Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjoaako miehet enää nykyään treffeillä?

Vierailija
10.04.2025 |

Oon köyhä ja nälkäinen ja harkitsen Tinderiä ilmaisen illallisen takia.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen on opiskelija niin joo mutta säähän oot trolli niin mitä järkeä tässä koko ketjussasi?

Olen opiskelija. Mitä merkitystä sillä on tarjoamisen kannalta?

Ap

Se, että Suomessa kaksi oletusarvoisesti tulorajioitteista opiskelijaa voi sopia yhdessä sopia, että kumpainenkin maksaa omansa tai lasku voidaan puolittaa ilman, että tästä sopimuksesta seuraisi mitään erityisen negatiivista; kumpikaan ei menetä ns. kasvojaan. Kumpitahansa opiskelijoista voi olla myös tällaisen sopimuksen esittäjänä.  

On kulttuureita, joissa mies voisi olla lähes varma, ettei hänellä tuskin on uusia treffejä tiedossa, jos hän ei lähtökohtaisesti oma-aloitteisesti tarjoa naiselle (treffikumppanilleen). 

Sen sijaan Suomessa toisinaan saatetaan varoitella, että parempi onkin, että ensimmäsillä treffeillä kumpainenkin maksaisi omansa tai vaihtoehtosiesti laitettaisiin lasku puoliksi, ettei kumpikaan jäisi tosielle mitään velkaa. 

Toisaalta jos on kaksi oletusarvoisesti työssäkäyvää (ei erityisesti tulorajoitteista) ja heistä toinen pyytää toista treffeille, joiden yhteydessä syömään yhdessä (kahdestaan), niin on vähintäänkin huomaavaista, että hän tarjoaa, jos hän on itse voinut valita ja päättää paikan. (Ellei kyse ole, jostain enemmän ja vähemmän toistuvasti työpäivän aikana tapahtuva työkavereiden välisesta lounashetkestä, jolloin molemmat oletusrvoiesti tiedostavat, että nyt ei ole 99% varmuudella treffit, joilla ei ollsi mitään tekemistä työnkanssa)

On aika tympeää, jos treffeille ja syömään pyytänyt kuvittelee, että näin vosii ostaa toisen ja saada pelkän (ravintola-)aterianlla ja saadakseen vastineeksi jotain muuta kuin yhdessä jaetun enemmän ja vähemmän onnistuneen ruokailuhetken/ treffit.  

Uskovainen mies 

Vierailija
42/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Miten kerrot olevasi inkkeli kertomatta olevasi inkkeli...

Se on naisten vuoro tarjota. Ei tule munaa muutoin.

Ajat ovat muuttuneet.

Ei sillä ruualla pilua saa, mutta paremman aseman kilpailussa muita miehiä vastaan. 

Muut hyysätköön hyväksikäyttäjiä, minä en näin feminismin aikakautena tarjoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Ajat ovat muuttuneet.

Ei sillä ruualla pilua saa, mutta paremman aseman kilpailussa muita miehiä vastaan. 

Muut hyysätköön hyväksikäyttäjiä, minä en näin feminismin aikakautena tarjoa mitään.

Ei sinun tarvitsekaan, sehän vasta onkin hienoa. Saat ihan itse valita, miten toimit, ja nainen saa valita omat johtopäätökset siitä. 

Vierailija
44/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä parikymppiselle naiselle voin tarjota hampurilaisen tai virvokkeita ja kahvilassa kahvia/teetä. Mitään ilmaisia lounaita en tarjoa, enkä edes lähtisi oman ikäisen naisen kanssa treffeille.

M41

Vierailija
45/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei mee pois. Joku itsekunnioitus sentäs. Jos mies tarjoaa ruuan, tarjoa sä vaikka jossain jälkiruokaa, leivoskahvit tai drinkki. Aina noin! Jos kutsuu kylään, vie jälkiruuat.

Milloinkas sä olit aikonut tarjota, edes tekemällä kotonasi hyvät ruuat eikä kaksi nakkia ristissä.

Ja säkö olisit valmis vaikka hmmmm -mihin saadaksesi ilmaista ruokaa.

Yritä nyt budjetoida saamiasi rahoja eri sektoreihin että  ruokaan riittää rahaa. ihan edullista kotiruokaa -tarjoukset. kausituotteet jne.

Ikävää, että ... ei noin, mee ruokajonoon edes.... 

Miehet etsii naisesta kauneutta ja hoikkuutta, naiset etsii miehistä taloudellista turvaa jälkikasvulle.

Luuletko että minä kaunis ja hoikka menen toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjoa?

Luuletko että minä varakas haluan jakaa omaisuuteni voimaantuneen naisen kanssa jonka vihkivalatkaan eivät enää merkitse yhtään mitään?  Miksi ihmeessä tekisin niin?  Kuten sanoin, palautteen nykymenosta voi itkeä feministin olkapäätä vasten.

Vierailija
46/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Sehän kertoi olevansa moderni feministi. Ei nykynainen mitään miehen armosta tarjoamaa ateriaa tarvitse vaan on voimaantunut ja kykenee tarjoamaan miehelle aterian.

Vierailija
47/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei mee pois. Joku itsekunnioitus sentäs. Jos mies tarjoaa ruuan, tarjoa sä vaikka jossain jälkiruokaa, leivoskahvit tai drinkki. Aina noin! Jos kutsuu kylään, vie jälkiruuat.

Milloinkas sä olit aikonut tarjota, edes tekemällä kotonasi hyvät ruuat eikä kaksi nakkia ristissä.

Ja säkö olisit valmis vaikka hmmmm -mihin saadaksesi ilmaista ruokaa.

Yritä nyt budjetoida saamiasi rahoja eri sektoreihin että  ruokaan riittää rahaa. ihan edullista kotiruokaa -tarjoukset. kausituotteet jne.

