Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet teinien vanhemmat! Miten hoidatte deittailun ym.

Vierailija
08.04.2023 |

Lapset aina mulla. Tuntuu ettei oo aikaa tapailla ketään vaikka mieli tekisi

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teineillä ole jo pitkälti oma elämä? Varmaan ovat vaan tyytyväisiä jos saa joskus olla yksin kotona

Vierailija
2/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin isän lähivanhemmaksi ja nautin elämästäni. Lapset nyt aikuisia ja oikein hyvä suhde meillä on edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teinit voi joskus mennä yökyläilee jollekki, nii pääset pitkille treffeille?

Vierailija
4/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeita Tinder-panoja oon vaan pystynyt eron jälkeen järkkään.

Vierailija
5/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ehtii sitä lasten muutettua poiskin jos enää sitten mikään kiinnostaa.

Vierailija
6/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin isälläni teininä ja hän hoiti deittailun juoksemalla baareissa. :D ei koskaan ollut hajuakaan koska tulee kotiin. Joskus aamuyöstä pizzalaatikoiden kanssa, joskus aamupäivästä. Ei koskaan raahannut kotiin niitä naisia(?) tai mitään remmiä eli sikäli fiksusti...

Vierailija
7/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkoitin siis nimenomaan pidempää tapailua saman ihmisen kanssa. Aika harvoin lapset on missään yötä. Jos oon ite reissussa, ovat isällään mutteivat muuten. Osa ongelmaa on se, että asutaan tuppukylässä ja usein deiteille pitäis lähtee yli 50 km päähän

Ap

Vierailija
8/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi odottaa tuon vertaa?

Vierailija
9/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset isälle vaan.Isovanhemille, kummeille,serkujen vanhemille.Jos olet ollut niin tyhmä et sopinut viiko isällä,viikko äidillä? On aina1 viikko sinkku elämää. 

Vierailija
10/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä vertaa? Tässä on jo lapsia kasvatettu m. 10v itekseen ja vielä on ainakin 6v jäljellä.

Vierailija
11/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla oli (on edelleen, mutta muutti jo pois kotoa) urheileva teini. Käytännössä pelireissujen aikaan oli mulla oikeasti omaa aikaa. Ja mulla kans tytär oli paljon enemmän mulla, isällään kävi viikoittain kyllä, mutta ei mitenkään suunnitelmallisesti ja vain about yhden yön viikossa. Ja sitten urheilun ulkopuolella tytär on vähän kotihiiri. Hieman hankala oli siis suunnitella mitään.

Vierailija
12/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tarkoitin siis nimenomaan pidempää tapailua saman ihmisen kanssa. Aika harvoin lapset on missään yötä. Jos oon ite reissussa, ovat isällään mutteivat muuten. Osa ongelmaa on se, että asutaan tuppukylässä ja usein deiteille pitäis lähtee yli 50 km päähän

Ap

Tuskin teineillä on mitään seurusteluasi vastaan? Ymmärtävät kyllä kun asioista puhutaan avoimesti. Kunhan et ketään ota sinne heidän kotiinsa asumaan. Varmaan voi vähän joustaa, pitääkö ne tapaamiset olla just yöaikaan?

Vierailija
13/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä vertaa? Tässä on jo lapsia kasvatettu m. 10v itekseen ja vielä on ainakin 6v jäljellä.

No siihen että ne saa rauhassa kasvaa ensin.

Vierailija
14/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset isälle vaan.Isovanhemille, kummeille,serkujen vanhemille.Jos olet ollut niin tyhmä et sopinut viiko isällä,viikko äidillä? On aina1 viikko sinkku elämää. 

Isovanhemmat sairaita/vanhainkodissa. Lapset ei halua isälleen. Ei tukiverkkoja. Ei teinejä niin vaan viedäkään "hoitoon" samalla tavoin ku pienempiä

Ap

Vierailija
15/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinit ei pärjäisi keskenään silloin tällöin? Soittavat jos tulee hätä ja sinä vastaat.

Vierailija
16/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis useampi teini-ikäinen lapsi? Kyllähän he keskenäänkin pärjäävät hyvin illan ja yönkin.

Vierailija
17/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuskin teineillä on mitään seurusteluasi vastaan? Ymmärtävät kyllä kun asioista puhutaan avoimesti. Kunhan et ketään ota sinne heidän kotiinsa asumaan. Varmaan voi vähän joustaa, pitääkö ne tapaamiset olla just yöaikaan?

Ei ole mitään vastaan, mutta haluaisin tutustua ensin itse johonkin ennen kuin se tulisi lasten tietoisuuteen. Tsekata ikään kuin että tyyppi on sen verran Ok että se on ok että Lapset tietää et pyörin sen kaa. Jotenkin sitä juttua Ei saa alkuun mitenkään kun yleensä eka treffeille ei löydy aikaa ja juttu tyrehtyy niitä odotellessa

Ap

Vierailija
18/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isovanhemmat sairaita/vanhainkodissa. Lapset ei halua isälleen. Ei tukiverkkoja. Ei teinejä niin vaan viedäkään "hoitoon" samalla tavoin ku pienempiä

Ap

Taas tällainen aloitus että kysytään neuvoja mutta mikään ei sitten kelpaa :D

Vierailija
19/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siihen että ne saa rauhassa kasvaa ensin.

Juu tässä ei heidän kasvua mitenkään aijota häiritäkään. Kysyin tätä alunperin siksi kun monesti tuntuu pariutuvat, eli jotenkin ne onnistuu niitä ihmisiä tapaan ja saamaan homman alulle, vaikka musta tuntuu niin hankalalle.

Ap

Vierailija
20/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä teinit ei varmasti ole kilttejä ja kunnollisia kun ei voi hetkeksi silmistään päästää.