Sametti: haluan vaihtaa takaisin alkuperäiseen sukupuoleeni:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7d9fd668-3432-4a3f-a979-aa9e07d…;
Tänään telkkarissa.
Kommentit (1830)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DIssosiaatio on hyvinkin yleinen ja täysin alitunnistettu yleisyyteensä nähden. Suurin osa lapsuustraumatisoituneista kärsii jonkinlaisesta dissosiaatiosta, joka saattaa elämän ollessa mukavaa ja helppoa olla paljonkin poissa, kun taas vaikeissa elämäntilanteissa se voi vallata alaa elämästä todella paljon.
Mä käytän tätä keinona päästä vastuusta ja hyvin olenkin onnistunut. Mulla on luotuna useita persooniakin ja tuon ne esiin tarpeen mukaan. Aivan mahtavaa seurata näitä alan ammattilaisia kun ne kirjaa näitä ylös ja sitten näitä analysoidaan yhdessä. Oli todella helppo saada eläkepaperit alle 23 vuotiaana. Vaatii itseltä toki asiaan perehtymistä ja heittäytymisen taitoa. Tämä on mulle erittäin mielenkiintoinen henkilökohtainen kokeilu ja kiitän tukemisesta.
Mutta ethän sä ole vielä edes täysi-ikäinen.
Positiivista että YLE esittää jotain kriittistäkin ohjelmaa gender-ideologiasta ja transkultista. Epidemia on levinnyt Suomessakin aivan käsittämättömällä nopeudella. Vuonna 2004 noin 50 ihmistä haki sukupuolen "korjausta", viime vuonna hakijoita oli alan lääkärin Teemu Kärnän mukaan vajaa 2000. Siis 40-kertaistuminen kahdessakymmenessä vuodessa. Evät nuo vajaa 2000 hakijaa ole "oikeita" sukupuolidysforiasta kärsiviä potilaista kuten vuoden 2004 50 henkeä ilmeisesti olevat. Nyt korjausta hakevat ovat transkultin, median ja poliitikkojen groomaamia ja aivopesemiä psyykeongelmaisia nuoria, jotka pitäisi ehdottomasti pelastaa Sametin kohtalolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatria julkisella puolella on pääasiassa ns. raskasta psykiatriaa, jossa hoidetaan vakava-asteisia mielenterveyden häiriöitä. Valitettavasti en ole kuullut massiivisista tutkimuspanostuksista, joita viime vuosikymmeninä olisi sijoitettu nimenomaan näiden usein vaikeasti syrjäytyneiden ihmisten hoidon kehittämiseksi, mutta monien vakavien psykiatristen sairauksien etiologiaa on kyllä silti pystytty selvittämään riittävästi tehokkaan hoidon kehittämiseksi, mikä mahdollistaa monille normaalin elämän, jos he vain ottavat lääkkeensä.
Höpö höpö. Esimerkiksi skitsofrenia on itse asiassa yksi eniten tutkituista häiriöistä psykiatriassa nimenomaan aivokuvantamis- ja geenitutkimuksen saralla. Skitsofenia oli itse asiassa keskeinen vaikutin massiivisesti rahoitetun hankkeen Human Genome Projecti
Ihmisen psyyke ja mieli ovat emergenttejä ilmiöitä. Ne eivät rakennu vain aivoista, vaan vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa, eikä monia psyyken tason ilmiöitä voi siksi suoraan aivoihin palauttaa. Esimerkiksi sellaista käsitettä kuin harha ei ole olemassakaan aivotasolla, kyse on puhtaasti kulttuurisesta uskomuksesta. Luot myös näennäistä koherenssia ihmisten välillä luokittelemalla harhaiset ihmiset samaan luokkaan ja kuvittelemalla, että tulkintasi heidän harhaisuudestaan saa heidät sairastamaan samaa sairautta. Se on puhdas kulttuurisidonnainen, epäobjektiivinen luokitus. Sitä on ihan turha lähteä aivoista etsimään. Psykiatrian naivistinen materialistinen reduktionismi on falsifioitu jo ajat sitten, eikä mene kauan, että koko korttitalo eli paradigma romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Positiivista että YLE esittää jotain kriittistäkin ohjelmaa gender-ideologiasta ja transkultista. Epidemia on levinnyt Suomessakin aivan käsittämättömällä nopeudella. Vuonna 2004 noin 50 ihmistä haki sukupuolen "korjausta", viime vuonna hakijoita oli alan lääkärin Teemu Kärnän mukaan vajaa 2000. Siis 40-kertaistuminen kahdessakymmenessä vuodessa. Evät nuo vajaa 2000 hakijaa ole "oikeita" sukupuolidysforiasta kärsiviä potilaista kuten vuoden 2004 50 henkeä ilmeisesti olevat. Nyt korjausta hakevat ovat transkultin, median ja poliitikkojen groomaamia ja aivopesemiä psyykeongelmaisia nuoria, jotka pitäisi ehdottomasti pelastaa Sametin kohtalolta.
Sivuutat sen mahdollisuuden, että tuo 50 on ollut vähemmän kuin oikeasti olisi ollut tarve. Hyppäät suoraan oletukseen, että 50 olisi jokin oikea määrä. Todelline nvuotuinen tarve lienee jossain 50 ja 2000 välissä. Se onko kumpikaan mikään pitkän ajan todellinen keskiarvo vai valitut lukemat, joilla ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisen tilanteen kanssa.
Miten voi tietää, että jollakin on todellinen tarve, jos ei ole löydettävisä biomarkkereita?
