Aikuinen yli 30v koska kävit viimeksi yöelämässä?
Onko sinulla lapsia tai puoliso? Oon itse 39v mies ja kolmen alle teini-ikäisen iskä. Kävin nuorena usein esim baareissa. Mutta edellisen kerran olen käynyt lokakuussa 2012. Sitten syntyi ensimmäinen lapsi ja toinen, kolmas jne. Vastuu muuttui ja jäi ne ns teini villitykset kokonaan.
Kommentit (55)
En ole koskaan harrastanut yöelämää. Olen tainnut käydä kolme kertaa "yöelämässä" eikä siellä käymättömyys johdu lapsista. On niistäkin kerroista yli 10 vuotta aikaa.
Viime perjantaina, pakko kai se tänäkin viikonloppuna.
-lapseton sinkkumies 31v
Toissaviikonloppuna. Olen 33. Mies on ja kissa, lapsia ei ole eikä tule.
Bailaamassa ruotsinlaivalla, muistaakseni 2016?
En tiennyt, että kaupungeissa edes on enää yöelämää siinä merkityksessä? Omassa kaupungissani v. 2008 subprimekriisin jälkeen, suljettiin kokonainen ravintolakortteli, ja kaksi huomattavinta yökerhoa lakkautettiin.
Vierailija kirjoitti:
Bailaamassa ruotsinlaivalla, muistaakseni 2016?
En tiennyt, että kaupungeissa edes on enää yöelämää siinä merkityksessä? Omassa kaupungissani v. 2008 subprimekriisin jälkeen, suljettiin kokonainen ravintolakortteli, ja kaksi huomattavinta yökerhoa lakkautettiin.
Missä laatikossa elät? Ilmeisesti et paljon muusta tiedä kuin siitä omasta kylästä. :D
2 viikkoa sitten, aikuisten viikonloppunatkalla ulkomailla. Sitä ennen viime kesänä. Kerran pari vuodessa tulee käytyä.
Noin kerran kuukaudessa käydään syömässä tai yhdellä.
Voisin käydä, mutta tylsää istua paarissa yksin, syy siihen, asun Kotkassa.
PItkän kaavan mukaisesti tullut käytyä viimeksi ehkä 7-8 vuotta sitten. Viimeisen 5 vuoden aikana on tullut käytyä kerran vuodessa firman pikkujoulujen muodossa, mutta silloinkin selvin päin ja ennen puolta yötä kotiin.
Mikä lasketaan "yöelämässä käymiseksi"? No humalassa rälläten yökerhoissa joskus 2017-2018 viimeksi, mutta käydään kyllä joskus jonkun kaverin kanssa parilla oluella jossain terassilla/pubissa - yleensä kotona puolenyön aikoihin. Onko tämä yöelämässä käyntiä? :D
Joo ja ikää 35v, puoliso löytyy.
Helmikuun alussa. - Onko oikeastaan ihmekään, että olen pysynyt sinkkuna kun en käy juurikaan yöelämssä, enkä ole laittanut itseäni likoon Tinderiinkään tai somen nettipalvelimille....
En edes muista. Varmaan pitäisi käydä niin tapaisi ihmisiä.
Sinkkunainen 36v
Eilen extempore. Tänään on vapaapäivä, niin otin eilen kavereiden kanssa vähän viiniä ja siitä sitten innostuttiin vielä karaokebaariin pilkkuun asti. Joka viikonloppu tulee oltua yöelämässä, tosin ei yökerhoissa enää vuosikausiin, mutta pubeissa.
N37
Viime marraskuussa, kun oli työpaikan pikkujoulut. Yleensä se on toi kerta vuoteen baariin ja sitten tietty kesäaikaan tulee jonkin keikan tms ohella otettua skumppalasi kauniiseen kesäiltaan.
n46, ei lapsia eikä puolisoa
Ikää 46 vuotta. Ei lapsia. Mies löytyy.
En tiedä lasketaanko mc-kerhojen juhlia "yöelämäksi" (illalla ja yöllähän ne on, bändit esiintyvät ja tarjolla ruokaa/juomaa), mutta niissä käydään useamman kerran kuukaudessa (monesti useammat juhlat samana iltana) ja normaaleilla keikoilla noin kerran kuukaudessa.
Varsinaiset baarit ja yökerhot eivät houkuttele.
Viime lauantaina. Kuten myös sitä edellisenä lauantaina. Ja sitä edeltävänä viikonloppuna olin laivalla. Äiti 46 v
Ei ole lapsia mutta puoliso löytyy. Noin 15 vuotta sitten kävin viimeksi baarissa yksien pikkujoulujen yhteydessä.
-45v