Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Axl Smith saa koskaan anteeksi?

Vierailija
11.04.2025 |

Mies on rangaistuksensa saanut ja kärsinyt. Miksi häntä edelleen vainotaan?

Seiska ja IS etunenässä:

Seiska: Julkisuudesta poistuneelta Axl Smithiltä harvinainen lausunto

https://www.is.fi/viihde/art-2000011158602.html

Kommentit (624)

Vierailija
181/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axl ei saa koskaan anteeksi koska jutun yhteydessä paljastui että Axl pani jotakuinkin kaikkia pääkaupunkiseudulla asuvia julkkisnaisia, eli paljasti kuinka kevytkenkäisiä he ovat. Huvittavan yksityiskohtana ainoastaan Maisa Torpalla oli selkärankaa myöntää asia ja antaa Axlille anteeksi se kuvaaminen julkisesti.

No juuri senhän takia tätäkin olematonta juttua pyöritellään lehdessä vielä kymmenen vuoden jälkeen, kun Axel kävi jyystämässä näitä journalisteja tai niiden kavereita, joten henkilökohtaisen agendan varjolla näinkin mitätöntä "rikosta" pidetään julkisuudessa vieläkin.

Kymmenien uhrien rikos ei ole mitätön.

Tutustu joskus johonkin naiseen ja yritä ymmärtää miltä tuollainen voisi hänestä tuntua. Siitä se ihmiseksi tuleminen voisi alkaa sinunkin kohdallasi.

Vierailija
182/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sampo ja Aku sai anteeksi !

Sampohan kuului haipppirinkiin. Pääsi kuin koira veräjästä kun "emmää mitään katsonut" ja heitti kaverinsa Axelin bussin alle. Kuten joku partasuu räppärikin jonka nimeä en muista.

Sampo oli myös poliisi tv:ssä rajujen bileiden vuoksi jonne poliisit siis oli kutsuttu. Ei mikään "kiva kaveri" tämä Sampo.

Kuusi jätkää ollut watsappin haippiringissä. Axel, Sampo, Kasmir ja Hank Solo ainakin on mediassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä kuvannut jahdattiin maanpakoon.

Petoksista tuomittu on ollut pääministeri ja johtanut vastikään perustuslakivaliokuntaa ja kissoja kiduttanut demarien puoluesihteerinä parhaillaan. Esimerkiksi. Oikeus ei ole sama kaikille. Kannatan toki sitä, ettei näitä rikoksista tuomittuja nostettaisi tärkeisiin luottamustehtäviin. 

Seksiä luvatta kuvannut tuomittiin rikoksista, ja hän päätti itse lähteä maanpakoon. Motiiveja muutolle voimme arvailla, mutta aika korkealla on varmasti oikeuden määräämien vahingonkorvausten maksamisen välttely sekä pilalle menneestä maineesta johtuva töiden puute.

Vierailija
184/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axl ei saa koskaan anteeksi koska jutun yhteydessä paljastui että Axl pani jotakuinkin kaikkia pääkaupunkiseudulla asuvia julkkisnaisia, eli paljasti kuinka kevytkenkäisiä he ovat. Huvittavan yksityiskohtana ainoastaan Maisa Torpalla oli selkärankaa myöntää asia ja antaa Axlille anteeksi se kuvaaminen julkisesti.

No juuri senhän takia tätäkin olematonta juttua pyöritellään lehdessä vielä kymmenen vuoden jälkeen, kun Axel kävi jyystämässä näitä journalisteja tai niiden kavereita, joten henkilökohtaisen agendan varjolla näinkin mitätöntä "rikosta" pidetään julkisuudessa vieläkin.

Tutustu joskus johonkin naiseen ja yritä ymmärtää miltä tuollainen voisi hänestä tuntua. Siitä se ihmiseksi tuleminen voisi alkaa sinunkin kohdallasi.

Samaistuakseen noihin naisiin yhen yön seksileikkien saamisen pitäs olla yhtä helppoa ku naisella.

Mä en oo käyny tumman etelän naisen selässä.

Vierailija
185/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sampohan kuului haipppirinkiin. Pääsi kuin koira veräjästä kun "emmää mitään katsonut" ja heitti kaverinsa Axelin bussin alle. Kuten joku partasuu räppärikin jonka nimeä en muista.

Sampo oli myös poliisi tv:ssä rajujen bileiden vuoksi jonne poliisit siis oli kutsuttu. Ei mikään "kiva kaveri" tämä Sampo.

Kuusi jätkää ollut watsappin haippiringissä. Axel, Sampo, Kasmir ja Hank Solo ainakin on mediassa?

Onko Sampolla naista? Hänestä tulee sellainen viba että ei naiset kiinnostele.

Vierailija
186/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sampolla naista? Hänestä tulee sellainen viba että ei naiset kiinnostele.

Oli ainakin todistajana haippijutussa?

Vierailija
187/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu joskus johonkin naiseen ja yritä ymmärtää miltä tuollainen voisi hänestä tuntua. Siitä se ihmiseksi tulemi

Samaistuakseen noihin naisiin yhen yön seksileikkien saamisen pitäs olla yhtä helppoa ku naisella.

Mä en oo käyny tumman etelän naisen selässä.

No arvelinkin että tämä on tuollaista tyypillistä incelin naisvihaa. Sellaisia kommentteja tulee.

