Tarjoaako miehet enää nykyään treffeillä?
Oon köyhä ja nälkäinen ja harkitsen Tinderiä ilmaisen illallisen takia.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä parikymppiselle naiselle voin tarjota hampurilaisen tai virvokkeita ja kahvilassa kahvia/teetä. Mitään ilmaisia lounaita en tarjoa, enkä edes lähtisi oman ikäisen naisen kanssa treffeille.
M41
Kyllä parikymppiset nyt varmaan kiljuu riemusta kun saavat muutaman euron korvaukseksi vanhan kurpan seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä parikymppiselle naiselle voin tarjota hampurilaisen tai virvokkeita ja kahvilassa kahvia/teetä. Mitään ilmaisia lounaita en tarjoa, enkä edes lähtisi oman ikäisen naisen kanssa treffeille.
M41
Sulla varmaan onkin pitkä jono niitä oman ikäisiä oven takana odottamassa?
Noniin katsokaas tytöt, miten halvalla setämiehet kuvittelevat teidät ostavansa. 😁
Ei ole imartelevaa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen on opiskelija niin joo mutta säähän oot trolli niin mitä järkeä tässä koko ketjussasi?
Olen opiskelija. Mitä merkitystä sillä on tarjoamisen kannalta?
Ap
Jos sä tarjoot mulle illallisen jälkeen herkullista jälkkäriä niin kyllä mä maksan ruuat.
M52
ajolle: Tarjoan, kun teet houkuttelevan vastatarjouksen. WinWin
M58
Kun nuorena treffailin, annoin miehen aina maksaa, vaikken ollut kiinnostunut jatkamaan. Miesparat. Olin huoleton nuori nainen. Mutta jotkut miehet laittoivat ovelasti minut maksamaan. Yksikin mies livahti sopivasti maksun hetkellä wc-tiloihin. 😄. Oikein, ajattelen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäsi tarjota..
Miten kerrot olevasi inkkeli kertomatta olevasi inkkeli...
Palstamammojen lempihokema on innkeli. Jokainen nykyisin deittaileva tietää, että suurin osa naisista pitää jopa hämmentävänäl, jos mies tarjoaa. Silti palstamammat hokee inkkeliä, jos mies ei asetu heidän ahtaaseen muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei mee pois. Joku itsekunnioitus sentäs. Jos mies tarjoaa ruuan, tarjoa sä vaikka jossain jälkiruokaa, leivoskahvit tai drinkki. Aina noin! Jos kutsuu kylään, vie jälkiruuat.
Milloinkas sä olit aikonut tarjota, edes tekemällä kotonasi hyvät ruuat eikä kaksi nakkia ristissä.
Ja säkö olisit valmis vaikka hmmmm -mihin saadaksesi ilmaista ruokaa.
Yritä nyt budjetoida saamiasi rahoja eri sektoreihin että ruokaan riittää rahaa. ihan edullista kotiruokaa -tarjoukset. kausituotteet jne.
Ikävää, että ... ei noin, mee ruokajonoon edes....
Miehet etsii naisesta kauneutta ja hoikkuutta, naiset etsii miehistä taloudellista turvaa jälkikasvulle.
Luuletko että minä kaunis ja hoikka menen toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjoa?
Meni etsin kauniina, hoikkana ja hyvin tienaavana naisena miehestä aitoa ja tasavertaista elämänkumppania. Ikinä en ole suostunut siihen, että mies tarjoaa vaan maksan oman osuuteni. Nykyään olen naimisissa ja lapsia on. Mies jäi koti-isäksi, jotta pääsin takaisin töihin tuomaan taloudellista turvaa jälkikasvulle. Se oli kuulemma miehelleni oikein tervetullut tauko työelämään.
En ole mikään hyväntekijä ja inhoan käsitettä "mies maksaa", varsinkin ekoilla treffeillä. Tarjoan, jos itsestä siltä tuntuu, mutta se ei ole mikään itseisarvo. En yritä edetä rahalla "seuraavalle tasolle" tai näyttää olevani varakas. Jos rahalla on liian suuri merkitys, sellainen nainen ei ole minua varten. Parisuhteessa se ei ole mikään ongelma maksaa ravintolalaskuja, jos se on vastavuoroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäsi tarjota..
