Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena
On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Ei se lihavana miehenäkään ole helppoa. Viimeksi eilen istuin bussissa ja se oli ihan täynnä, mutta kukaan ei istunut viereeni vaikka olisi siihen nyt mahtunut. Joku nainen meinasi tulla, mutta selvästi vilkaisi minua sitten tarkemmin ja jäi mieluummin seisomaan. En haise, en näytä mitenkään sekopäältä tai muuta. Olen vain niin kuvottava läski. Eikä ollut eka kerta. Kaikki muut penkit täynnä, porukka seisoo käytävällä ja minun vieressäni tyhjä paikka. Onhan se nöyryyttävää, mutta jossakin vaiheessa sitä vaan turtuu ja hyväksyy sen.
Toinen mahdollisuus on laihduttaa jollet hyväksy asiaa. Jos asia tosiaan sinua vaivaa niin miksi et laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en kiihotu laardista
Puhuttiinko tästä nyt sinun tai kenenkään muun kiihottumisesta?
Taas tyypillistä mieskäytöstä - kaikesta tehdään aina seksuaalista ja HÄNEN kiihottumiskysymys
En sanoisi tuota kommentoijaa mieheksi vaan ihmiskyrväksi.
Miehellä on aivot ja sydän.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on pipipäinen aloitus.
Jep. Av:n omat läskihullut on taas aktiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se lihavana miehenäkään ole helppoa. Viimeksi eilen istuin bussissa ja se oli ihan täynnä, mutta kukaan ei istunut viereeni vaikka olisi siihen nyt mahtunut. Joku nainen meinasi tulla, mutta selvästi vilkaisi minua sitten tarkemmin ja jäi mieluummin seisomaan. En haise, en näytä mitenkään sekopäältä tai muuta. Olen vain niin kuvottava läski. Eikä ollut eka kerta. Kaikki muut penkit täynnä, porukka seisoo käytävällä ja minun vieressäni tyhjä paikka. Onhan se nöyryyttävää, mutta jossakin vaiheessa sitä vaan turtuu ja hyväksyy sen.
Se on se hikihöyry, joka lihavasta miehestä löyhyy ilmaan. Ja max 30 cm istumatilaa.
Alkoi niin ottamaan aivoon kun salilla menin tekeemään spinning pyörällä ylämäki-treeniä ja viereeni tuli haisva lihava mies. Itse paahdat itsesi piippuun lihaskunnon jälkeen ja sit viereen tulee tollainen joka ei tiputa gramaakaan läskiä vuosien aikana. Oli pakko kääntää pyörää muualle!🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, miksi sitten et laihduta ihmisen kokoiseksi?
Ai niinkö yksinkertaista se on. Mulla menis 20 vuotta näissä 60 kilossa
Tuolla ylipainolla pääset lihavuusleikkaukseen. Tosin sekään ei toimi pakonomaisesti ahmiville. Olen vuoden aikana nähnyt kaksi lihavuusleikattua, joista eka on yhä järkäle vuotta myöhemmin (lähtöpainossaan, ei tehnyt elämäntapamuutosta) ja toinen kutistunut puoleen neljässä kuukaudessa.
Eka huijaa itseään ja mättää grillikylkeä ja pekonia, kiskoo sähkötupakkaa, liikkuu moottorivoimalla. Toinen syö salaattia ja pieniä ruoka-annoksia huolellisesti pureksien ja noudattaa ohjeita, harrastaa liikuntaa.
Ei mulla nää kilot oo vuodessa tullu . Mä en syö säännöllisesti enkä ikinä kunnon ruokaa. Muutenkin pitää työttömänä olla kaikesta sivussa kun ei rahaa ole .. laihdutus kysyy rahaa
Ihan samaa kohtelua sain 45-kiloisena kun nyt 85-kilosena: olen ihmisille täysin ilmaa. Kerran vuodessa joku mummo kaupassa saattaa valittaa miten käytän liikaa hajusteita, muuten eivät ihmiset minulle puhu. Miehet eivät katso päinkään kun naama on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärissä kaikki vaivat johtui aina lihavuudesta. Kumma kun bmi on nyt 18 ja vaivat vaan paheni.
Minun BMI oli 40 ja olin sairaalloisen lihava yritin laihduttaa ja kokeilin kaikkea sitten luovutin. Olin teini-ikäinen kun lihoin ja nyt yhtäkkiä olen laihtunut ilman syytä yli 50 kiloa en tiedä miksi, mutta hyvin tyytyväinen olen ja huomaan, että ihmiset ja lääkärit Kohtelee minua paljon paremmin.
Ihmisarvo ei saisi olla kiinni painosta eikä laihuus ole aina terveyden merkki. Kukaan ei edes tutki miksi laihdun .
Hälyttävää. Syöpä tuli mieleen ekana ja kilpirauhasen liikatoiminta tokana.
Varmaan helppo aihe puuttua, on ylipaino. Tietynlaisille ihmisille, jotka kyttää muiden elämää ja tekee jatkuvaa vertailua ym sekä heikko itsetunto.
Ihmisillä on paljon pahempiakin ongelmia kuin vaikka ylipaino. Etenkin pieni ylipaino on jopa hyväksi terveydelle.
Rumat ylipainoiset valittaa että ovat niin rumia koska ovat ylipainoisia. Anteeksi mutta se rumuus tulee siitä naamasta sekä huonosta luonteesta mikä monella on.
Moni normipainoinen on todella ruma, ei sille mitään voi. Mitä kenenkään ulkonäkö kuuluu kellekään??
Lapsellista yrittää takertua johonkin ulospäin näkyvään piirteeseen.
