Eilen kaupassa nätti nuori kassaneiti hymyili ja toivotti hyvät viikonloput minulle, yli 30-vuotiaalle miehelle
Kommentit (61)
Kannattaa kosia ensi kerralla, ap.
Niin minullekin!
Keski-ikäinen, lihava täti-ihminen
Oletko idiootti? Se sanoo niin kaikille, koska on käsketty tekemään niin. Reppana mies luulee, että on kiinnostunut haha.
Katsos vaan, kuinka sattuikaan. Teki nimittäin saman minullekin, lähes 80 peräkammarinpojalle!
Niin mullekin. Kiitin ja toivotin samaa myös hänelle.
t 👵🏻
Hohhoijaa! 🥱 Huomasitkos, että hymyili ja sanoi samoin kaikille muillekkin sen kassan asiakkaille?
Kuuluu työhön. Mutta vapaalla ollessaan ei olisi ottanut minkäänlaista kontaktia sinuun. Eli ei, minkäänlaista kiinnostusta ei ole.
Niinpä teki puolta vanhemmallekkin. Lisäksi vielä toisen kanssa juteltiin tovi kun oli hyllyttämässä.
Näki sun ostokset ja kiinnostui. Siksi mä aina ostan kukkia ja kortin, jonka kirjoitan valmiiksi ennen kassaa. Kassatytöt lukevat kortin vahingossa.
Kyllä se lämmittää aina mieltä, kun nuori nainen iloisesti tervehtii. M46. P.S. En tietenkään mitään kuvittele, kun ne miljoonatkin puuttuu tililtä.
Hymyilevä ja reipas nainen on aina sykähdyttävää. Tepsii kokoajan paremmin ja paremmin kun ikää tulee.
T: Herra 47
Ilman muuta pyydät häntä treffeille
Siis Porvoossa 30-vuotiaat miehet puhuu vielä kassaneideistä? Muualla päin sanaa käyttää 60+ vuotiaat.
Saman teki kassaneiti myös minulle 45 v naiselle. En tiennytkään, että oli flirttiä..
Puuilon kassaneiti ei toivottanut hyviä viikonloppuja kun kävin ostamassa köyttä, vaseliinia ja pikkujakkaran. Sanoin etten tartte kuittia, en ole tulossa palauttamaan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiootti? Se sanoo niin kaikille, koska on käsketty tekemään niin. Reppana mies luulee, että on kiinnostunut haha.
Minulle ei yksikään kassa ole toivottanut hyvää viikonloppua. Selvästi ihastumista ilmassa apn tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa! 🥱 Huomasitkos, että hymyili ja sanoi samoin kaikille muillekkin sen kassan asiakkaille?
Kuuluu työhön. Mutta vapaalla ollessaan ei olisi ottanut minkäänlaista kontaktia sinuun. Eli ei, minkäänlaista kiinnostusta ei ole.
Olet vaan niin kateellinen. Ei ollut samanlaista lämpöä muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Puuilon kassaneiti ei toivottanut hyviä viikonloppuja kun kävin ostamassa köyttä, vaseliinia ja pikkujakkaran. Sanoin etten tartte kuittia, en ole tulossa palauttamaan näitä.
Ymmärrän vielä sen vaseliinin ja "pikkujakkaran" mutta mihin ihmeeseen sinä sitä köyttä tarvitset?
Tekee saman sadalle muullekin ihmiselle 😄😄😄