Osa transnaisista on näitä miesnarsisteja, joiden mielestä "naisilla on helpompaa, koska saavat seksiä koska tahansa". He saavat lisää seksuaalista valtaa naisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DIssosiaatio on hyvinkin yleinen ja täysin alitunnistettu yleisyyteensä nähden. Suurin osa lapsuustraumatisoituneista kärsii jonkinlaisesta dissosiaatiosta, joka saattaa elämän ollessa mukavaa ja helppoa olla paljonkin poissa, kun taas vaikeissa elämäntilanteissa se voi vallata alaa elämästä todella paljon.
Mä käytän tätä keinona päästä vastuusta ja hyvin olenkin onnistunut. Mulla on luotuna useita persooniakin ja tuon ne esiin tarpeen mukaan. Aivan mahtavaa seurata näitä alan ammattilaisia kun ne kirjaa näitä ylös ja sitten näitä analysoidaan yhdessä. Oli todella helppo saada eläkepaperit alle 23 vuotiaana. Vaatii itseltä toki asiaan perehtymistä ja heittäytymisen taitoa. Tämä on mulle erittäin mielenkiintoinen henkilökohtainen kokeilu ja kiitän tukemisesta.
Mutta ethän s
Mutta noin se menee. Jokainen joka syventyy miettimään pelkkää omaa oloaan tuntee varmasti jotain sairautta ennen pitkää, siksi muiden ihmisten seura ja päivittäinen tekeminen on parasta lääkettä mielen vaivoihin
Murrosikäinen usein vaipuu noihin itsetutkiskelun mietteisiin, koska hormoonitoiminnan muutokset ovat niin rankkoja, tähän kohtaan kun joku trans-sirkus pääsee iskemään on jälki sitten tuhoisaa ja leikkausten takia jopa loppuikäistä
Sitä en tosin ole ikinä ymmärtänyt, että miksi tästä on kehkeytynyt poliittinen kysymys ja poliittinen tavoite? Ihmislapsen tuhoamisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Aivan liikaa on trans-sukupuolisuutta mainostavaa sisältöä. Helposti identiteetin kanssa muutenkin ponnisteleva teini keksii siitä helpon vastauksen ongelmiinsa: kaikki johtuukin siitä, että olen trans. Vaikka todellisuudessa voi olla kyse normaalista murrosiän vaikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transhoidot olisi syytä kieltää. Samaa hulluutta kuin eheytyshoidot.
Lääketiede on eri mieltä.
Oliko lääketiede oikeassa lobotomioista, Talidomidista, trepanoinnista, iilimadoista ja suoneniskennästä?
Kammottavia kaikki. Vahinko vain, että vielä nykyäänkin lääke"tieteen" nimissä tehdään pahaa muille, koska lääkärit ovat globaalissa maailmassa melkein Jumalasta seuraava.
Ehkäpä diktatuurissa valtion johtajaa palvotaan tyyliin puoli-jumalana, mutta ymmärrätte varmaan pointin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olin aidosti yllättättynyt, että YLE julkaisee jotain muuta kuin perinteistä ideologiaa.
Mutta jokatapauksessa se dokumentti oli hienosti tehty, mutta se tuntui siltä, että loppui keskekaiken
Vierailija kirjoitti:
Osa transnaisista on näitä miesnarsisteja, joiden mielestä "naisilla on helpompaa, koska saavat seksiä koska tahansa". He saavat lisää seksuaalista valtaa naisina.
Itse asiassa kyse on useimmiten fetissistä. Aika moni transnainen jättää lisäksi vielä elimensä leikkaamatta, koska sitä ei ole pakko poistaa. fetismistä kielii myöskin usein voimakkaasti liioiteltu stereotyyppinen naiskuva ja pukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olin aidosti yllättättynyt, että YLE julkaisee jotain muuta kuin perinteistä ideologiaa.
Mutta jokatapauksessa se dokumentti oli hienosti tehty, mutta se tuntui siltä, että loppui keskekaiken
Yksi dokumentti ja sekin kesti vain 7 minuuttia vs ne kaiki tunteja kestävät dokumentit trans-sirkuksen puolesta
Ei yllätä, että Seta ja muut hänen kurkussa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sametilla on oma Youtube-kanava Samettiorkidea, jos haluaa kuulla/katsoa aiheesta lisää. Törmäsin tähän itse joskus viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tässä ratkaisu ínçél ongelmaan? Jos nämä kerran leikkauttaisivat itselleen naisen värkit niin siitä sitten miehiä metsästämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jokatapauksessa se dokumentti oli hienosti tehty, mutta se tuntui
Sametilla on oma Youtube-kanava Samettiorkidea, jos haluaa kuulla/katsoa aiheesta lisää. Törmäsin tähän itse joskus viime vuonna.
Tiedetään kyllä, mutta tämä Ylen oma dokumentti kesti vain harmillisesti vain 7minuuttia, vaikka olisi saanut asiaa varmastikin vähintään vartin verran. Mutta minkäs sille voi, että YLE on vahvasti Setan puolella minkä vuoksi tuntuu siltä, että tuohon dokumenttiin suostuttiin Ylen puolelta juuri ja juuri
Vierailija kirjoitti:
Aivan liikaa on trans-sukupuolisuutta mainostavaa sisältöä. Helposti identiteetin kanssa muutenkin ponnisteleva teini keksii siitä helpon vastauksen ongelmiinsa: kaikki johtuukin siitä, että olen trans. Vaikka todellisuudessa voi olla kyse normaalista murrosiän vaikeudesta.
Missä oikein törmäät tähän mainostavaan sisältöön? Itsellä tai lapsillani ei ole tullut vastaan.
öööö tööö kaikista kamailnta on ettei tästä saa puhua tööööö