Tubettaja Sari Kenttämaan videot
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät lapset äidilleen siirry tässä tapauksessa.
Varo mitä toivot.
Taasko sä uhkailet?
Ja sinä projisoit.
Saahan sitä olla asioista eri mieltä. Oikeus ja sossut sitten päättävät.
Minä päätän elämästäni ihan itse, anna sinä kaikki valtasi aina muille. Luotan Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo mitä toivot.
Taasko sä uhkailet?
Ja sinä projisoit.
Minä päätän elämästäni ihan itse, anna sinä kaikki valtasi aina muille. Luotan Jumalaan.
Luota vaan. Minä en enää luota, kun jouduin uskovaisena niin paljon kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo mitä toivot.
Taasko sä uhkailet?
Ja sinä projisoit.
Luota vaan. Minä en enää luota, kun jouduin uskovaisena niin paljon kärsimään.
Niin olen minäkin ateistina kärsinyt koko elämäni mutta luotan silti siihen että minun elämälläni on tarkoitus ja koska tiedän että olen hyvä ihminen ja tiedän että enempään en pysty, silloin luotetaan prosessiin. Yksi elämä ja se on elettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo mitä toivot.
Enhän minä mitäån toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko monikin samaa kuin tämä tubettaja hännystelijöineen? Että sosiaalityöntekijä saa palkanlisän jokaisesta huostaanotosta?
Monet puhuvat ristiriitaista tietoa, jos täällä käy joku joka tietää niin laittaisi vaikka kommenttia asiasta. Kyllähän niitä kaikenlaisia bonareita maksellaan erilaisissa töissä mutta taitavaa valehteluakin on joka kannattaa ottaa huomioon. Valehtelukin on nykyisin suuressa roolissa koko elämässämme.
Tiedän aivan varmasti, että sossu ei saa bonusta eikä palkanlisää huostaanotoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko monikin samaa kuin tämä tubettaja hännystelijöineen? Että sosiaalityöntekijä saa palkanlisän jokaisesta huostaanotosta?
Monet puhuvat ristiriitaista tietoa, jos täällä käy joku joka tietää niin laittaisi vaikka kommenttia asiasta. Kyllähän niitä kaikenlaisia bonareita maksellaan erilaisissa töissä mutta taitavaa valehteluakin on joka kannattaa ottaa huomioon. Valehtelukin on nykyisin suuressa roolissa koko elämässämme.
Tiedän aivan varmasti, että sossu ei saa bonusta eikä palkanlisää huostaanotoista.
No sehän vasta kuulostaisikin kamalalta jos saisi.
Syyttävät huoltajia kyselemättä ihan mistä tahansa ja pistävät käräjäoikeuteen jotta saavat penättyä korvauksia. Näköjään saavat sanoa ihan mitä tahansa, varokaa näitä toimijoita.
Sari puhuu koko ajan, että saa lapset takaisin. Ei hän tule ikinä olemaan alaikäisten lasten lähivanhempi. Jos on tuollaiseen jamaan itsensä laittanut niin kyseessä on vakava tilanne mitä hän on tehnyt lapsilleen.
T. Sossu
Vierailija kirjoitti:
Sari puhuu koko ajan, että saa lapset takaisin. Ei hän tule ikinä olemaan alaikäisten lasten lähivanhempi. Jos on tuollaiseen jamaan itsensä laittanut niin kyseessä on vakava tilanne mitä hän on tehnyt lapsilleen.
T. Sossu
Millaista tilaa tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset naiset valittamassa elämäänsä jossain nuorison TikTokissa. Ei hyvää päivää
Sari ei ole TikTokissa.
Vierailija kirjoitti:
T. Sossu
Valehtelet, kukaan sossu ei tällä tavalla tulisi ketjuun kirjoittamaan.
Toisaalta taas, tiedämme hyvin monet paljonko valehtelette ja olette kateellisia äideille ja lapsille.
En katso tämän videoita, koska en halua tukea toimintaa, jossa levitellään toisten yksityisasioita. Muutaman videon alkuun katsoin ja teki pahaa, kun tällä Sarilla ei ole mitään suodatinta sen suhteen miten yksityisiä asioita puhuu. Nimet, koulut kaikki.
Yleisellä tasolla sanon, että ei lastensuojelu huvikseen puutu kenenkään elämään. Kaikki tietämäni tapaukset ovat todellakin olleet lastensuojelun intervention tarpeessa. Jokaisessa tapauksessa on menty lasten etu edellä, vaikka se vajaalla käyvä vanhempi ei sitä välttämättä ole tajunnut. Ei tavallisilta ja kunnollisilta vanhemmilta oteta lapsia pois. Lastensuojelun uhrit on kultin kaltainen yhteisö, jossa eri tavoin huonot vanhemmat syyttävät yhteiskuntaa siitä, että heillä itsellään ei ole elämänhallinta kunnossa eikä rahkeita pitää lapsistaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sossu
Millaista tilaa tarkoitat?
