistyy kun mies näkee rumapainoisen naisen.

Sun kantsii 

1. Puhkaista silmäsi ja

2. Opetella äidinkielesi

Vierailija
106/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, miksi sitten et laihduta ihmisen kokoiseksi?

Ai niinkö yksinkertaista se on. Mulla menis 20 vuotta näissä 60 kilossa

Tuolla ylipainolla pääset lihavuusleikkaukseen.  Tosin sekään ei toimi pakonomaisesti ahmiville. Olen vuoden aikana nähnyt kaksi lihavuusleikattua, joista eka on yhä järkäle vuotta myöhemmin (lähtöpainossaan, ei tehnyt elämäntapamuutosta) ja toinen kutistunut puoleen neljässä kuukaudessa.

Eka huijaa itseään ja mättää grillikylkeä ja pekonia, kiskoo sähkötupakkaa, liikkuu moottorivoimalla. Toinen syö salaattia ja pieniä ruoka-annoksia huolellisesti pureksien ja noudattaa ohjeita, harrastaa liikuntaa.

Ei mulla nää kilot oo vuodessa tullu .

Sulla taitaa olla rahaa säästössä ja paino joku 75 .. kun jaksat tuollaista rääkkiä. Tuollaisestako määrästä liikunnan vihaajan pitäis aloittaa

Vierailija
107/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ylipainolla pääset lihavuusleikkaukseen.  Tosin sekään ei toimi pakonomaisesti ahmiville. Olen vuoden aikana nähnyt kaksi lihavuusleikattua, joista eka on yhä järkäle vuotta myöhemmin (lähtöpainossaan, ei tehnyt elämäntapamuutosta) ja toinen kutistunut puoleen neljässä kuukaudessa.

Eka huijaa itseään ja mättää grillikylkeä ja pekonia, kiskoo sähkötupakkaa, liikkuu moottorivoimalla. Toinen syö salaattia ja pieniä ruoka-annoksia huolellisesti pureksien ja noudattaa ohjeita, harrastaa liikuntaa.

Ei mulla nää kilot oo vuodessa tullu .

No mitä se kuitulisä maksaa? 

Vierailija
108/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin 45 kg jossa kului noin 1,5 vuotta, nyt BMI on 17,6 ja saan (toisinaan) ihanaa huomiota kaunottarilta.

Vierailija
109/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet ei ole sairaita, ja ylipaino tulee enemmän fyysisestä toiminnasta kun henkisestä. Joillain on geenit, jotka on ns entisajan selviytyjän geenit eli esim nälän tunne ei tyydyty pienellä määrällä ruokaa.

Eri asia sitten 300-500 kiloiset ym. Heillä toki jotain traumaa saattaa olla, ja tunteiden käsittelemättömyyttä.

Joku tyhmä äsken sanoi että sairaita tunteita. Ei ne tunteet ole sairaita.

Ja taas haetaan sääliä. Olen itse myös päihdeperheestä, mutta korkeasti koulutettautunut ja urheilen 3-4 krt vko, valintoja. Kuten ottaako vastuun traumasta.

Vierailija
110/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule aivan sama. Jos miehet pitää rumana niin en menetä yhtään mitään 

Vierailija
111/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin 45 kg jossa kului noin 1,5 vuotta, nyt BMI on 17,6 ja saan (toisinaan) ihanaa huomiota kaunottarilta.

Tuohan on liian alhainen BMI

Vierailija
112/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa se rumuus on, ja suurin osa suomalaisista on rotan näkösiä.

Ei silti tulisi mieleenkään puuttua rumien ihmisten ulkonäköön, oon saanut paremman kasvatusmallin sekä luonteen.

Eikä ole. Rotan näköiset ole sellaisia luisevakasvoisia, joilla on pitkä, kapea, terävä nenä ja olematon leuka. Me ollaan leveänaamaisia, paksuposkisia ja pottunokkaisia.

Vierailija
113/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä kohdella mitenkään kurjasti. Toki painoa ei ole älyttömän paljon, mutta selvästi pullukka olen. Itse asiassa mua on viimeisen vuoden sisään tultu iskemään useammin kuin koko aiemman elämän aikana. Että kai nää vienot rypynalut ja ekstraläski sitten viehättä miehiä.

Vierailija
114/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia. 

Nuorena miehenä pärjäsin ulkonäkölotossa mainiosti. Naiset piirittivät ja pitivät mielettömänä persoonana. Tämä Kaikki katosi kuin taikaiskusta menettäessäni ulkonäön onnettomuuden seurauksena. Ettäs sellaisen pinnallisia löytyy myös kauniimmasta sukupuolesta. Nykyään entiset ihailijani vaihtavat kadun puolta vastaan kävellessä. Ps. tuolle lihavuudelle on helppo tehdä jotain monille muille asioille ei.

Vierailija
115/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion kostaa 

Lihot lisää?

Syöt niidenkin ruoat?

Vierailija
116/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kyllä kohdella mitenkään kurjasti. Toki painoa ei ole älyttömän paljon, mutta selvästi pullukka olen. Itse asiassa mua on viimeisen vuoden sisään tultu iskemään useammin kuin koko aiemman elämän aikana. Että kai nää vienot rypynalut ja ekstraläski sitten viehättä miehiä.

Ehkä ne ajattelee että lihavemmat on helppoja.. 

Vierailija
117/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeinen psyykkinen häiriö.

Ap:n lihavuus varmaan johtuu siitä. Hän hoitelee sairaita tunteitaan syömällä. 

Vihaisia yrmyjä vältellään. Ne on aggressiivisia. Saattavat heittää tuolilla. Purra tai istahtaa päälle. 

En ole edes ylipainoinen.

Mutta odotapas vaan jos joskus itse kehität ylipainoa jostain syystä - saatat joutua kriisiin, liikuntakyvyttömäksi, tai jostain syystä psyykeesi saattaa päättää että nyt tarvin painoa.

Sitten saatat ymmärtää paremmin tätä monimuotoisuutta mitä meidän ihmisten kehoihin liittyy 

Sun tarina muuttui aloituksesta. Aloituksesi meni näin:

"Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena

On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jo

En ole ENÄÄ ylipainoinen

Vierailija
118/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion kostaa 

Lihot lisää?

Syöt niidenkin ruoat?

No eihän laihat edes syö . Miten voisin syödä niiden ruuat

Vierailija
119/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa se rumuus on, ja suurin osa suomalaisista on rotan näkösiä.

Ei silti tulisi mieleenkään puuttua rumien ihmisten ulkonäköön, oon saanut paremman kasvatusmallin sekä luonteen.

Lol no ei todellakaan ole mitään rotan näköisiä senkin rasse. Anna ma arvaan, pidät sub-afrikkalaisia "gasellin" näköisinä vaikka kaikki tietävät miltä ne oikeasti näyttävät. Pidät myös kaalimaan juppoja "aristokraattisen" näköisenä? 

Vierailija
120/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisissa käynnistyy automaattinen kuvotusreaktio noin vähä-älyisestä ja ilkeästä miehestä.

Nyt puhutaan ASIALLISESTA KOHTELUSTA painosta riippumatta. Ei siitä mihin kukakin tuntee seksuaalista vetoa 🤦