Ikävää, että ... ei noin, mee ruokajonoon edes.... 

Miehet etsii naisesta kauneutta ja hoikkuutta, naiset etsii miehistä taloudellista turvaa jälkikasvulle.

Luuletko että minä kaunis ja hoikka menen toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjoa?

Luuletko että minä

En minä ole voimaantunut feministi, juurihan minä sanoin että haluan mieheltä taloudellista turvaa kauneuttani vastaan. Ei noin tymhä voi millään olla varakas.

Vierailija
48/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Ajat ovat muuttuneet.

Naisia rupeaa panettamaan ruoan ja saunan jälkeen. Kyllä wattua irtoaa tällöin.

Vierailija
49/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Sehän kertoi olevansa moderni feministi. Ei nykynainen mitään miehen armosta tarjoamaa ateriaa tarvitse vaan on voimaantunut ja kykenee tarjoamaan miehelle aterian.

Menihän se viesti edes jollekin läpi.  Tämä vaikuttaa olevan naisille mahdoton ymmärtää.  Aivan kuin haluaisivat edelleen hyötyä miesten velvollisuuksista jotka feminismi kumosi. So sad.

Vierailija
50/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Menihän se viesti edes jollekin läpi.  Tämä vaikuttaa olevan naisille mahdoton ymmärtää.  Aivan kuin haluaisivat edelleen hyötyä miesten velvollisuuksista jotka feminismi kumosi. So sad.

Minä etsin konservatiivista miestä, se on ihan se ja sama mitä uskotte feminismin kumonneen. Tuolla vikinällä jäätte sivuun sekä meidän perinteisten naisen poolista että feministien poolista. Säälittävää. 

Vierailija
51/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Koskaan en ole nähnyt naisen suuttuvan niin pahasti ja nopeasti kun drinkkiä monkuvalle esitin että jos kerrankin sinä naisena tarjoaisit minulle.

Vierailija
52/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Feministit haluavat että naisilla (etu)oikeudet ja miehillä velvollisuudet. Edellinen pääministeri oli oova esimerkki. Itse biletti monta viikkoa putkeen, jäi työt ja kotona lapsi hoitamatta. Vika oli kuulemma miehissä ja miaogynismissa. Kuulemma miestä ei kyseenalaisteta, jos hän jättää työnsä hoitamatta. Kyse ei edes ollut mistään liukuhihnahommasta, vaan ehkäpä kolo Suomen vaativimmasta luottamuatoimesta. Ei 40-vuotias pääministeri voi käyttäytyä, kuten 20-vuotias opiskelija.

Vierailija
53/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Minä etsin konservatiivista miestä, se on ihan se ja sama mitä uskotte feminismin kumonneen. Tuolla vikinällä jäätte sivuun sekä meidän perinteisten naisen poolista että feministien poolista. Säälittävää. 

Kyllä me monet naisten haluamat miehet ollaan siirrytty jo kokonaan ulkomaalaisiin naisiin. Pidä tunkkis, loinen. :D

Vierailija
54/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tajuavat. Pillu on halpaa kun sen saa rullakebabin hinnalla ja tuo on kaiken lisäksi laillistakin toisin kuin jos maksaisi rahalla.

Kulli se vasta halpaa onkin.

Vierailija
55/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Tottakai etsit.  Onneksi feministit ovat tehneet konservatiiviset miehet niin varovaisiksi etteivät kaltaisiisi loisiin enää sekaannu.  Elätä itse itsesi raskasta työtä tehden niinkuin miehetkin tekevät äläkä oleta että sinulle tarjotaan sukupuolesi perusteella mitään.

Vierailija
56/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Ajat ovat muuttuneet.

Ihme kiristystä. Tosin ei taida toimia... 

Mä harrastan seksiä, jos mies on mukava ja mieleinen. Omat ruokani maksan itse. 

Vierailija
57/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen on opiskelija niin joo mutta säähän oot trolli niin mitä järkeä tässä koko ketjussasi?

Olen opiskelija. Mitä merkitystä sillä on tarjoamisen kannalta?

Ap

Tarjoan kyllä mutta minua ei tinderin kautta löydä vaan sattumoisin saatat tavata ravintolassa.

Vierailija
58/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Minä etsin konservatiivista miestä, se on ihan se ja sama mitä uskotte feminismin kumonneen. Tuolla vikinällä jäätte sivuun sekä meidän perinteisten naisen poolista että

Se on minulle se ja sama mihin te olette siirtyneet, olen jo naimisissa varakkaan miehen kanssa. Kunhan yritin tuoda esille, että on ihan saakelin tyhmää väittää haluavansa ei-feministien naisen, ja sitten vaatia itselleen miehenä etuja, joita feminismi teille tuo. 

Vierailija
59/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Ajat ovat muuttuneet.

Joskus voi saada. Itse ainakin olen alkanut suhteisiin vain niiden miesten kanssa, jotka ovat tarjonneet, koska he ovat muutenkin panostaneet hommaan enemmän. 

"Kauheen kallista" -vinkujia ja "ei oo ollu tapana ekoilla treffeillä tehdä mitään erityistä" -ankeuttajia en ole vaivautunut edes tapaamaan.

Kyllä, tällä mentaliteetilla voi välttyä niiltä "sankareilta", joiden mielestä seksiin johtamattomat treffit oli vain ajanhaaskausta ja sitten alkaa kiukuttelu siitä.

Vierailija
60/99 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäsi tarjota..

Minä etsin konservatiivista miestä, se on ihan se ja sama mitä uskotte feminismin kumonneen. Tuolla vikinällä jäätte sivu

Naimisissa varakkaan miehen kanssa, mutta silti monityytymätön. Ei yllätä.