Tarjoaako miehet enää nykyään treffeillä?
Oon köyhä ja nälkäinen ja harkitsen Tinderiä ilmaisen illallisen takia.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäsi tarjota..
Miten kerrot olevasi inkkeli kertomatta olevasi inkkeli...
Se on naisten vuoro tarjota. Ei tule munaa muutoin.
Ajat ovat muuttuneet.
Ei sillä ruualla pilua saa, mutta paremman aseman kilpailussa muita miehiä vastaan.
Joskus voi saada. Itse ainakin olen alkanut suhteisiin vain niiden miesten kanssa, jotka ovat tarjonneet, koska he ovat muutenkin panostaneet hommaan enemmän.
"Kauheen kallista" -vinkujia ja "ei oo ollu tapana ekoilla treffeillä tehdä mitään erityistä" -ankeuttajia en ole vaivautunut edes tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vien naisystävän syömään kunhan on talokauppa tehty. Saa valita ravintolan eikä hinnasta väliä.
T. Suomalainen mies, joka ei turhia liehittele. Se on jämpti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tajuavat. Pillu on halpaa kun sen saa rullakebabin hinnalla ja tuo on kaiken lisäksi laillistakin toisin kuin jos maksaisi rahalla.
Suomessa on täysin laillista ostaa seksiä rahalla. Etkö ole vielä valmistunut apukoulusta?
Apukoululainen huutelee selvittämättä faktoja.
Treffit järjestetään yleisellä paikalla (Ravintolakin on yleinen paikka) jossa seksin ostaminen ON laitonta.
Ihan samalla tavalla sinä sitä seksiä ostat julkisella paikalla sillä kebabilla. Sanoit, ettei ole laillista ostaa rahalla, jos olisit tarkoittanut tuota julkista paikkaa niin olisit varmaankin sanonut niin etkä jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäsi tarjota..
Ajat ovat muuttuneet.
Ei sillä ruualla pilua saa, mutta paremman aseman kilpailussa muita miehiä vastaan.
Ei inkkelit tajua paremmasta asemasta mitään vinkuvat siitä vaan tai että helppo seksi on helppoa seksiä, kun laittavat muutenkin ylimääräisiä esteitä sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen on opiskelija niin joo mutta säähän oot trolli niin mitä järkeä tässä koko ketjussasi?
Olen opiskelija. Mitä merkitystä sillä on tarjoamisen kannalta?
Ap
Trolli sä oot, Timo.
Vierailija kirjoitti:
Vien naisystävän syömään kunhan on talokauppa tehty. Saa valita ravintolan eikä hinnasta väliä.
Ei kiinteistönvälittäjää tarvitse ruokkia, heillä on varaa itselläänkin.
hei mee pois. Joku itsekunnioitus sentäs. Jos mies tarjoaa ruuan, tarjoa sä vaikka jossain jälkiruokaa, leivoskahvit tai drinkki. Aina noin! Jos kutsuu kylään, vie jälkiruuat.
Milloinkas sä olit aikonut tarjota, edes tekemällä kotonasi hyvät ruuat eikä kaksi nakkia ristissä.
Ja säkö olisit valmis vaikka hmmmm -mihin saadaksesi ilmaista ruokaa.
Yritä nyt budjetoida saamiasi rahoja eri sektoreihin että ruokaan riittää rahaa. ihan edullista kotiruokaa -tarjoukset. kausituotteet jne.
Ikävää, että ... ei noin, mee ruokajonoon edes....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen on opiskelija niin joo mutta säähän oot trolli niin mitä järkeä tässä koko ketjussasi?
Ap
ET oo, taivaanrannan opiskelija korkeintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäsi tarjota..
Ajat ovat muuttuneet.
Inkkelimunalle onkin varmaan kova kysyntä.
Jos minä kiireisenä eläkeläisenä vaivaudun tulemaan paikalle, niin odotan kyllä naisen tarjoavan.
Vierailija kirjoitti:
hei mee pois. Joku itsekunnioitus sentäs. Jos mies tarjoaa ruuan, tarjoa sä vaikka jossain jälkiruokaa, leivoskahvit tai drinkki. Aina noin! Jos kutsuu kylään, vie jälkiruuat.
Milloinkas sä olit aikonut tarjota, edes tekemällä kotonasi hyvät ruuat eikä kaksi nakkia ristissä.
Yritä nyt budjetoida saamiasi rahoja eri sektoreihin että ruokaan riittää rahaa. ihan edullista kotiruokaa -tarjoukset. kausituotteet jne.
Tarjoan vuorostani sitten, kun mulla on rahaa.
Ap
Nykyään, jos kävisin treffeillä, menisin tapailumiehen kanssa treffeille niin että mukana olisi oma pillimehu ja juustoleivät. Ainakaan deittikumppani ei voisi valittaa että olen ahne nainen. Tavattaisiin jossain yleisessä puistossa.
Tämähän on näitä venäläistrolleja joiden tarkoitus on yrittää väkisin luoda eripuraa miesten ja naisten välille.
Kuulepas Igor, ei tämän palstan miehet tarvitse yhtään sinun apuasi asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ET oo, taivaanrannan opiskelija korkeintaan
Miksi en olisi? Opiskelu on mielestäsi niin harvinaista Suomessa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäsi tarjota..
Minä en ainakaan tarjoa. Jos kiukuttaa niin palautteen voi esittää feministiselle puolueelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä opiskelian itsekunnioitus lähinnä kasvaa kun tarjoaa sille ilmasta ruokaa. :) Ja tää alotushan on ihan trolli.
Minä ainakin tarjoan nakkia, anteeksi makkaraa, lihapiirakan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on näitä venäläistrolleja joiden tarkoitus on yrittää väkisin luoda eripuraa miesten ja naisten välille.
Kuulepas Igor, ei tämän palstan miehet tarvitse yhtään sinun apuasi asiassa.
Riisu jo se foliohattusi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet etsii naisesta kauneutta ja hoikkuutta, naiset etsii miehistä taloudellista turvaa jälkikasvulle.
Luuletko että minä kaunis ja hoikka menen toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjoa?
Apukoululainen huutelee selvittämättä faktoja.
Treffit järjestetään yleisellä paikalla (Ravintolakin on yleinen paikka) jossa seksin ostaminen ON laitonta.