Vierailija
188/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuo saa tehdä elääkseen jos sitä jatkuvasti vainotaan menneistä teoista. Ja olen samaa mieltä, eikö ihmisen anneta muuttua ja tienata oma elantonsa.

Vierailija
189/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu joskus johonkin naiseen ja yritä ymmärtää miltä tuollaine

Mä oon reilu ja oikeudenmukanen. Sä saat täyden oikeuden haukkua mua häntäheikiks sit ku mä oon käyny nylkyttämässä nappisilmänaista ja itken oikeudes ku se kuvaa mua salaa. Mut tommosta ei tuu koskaan tapahtumaan. Ees ilman tota kuvausta.

Vierailija
190/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuo saa tehdä elääkseen jos sitä jatkuvasti vainotaan menneistä teoista. Ja olen samaa mieltä, eikö ihmisen anneta muuttua ja tienata oma elantonsa.

Saahan se muuttua. Mutta silloin pitää rehellisesti ja selittelemättä jotakin hätävaleita piidereistä tunnustaa että toimi väärin. Tätä ei ole tietääkseni tapahtunut. Ja jos ottaa rikoksensa kohteeksi useita julkimoita niin ihan itse kantaa typeryytensä seuraukset. 

Jos olen väärässä niin korjatkaa ja mukaan linkki aksun anteeksipyyntöön.

Vierailija
191/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole kärsinyt rangaistustaan, jos vahingonkorvauksia on yhä maksamatta.

Oikeusvaltioperiaate ei toimi noin, eikä varsinkaan siten että sinulla olisi lupa loputtomiin kostaa koska katsot ettei rikoksentekijä mielestäsi ole vielä kärsinyt tarpeeksi.

Eikä median tehtävä normaalisti ole toimia toimittajan tai toimittajan kaverien henkilökohtaisen koston välineenä, jos siis journalismin periaatteita noudatetaan.

Muuten jos media haluaisi olla vakavastiotettava, niin julkisen sanan neuvosto ottaisi merkittäviä tapauksia oma-aloitteisesti tutkintaan ja jakaisi oikeasti merkittäviä rangaistuksia median arvovallan ja uskottavuuden murentamisesta. Nykymuodossaan tuokin kaveriklubi on täysi vitsi. Mutta tää nyt ei liity tähän tapaukseen muuten kuin siinä mielessä että miksi media jahtaa edelleen axl:ia.

Voi esim. miettiä että jos haluttaisiin axl:in maksavan korvauksia niin mitä järkeä on estää axl:in työllistyminen kerta toisensa jälkeen. Ei tuolla tyylillä kukaan pysty maksamaan mitään jos ei ole tuloja. Enemmänkin tuo jahtaaminen näyttää just siltä mitä se on, eli jatketaan kostamista aina vaan kun media sen sallii ja siihen osallistuu.

(sama ongelma on maksuhäiriöiden kanssa suomen työelämässä, miten kukaan saa velkansa maksettua jos maksuhäiriö estää työllistymisen?)

Vierailija
192/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan se muuttua. Mutta silloin pitää rehellisesti ja selittelemättä jotakin hätävaleita piidereistä tunnustaa että toimi väärin. Tätä ei ole tietääkseni tapahtunut. Ja jos ottaa rikoksensa kohteeksi useita julkimoita niin ihan itse kantaa typeryytensä seuraukset. 

Luulet olevasi tuomioistuin joka voi mutuilla lisärangaistuksia kenelle tahansa? Joo ei. Tulehan maan pinnalle sieltä.

Vierailija
193/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja töitä etsiessään kannattaa kertoa oma taustansa työnantajalle ettei se sitten myöhemmin paljastuessaan johda potkuihin. Eli ei julkisuuteen liittyviä työtehtäviä.

Vierailija
194/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla toimittajat hänen uhrejaan... 

Vierailija
195/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet olevasi tuomioistuin joka voi mutuilla lisärangaistuksia kenelle tahansa? Joo ei. Tulehan maan pinnalle sieltä.

Aksu tietty itse valitsee miten toimia tilanteessa nyt kun ampiaispesän sohiminen aikanaan kepillä edelleen tuottaa ampiaisenpistoja. Pelkkä odottelu ilman anteeksipyyntöä ei selvästikään ole toiminut kuin myöskään ei auttanut nimen muuttaminen tai muutto ulkomaille. Anteeksipyyntöä ei vielä ole kokeillut.

Tästä hän tietenkin voisi ottaa opikseen ja yrittää korjata tilannetta. Mutta kun omasta mielestään hän ei tehnyt mitään väärää niin...

Vierailija
196/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksanut korvaukset mutta ei pyytänyt anteeksi.

Vierailija
197/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksanut korvaukset mutta ei pyytänyt anteeksi.

Edellyttikö oikeus anteeksipyyntöä osana rangaistusta?

Vierailija
198/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sää sitä minulta kysyt? Kysy niiltä kuvatuilta. 

Ne kuvatut eivät saa korvauksiaan koskaan tätä menoa toimittajien henkilökohtaisten ajojahtien vuoksi.

Vierailija
199/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilön ego anteeksipyynnön esteenä? Ajattelee edelleen ettei olisi mitään anteeksipyydettävää?

Vierailija
200/624 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapussi jättänyt kaikki korvaukset uhreille maksamatta!