Palstamammojen lempihokema on innkeli. Jokainen nykyisin deittaileva tietää, että suurin osa naisista pitää jopa hämmentävänäl, jos mies tarjoaa. Silti palstamammat hokee inkkeliä, jos mies ei asetu heidän ahtaaseen muottiin.
Musta on kiusallista, jos mies tarjoaa. Ajattelen, että kohta se alkaa vaatia vastapalvelusta... Jos näin on käynyt, niin olen maksanut lounaani miehelle takaisin ja poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäsi tarjota..
Sehän kertoi olevansa moderni feministi. Ei nykynainen mitään miehen armosta tarjoamaa ateriaa tarvitse vaan on voimaantunut ja kykenee tarjoamaan miehelle aterian.
Koskaan en ole nähnyt naisen suuttuvan niin pahasti ja nopeasti kun drinkkiä monkuvalle esitin että jos kerrankin sinä naisena tarjoaisit minulle.
No varmaan jos tuolla tavalla vaadit toista tarjoamaan. Ei se ole silloin mitään tarjoamista. 😂
Tarjoamisella tarkoitetaan, että maksaja omasta halustaan tarjoutuu maksamaan toisenkin osuuden. Ei niin, että häntä pyydetään tai vaaditaan tarjoamaan.
Ja veloista sovitaan sitten erikseen myös, jos velaksi maksetaan. Eikä oleteta.
Melaa mekkoon voidaan tarjota t: miehet
Mies tarjoaa periaate juontaa juurensa aikakaudelle, jossa pääsääntöisesti vain miehet kävivät töissä ja tienasivat. Tänä päivänä homma on lähes tasavertaista.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkään ei enää heru ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei mee pois. Joku itsekunnioitus sentäs. Jos mies tarjoaa ruuan, tarjoa sä vaikka jossain jälkiruokaa, leivoskahvit tai drinkki. Aina noin! Jos kutsuu kylään, vie jälkiruuat.
Milloinkas sä olit aikonut tarjota, edes tekemällä kotonasi hyvät ruuat eikä kaksi nakkia ristissä.
Yritä nyt budjetoida saamiasi rahoja eri sektoreihin että ruokaan riittää rahaa. ihan edullista kotiruokaa -tarjoukset. kausituotteet jne.
Miehet etsii naisesta kauneutta ja hoikkuutta, naiset etsii miehistä taloudellista turvaa jälkikasvulle.
Luuletko että minä kaunis ja hoikka menen toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjoa?
Meni etsin kauniina,
Niin, miehesi on saanut sitä, mitä minäkin halusin, eli sinut rahoittamaan sen että hän on lasten kanssa kotona. Mitä yrität sanoa? Että on vähemmän arvokasta olla miehesi kanssa samassa asemassa, jos on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään, jos kävisin treffeillä, menisin tapailumiehen kanssa treffeille niin että mukana olisi oma pillimehu ja juustoleivät. Ainakaan deittikumppani ei voisi valittaa että olen ahne nainen. Tavattaisiin jossain yleisessä puistossa.
Loistava idea! Piknik ja molemmat tuo omat eväät.
Näpit irti mun mansikoista!
Minua myös ahdistaisi liikaa ajatus, että illallisen tarjoaminen tarkoittaisi jotain seksipalvelusta. Ei kiitos. Mieluummin vaikka omat eväät treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarjoon huulirasvapuikkoa sun sieraimeen. Ota tai jätä.
Ensin naijaan ja sitten vasta syömään ja minä maksan.
Eli jos ei naija niin ei syödä tai jos syödään, niin nainen maksaa oman laskunsa.
T.Pentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni etsin kauniina,
Mies jää koti-isäksi ja nainen tienaa -> upeaa, tasa-arvoista uhrautumista kaikilta.
Nainen jää kotiäidiksi ja mies tienaa -> loisimista, säälittävää, noloa kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkään ei enää heru ilmaiseksi.
Kyynel.
Sulla varmaan onkin pitkä jono niitä oman ikäisiä oven takana odottamassa?