Tarkoitan sitä ettei ole enää edes lasten huoltaja (iso juttu tämä, sillä lähivanhemmuudella ei merkitystä), valvotut tapaamiset olleet yli 3 vuotta (se on pitkä aika joka kertoo että ongelmat ovat isot), oikeudessa ei annettu puhelimella soittoaikaa lapsiin, jatkaa edelleen esim isän koko nimen sanomista somessa mustamaalaten häntä voimakkaasti, ei ole tiedonsaantioikeutta lastensa asioihin yms yms. Videoita katsellessa tulee ilmi monenlaisia yksityiskohtia Sarin elämässä jotka ovat todella negatiivisia asioita ja niitä tuntuu riittävän pitkäksi listaksi.
Saa olla melkoinen taikuri jos tuossa sopassa olisi taas äiti jonka luona lapset asuvat.
Juuri tuon huoltajuuskiistan ongelmia on tuo jatkuminen, huoltajien keskinäiset kiistat eivät saisi vaikuttaa lasten elämiin.
Huomasin itse jo heti alkuunsa kaiken asetelman jossa koko maailma on minua vastaan joten päätin puolustauduttuani vaieta loppuajaksi sillä apua ei tullut minkäänlaista ja kaikki puolustautuminen kääntyi minua vastaan. Päätin hyväksyä tämän asetelman jota vastaan on siis mahdotonta taistella.
Nyt olen päässyt eteenpäin ja vielä maksan lisää rahaa tästä kaikesta mutta onneksi se on vain rahaa ja onneksi lapsillani on kaikki hyvin kuitenkin.
Todella ikävää että näihin pakotetaan lähtemään joten suosittelen jokaiselle perheelle sopuisaa toimimista ihan jokaisen perheenjäsenen hyvinvoinnin vuoksi.
Tämä prosessi on ainakin minulle herkkänä ihmisenä ollut henkisesti, psyykkisesti sekä valitettavasti myös fyysisesti hyvin rankka kokemus joten olen kiitollinen selviämisestäni tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon huoltajuuskiistan ongelmia on tuo jatkuminen, huoltajien keskinäiset kiistat eivät saisi vaikuttaa lasten elämiin.
Huomasin itse jo heti alkuunsa kaiken asetelman jossa koko maailma on minua vastaan joten päätin puolustauduttuani vaieta loppuajaksi sillä apua ei tullut minkäänlaista ja kaikki puolustautuminen kääntyi minua vastaan. Päätin hyväksyä tämän asetelman jota vastaan on siis mahdotonta taistella.
Nyt olen päässyt eteenpäin ja vielä maksan lisää rahaa tästä kaikesta mutta onneksi se on vain rahaa ja onneksi lapsillani on kaikki hyvin kuitenkin.
Todella ikävää että näihin pakotetaan lähtemään joten suosittelen jokaiselle perheelle sopuisaa toimimista ihan jokaisen perheenjäsenen hyvinvoinnin vuoksi.
Tämä prosessi on ainakin minulle herkkänä ihmisenä ollut henkisesti, psyykkisesti sekä valitettavasti myös fyysisesti hyvin rankka kokemus joten olen kiitollinen selviämisestäni tähän as
Ketään ei pakoteta lähtemään mihinkään. Hoidat lapsesi kuin kunnon vanhempi hoitaa, niin ei tarvitse miettiä lastensuojelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä prosessi on ainakin minulle herkkänä ihmisenä ollut henkisesti, psyykkisesti sekä valitettavasti myös fyysisesti hyvin rankka kokemus
Kyllähän tähän on pakko lähteä koska ihan pakotetaan. Kyllä hän saa nyt hoitaakin, kiitos arvostuksestasi minuakin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sossu
Toisaalta taas, tiedämme hyvin monet paljonko valehtelette ja olette kateellisia äideille ja lapsille.
Miksi kukaan sossu olisi kateellinen perheille, jotka heidän asiakkainaan on? Hyvin usein näissä perheissä on monitasoisia ongelmia ja pahoinvointia. Siinäpä aihetta kateuteen. Ja sossuilla on omat perheet ja lapset useimmiten. Sekä ihan oma elämä työn ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sossu
Miksi kukaan sossu olisi kateellinen perheille, jotka heidän asiakkainaan on? Hyvin usein näissä perheissä on monitasoisia ongelmia ja pahoinvointia. Siinäpä aihetta kateuteen. Ja sossuilla on omat perheet ja lapset useimmiten. Sekä ihan oma elämä työn ulkopuolella.
Kieltäminen on suomalaisilla veressä. Miksipä kukaan nyt tekisi mitään, ainakaan syyllistäjä itse. Päätelkääpäs näistäkin jotakin ja juurikin tästäkin syystä johtuen kaikki on aika ongelmallista selvittääkin.
Sarin kannattaa, nyt panostaa elämässään muihin asioihin. Opiskeluihin, työntekoon yms. Lapset tulee sitten aikuisena tapamaan jos haluavat.