Tubettaja Sari Kenttämaan videot
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sari ei tajua olla julkisuudessa panettelematta lasten toista vanhempaa. Nimeten väittää päihdeongelmaiseksi ja huonoksi vanhemmaksi. Tuo on sosiaaliviranomaisten näkökulmasta iso hälytysmerkki. Se kertoo yhteistyökyvyttömyydestä. Sari vääntää liioittelevalla tavalla kaiken isän tekemän jollain tavalla vääräksi ja haitalliseksi.
Joo sori mutta samaahan Sarillekin tehdään ja isoin valhein kuten toki muillekin joita kohdellaan väärin. Ei vetele tälläinen peli, pakko saada sanoa katsopas itsekin miten ne hyttyset inisee ihan oikeasti.
Kuule Sari, ei se miehesi ja sosiaaliviranomaiset puhu sinusta julkisuudessa mitään. Itse sinä pilaat mainettasi noilla videoillasi.
Oletpa taas lap
En ole Sari mutta jotakin samaa meissä on. Olet kateellinen meille.
Tässä teille esimakua jankuttavista mielisairaista suomalaisista. Onnea matkaanne.
Vierailija kirjoitti:
Sari valittaa, että on rikos erottaa vanhempi lapsistaan, mutta itse karkasi Lappiin lasten kanssa, kauas lasten isästä. Sari on aivan käsittämättömän huono näkemään itseään toisten silmin.
Onkohan hänellä jotain autismia tai heikkolahjaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sari valittaa, että on rikos erottaa vanhempi lapsistaan, mutta itse karkasi Lappiin lasten kanssa, kauas lasten isästä. Sari on aivan käsittämättömän huono näkemään itseään toisten silmin.
Onkohan hänellä jotain autismia tai heikkolahjaisuutta?
Jotain erikoista hänessä on. Hän on itse kertonut oppimisvaikeuksistaan, oli oppinut todella hitaasti lukemaan eikä kouluja ole juurikaan käynyt. Hänellä on ihme hörhöpitoinen maailmankuva, kun katsoo niitä ihan ensimmäisiä videoitaan. Hän ei tunnu yhtään kykenevän asettua muiden asemaan, mikä on erikoista. Häntä kiukuttaa se, että hänellä ilmeisesti on diagnoosi bipolarisuudesta. Hän koettaa vakuuttaa, ettei se pidä paikkaansa.
Yllättävästi Saria moittivia viestejä poistuu tänään... Sari, etkö täälläkään kestä kuulla eriäviä mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävästi Saria moittivia viestejä poistuu tänään... Sari, etkö täälläkään kestä kuulla eriäviä mielipiteitä?
Minä niitä poistin ja minä sinulle tässä olen fiksuna vastaillut enkä ole Sari. Jaxuhali! Kyllä se siitä.
Kyllä sinunkin viestäjäsi voidaan poistattaa. Mitä siitä pitäisit?
Poistit etenkin sen viestin missä opetin sinua mikä ero on huoltajalla ja vanhemmalla. Menikö tunteisiin, kun rautalangasta väänsin sinulle miten ne ovat eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mitä juttua! Vai on se tuomari poistanut Sarin huoltajuuden laittomasti...
Joo et ehkä ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan, tekevät tätä kaikille mutta ei se oikeasti tietenkään poistu. Lapsia huostaavaa huoltajaa täytyy miellyttää kaikilla tavoin, narsistit ovat vähän sellaisia kaikesta loukkaantujia. Päästä terve yksilö ei tee kiusaa lasten kustannuksella.
Sinulla menee huoltajuus ja vanhemmuus sekaisin. Jos tuomioistuin poistaa huoltajuuden, niin kyllä se ihan oikeasti poistuu. Vanhemmuus ei toki poistu.
Ei vaan puhumme asioiden hoitamisesta, vanhempi on huoltaja koska nämä ovat samoja asioita. Dorka.
Eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä niitä poistin ja minä sinulle tässä olen fiksuna vastaillut enkä ole Sari. Jaxuhali! Kyllä se siitä.
Kyllä sinunkin viestäjäsi voidaan poistattaa. Mitä siitä pitäisit?
Poistit etenkin sen viestin missä opetin sinua mikä ero on huoltajalla ja vanhemmalla. Menikö tunteisiin, kun rautalangasta väänsin sinulle miten ne ovat eri asia.
Sinähän se vasta tiukka täti oletkin. Mikäs sinä olet kertomaan minusta yhtään mitään? Et sinä tiedä minusta mitään.
Sinua vain lähinnä ottaa koville nämä lastensuojelun virheet.
Mene terapiaan hoidattamaan noita ongelmiasi ennen kui
Kuka noin puhuu nykyaikana? Mielisairaat ja mielisairaalat ovat ikivanhoja nimityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mitä juttua! Vai on se tuomari poistanut Sarin huoltajuuden laittomasti...
Joo et ehkä ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan, tekevät tätä kaikille mutta ei se oikeasti tietenkään poistu. Lapsia huostaavaa huoltajaa täytyy miellyttää kaikilla tavoin, narsistit ovat vähän sellaisia kaikesta loukkaantujia. Päästä terve yksilö ei tee kiusaa lasten kustannuksella.
Sinulla menee huoltajuus ja vanhemmuus sekaisin. Jos tuomioistuin poistaa huoltajuuden, niin kyllä se ihan oikeasti poistuu. Vanhemmuus ei toki poistu.
Ei vaan puhumme asioiden hoitamisesta, vanhempi on huoltaja koska nämä ovat samoja asioita. Dorka.
Eivät ole sama asia.
Huoltaja ja vanhempi ovat todellakin eri asia. Tuo dorkaksi nimittelijä poisti viestini, jossa asian hänelle perusteellisesti selitin. Ilmiannan tästä lähtien ketjusta kaikki Saria tukevat viestit. Jos tuo haluaa olla noin lapsellinen, niin harmitelkoot nyt sitten.
Sarihan sekoili videollaan tänään samaa. Ettei tuomioistuin muka voi poistaa huoltajuutta, vaan se säilyy aina. Tuo osoittaa, ettei Sari ymmärrä vanhemmuuden ja huoltajuuden eroa. Ei varmaan ole koskaan miettinyt termejä yksinhuolto ja yhteishuolto.
Asiat tuodaan julki kun muu ei enää auta. Kertooko tämä sinun mielestäsi rehellisestä toiminnasta ja oikeudenmukaisuudesta? Ei todellakaan kerro joten osoita vihasi sinne minne se kuuluu. Kaikki eivät vain voi alistua ihan kaikelle. Normaali ihminen kokee tarvetta puhua ja korostuneesti silloin kun häntä ei kuunnella. Oletko kuullut kaltoinkohdelluista? Nämä teidän jutut on aina ristiriitaisia siksi että teillä on ongelmia asioiden suhteen, se paistaa läpi kirkkaammin kuin koskaan ennen.