Kun taas vaikka alkoholismi on suomessa oikea tabu, kukaan "ei saa" mennä sanomaan toiselle "vitsi mikä alkoholisti oot, näkee naaman punotuksesta. Oksettaa että jotkut pilaa ittensä noin" vaikka alkoholin haitat on miljoona kertaa pahemmat!
Jos noin menee sanomaan, ajatellaan että "miten se kehtaa kun suomessa alkoholismi on normi", jonka joku liikaa juova on päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tv on täynnä laihdutusohjelmia, jossa l äskit valtaavat ruudun koko olemuksellaan anellen sääliä. Itse urheillut lukiosta saakka monipuolisesti, käynyt kahta korkeakoulua, ollut viranomaistyössä jne vastuullisissa tehtävissä, deitannut julkisuuden henkilöitä ja eipä musta ole tehty ohjelman ohjelmaa tai saanut mitalia kaulaan, vaikka tällainen ihminen sen enemmän ansaitsisi.
Ja aina ylipainoisia pitäisi silittää tukasta ja paapoa. Pitäisi pakottaa johkin fatso foot campille urheilemaan ja tiputtamaan ihrat.
Mutta ei. Mennään kitisemään lääkärille diabeteksestä ja verenpaineesta ja maataan kotona (kulutetaan verovaroja).
Oi miten hyvä ihminen sinä oletkaan!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeinen psyykkinen häiriö.
Ap:n lihavuus varmaan johtuu siitä. Hän hoitelee sairaita tunteitaan syömällä.
Vihaisia yrmyjä vältellään. Ne on aggressiivisia. Saattavat heittää tuolilla. Purra tai istahtaa päälle.
En ole edes ylipainoinen.
Mutta odotapas vaan jos joskus itse kehität ylipainoa jostain syystä - saatat joutua kriisiin, liikuntakyvyttömäksi, tai jostain syystä psyykeesi saattaa päättää että nyt tarvin painoa.
Sitten saatat ymmärtää paremmin tätä monimuotoisuutta mitä meidän ihmisten kehoihin liittyy
Ihmiset tekee julkisissa niin, että kun näkevät laukun jonkun vieressä, niin istuvat siihen ja vaativat paikkaa. Jos samaa ihminen on jo valmiiksi ottanut laukun syliin, sama paikka ei kelpaa. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ylipainolla pääset lihavuusleikkaukseen. Tosin sekään ei toimi pakonomaisesti ahmiville. Olen vuoden aikana nähnyt kaksi lihavuusleikattua, joista eka on yhä järkäle vuotta myöhemmin (lähtöpainossaan, ei tehnyt elämäntapamuutosta) ja toinen kutistunut puoleen neljässä kuukaudessa.
Eka huijaa itseään ja mättää grillikylkeä ja pekonia, kiskoo sähkötupakkaa, liikkuu moottorivoimalla. Toinen syö salaattia ja pieniä ruoka-annoksia huolellisesti pureksien ja noudattaa ohjeita, harrastaa liikuntaa.
Ei mulla nää kilot oo vuodessa tullu . Mä en syö säännöllisesti enkä ikinä kunnon r
Olen myös työnhakijana ja käyn salilla 2 krt vko ja aerobiset päälle. Jos on halua, löytyy keinot.
Joopajoo, mitä ulinaa taas. Monesti olen tarjonnut läskille naiselle munaa, vaan eipä ole kelvannut. Saa siinä ulista, katsokaa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla nää kilot oo vuodessa tullu . Mä en syö säännöllisesti enkä ikinä kunnon r
Seli seli. Ei ole rahasta kiinni vaihtaa makkara kasvisruokaan ja syödä usea pieni ateria päivässä. Mulla kutistuu vatsa ihan itsekseen syömällä kuitulisää (psylliumia). Ja päivä alkaa kaurapuurolla.
En osta lihaa ollenkaan. Syön sitä jos tarjotaan.
En halua suolistosyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Ylipaino on vakava terveysriski ja anteeksi vain, kyllä se kertoo paljon ihmisestä, jos päästää itsensä niin pahaan kuntoon. Parinmuodostuksessa jokainen kuitenkin haluaa sen parhaan mahdollisen kumppanin, eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv on täynnä laihdutusohjelmia, jossa l äskit valtaavat ruudun koko olemuksellaan anellen sääliä. Itse urheillut lukiosta saakka monipuolisesti, käynyt kahta korkeakoulua, ollut viranomaistyössä jne vastuullisissa tehtävissä, deitannut julkisuuden henkilöitä ja eipä musta ole tehty ohjelman ohjelmaa tai saanut mitalia kaulaan, vaikka tällainen ihminen sen enemmän ansaitsisi.
Ja aina ylipainoisia pitäisi silittää tukasta ja paapoa. Pitäisi pakottaa johkin fatso foot campille urheilemaan ja tiputtamaan ihrat.
Mutta ei. Mennään kitisemään lääkärille diabeteksestä ja verenpaineesta ja maataan kotona (kulutetaan verovaroja).
Oi miten hyvä ihminen sinä oletkaan!
Ei ainakaan kuluta verovarojasi!
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, mitä ulinaa taas. Monesti olen tarjonnut läskille naiselle munaa, vaan eipä ole kelvannut. Saa siinä ulista, katsokaa peiliin.
Mitä helvettiä sinä oletat että jokainen nainen sinusta olisi seksuaalisesti kiinnostunut?
Kaakatus ei tule koskaan muuttamaan tätä miehen perusluonteessa olevaa kuvotusreaktiossa joka käynnistyy kun mies näkee rumapainoisen naisen.
Ilmeinen psyykkinen häiriö.
Ap:n lihavuus varmaan johtuu siitä. Hän hoitelee sairaita tunteitaan syömällä.
Vihaisia yrmyjä vältellään. Ne on aggressiivisia. Saattavat heittää tuolilla. Purra tai istahtaa päälle.