Aikuinen yli 30v koska kävit viimeksi yöelämässä?
Onko sinulla lapsia tai puoliso? Oon itse 39v mies ja kolmen alle teini-ikäisen iskä. Kävin nuorena usein esim baareissa. Mutta edellisen kerran olen käynyt lokakuussa 2012. Sitten syntyi ensimmäinen lapsi ja toinen, kolmas jne. Vastuu muuttui ja jäi ne ns teini villitykset kokonaan.
Kommentit (55)
Helmikuussa lähdimme naisystävän kanssa keikalle. Kävimme ensin syömässä, sitten keikalle ja keikan jälkeen oli tarkoitus lähteä vielä jatkoille. Keikka loppui siinä 22.30 ja yhdessä tuumin päätettiin lähteä suoraa kotiin, kun kumpaakin nukutti jo niin paljon.
Lasketaanko tätä?
Varmaan 15 vuotta sitten kun täytin 18. Kalliita juomia, paskaa musiikkia liian kovalla ja muita ihmisiä. Hyi saatana.
3 viikkoa sitten Levillä ja tänään taas. Sitten voikin olla taas lähes vuoden käymättä
43v, edellisen kerran näin ystäviä baarissa viime perjantaina. Kylläkin oma juoma oli alkoholiton,mutta sijainti baarissa ja ajankohta perjantaina 22 jälkeen, joten eiköhän se lasketa.
Vierailija kirjoitti:
43v, edellisen kerran näin ystäviä baarissa viime perjantaina. Kylläkin oma juoma oli alkoholiton,mutta sijainti baarissa ja ajankohta perjantaina 22 jälkeen, joten eiköhän se lasketa.
Ja kaksi lasta on, 5 ja 8. Olivat yökylässä kummeillaan.
Ikää 42v, lapset 4,5,7v
Nuorena tuli rymyttyä baareissa, nykyään käyn vain tyyliin firman pikkujouluissa.
N33 ja nyt viimeksi olin keskiviikkona aamuun asti yökerhossa.
Käyn joka viikko, asun ulkomailla :)
Pari viikkoa sitten ysäriristeilyllä. Sitä ennen ehkä tammikuun alussa. Muutama kerta vuodessa juhlimista piristää arkea kummasti, mutta kovin usein ei jaksaisi.
Kahden alakoululaisen äiti 36v
Ei ole lapsia eikä puolisoa koska palstamammojen kaltaiset krantut muijat ei kelpuuta tavallista miestä. Käyn baarissa 1-3 kertaa kuukaudessa. Kesällä vois sanoo et joka vkl radalla niin on edes ohkaiset tsänssit tavata naisia. Tinderiä en käytä koska tavallinen mies on siellä kuin neula heinäsuossa. Pääsiäisenä seuraavan kerran radalle ja siinä menee 3 päivää että heilahtaa
M40
Ikää 50 v. Viime lauantaina käytiin kavereiden kanssa parissa baarissa viimeksi. Sitten siirryttiin kaverin luokse saunomaan. Lapsia neljä, kaikki muuttaneet jo pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi -tässä syy miksi ravintola ala ei tarjoa työpaikkoja nuorille eikä vanhoille. Näivettyvä suomi jossa hiiret asuvat koloissaan.
Ja muistelevat kun oli yks paari-ilta kakskyt vuotta sitten.
Ei ole lapsia. Olen 35-v nainen.
Kävin viimeksi yöelämässä alle kolmikymppisenä. Sittemmin olen saavuttanut mitä ihanimman säännöllisen unirytmin jota en ole halunnut pilata. En myöskään edes nuorempana erityisemmin nauttinut meluisista ja ruuhkaisista paikoista. Päädyin yökerhoihin vain kavereiden painostamana. Sen sijaan pidin suuresti ns. päiväkaljalla käymisestä. Niitäkään ei tosin ole tullut harrastettua vuosiin, kun ne kullankalliit yöunet häiriintyy alkoholista.
Hmmmm... 2003 tai 2004. Muistaakseni silloin oli talvi.
N46
Kerran vuodessa hiihtokeskuksessa, joskus extempore esimerkiksi jonkun synttäreiden jatkoilla. Enemmän kyllä joku pubi kuin yökerho. Työn puolesta joudun edustamaan muutaman kerran vuodessa.
Voi, voi -tässä syy miksi ravintola ala ei tarjoa työpaikkoja nuorille eikä vanhoille. Näivettyvä suomi jossa hiiret asuvat koloissaan.