Tarjoaako miehet enää nykyään treffeillä?
Oon köyhä ja nälkäinen ja harkitsen Tinderiä ilmaisen illallisen takia.
Kommentit (99)
Miksi pitäisi tarjota? Kaikilla ihmisillä kyllä on rahaa. Ei pelkästään miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tarjota? Kaikilla ihmisillä kyllä on rahaa. Ei pelkästään miehellä.
Miehet luulee, että kaikki naiset on persaukisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan sitä ilmaisia aterioita ovat vailla, tässäkin ketjussa.
Kyllä minä jouduin tarjoamaan kylpylähieronnan ja sitten illallisen. Mutta sen jälkeen virolaistytttö tarjosi vaikka mitä ja aamulla lisää.
Noup, ei heistä ole naiselle kuin haittaa.
En varmasti lähde edes sellaisen kanssa treffeille jolle pitää jotain tarjota... En ikinä. Miettikää, jos käyn vaikka kerran viikossa jonkun kanssa treffeillä ja aina tarjoaisin jotain nii huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet seksiä kahvikupin hinnalla. Tässä ketjussa.
Ite en ole vailla ilmaisia lounaita (sellaisia ei ole olemassakaan), maksan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tuskin on nainen.
Oon deittaillut 2000-2010 enkä muista että koskaan ei olis miehet tarjonneet treffeillä kun niille ovat pyytäneet.
Moni mies luulee tekevänsä vaikutuksen kun haluaa tarjota naiselle. Todellisuudessa se viestii usein enemmänkin epätoivosta ja epävarmuudesta. Jotkut Ap:n kaltaiset naiset käyttävät tätä surutta hyväkseen.
Mä oon kauniiksi sanottu (miehet) nainen, ja ne kerrat kun oon pyytäny miehiä treffeille, oon sanonut että tarjoan drinkit niin ei ole lähteneet. Missä vika? Itseäni pyydetty siis paljon treffeille ja aina lähtenyt, mutta ilmeisesti tuo on sitten liikaa kun miehiltä kysyy?
No jos aattelee niin että naiset on miehiä enemmän pienituloisempia, yh:ta, opiskelijoita, työttöminä. Niin jos mua mies pyytää treffeille niin mun on pakko sanoa heti kättelyssä että kiitos, mutta mulla ei ole rahaa jos kysytään esim ravintolaan, leffaan tms. Koska tämä on täysin totta, kahvikuppikin kahvilassa on mun päiväbudjetti ruokaan (3,50€).
Isivainaa opetti että ekalla kerralla miehen on ihan ok tarjota naiselleen mutta sen jälkeen on kohtuullista että molemmat maksavat omansa. Hän tiesi että seurustelin vain opiskelijoiden kanssa joilla ei tosiaankaan ollut ylimääräistä rahaa. Eipä ollut mullakaan mutta käytettiin tarjouksia ja 2 yhden hinnalla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en ole vailla ilmaisia lounaita (sellaisia ei ole olemassakaan), maksan ihan itse.
Oletko sä maksullinen nainen vai miksi implikoit myyväsi seksiä? Useimmat harrastavat sitä molemminpuolisesta halusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä maksullinen nainen vai miksi implikoit myyväsi seksiä? Useimmat harrastavat sitä molemminpuolisesta halusta.
Mähän sanoin maksavani itse omat lounaani.
En myy aikaani enkä tavaraani. Kommenttini koski sitä, että miehet kuvittelevat voivansa ostaa seksiä tarjoamalla kahvit tai lounaan.
Näin keski-ikäisenä deittaillessa on se mukava puoli, että seksi ja sen potentiaalinen saaminen ei ole enää deittien keskipisteenä tai tarkoituksena. Tarjoan miehenä mielelläni, sen takia että saan hyvän syyn käydä kivassa ravintolassa nauttimassa hyvästä ruoasta ja viinistä, ja saan vielä seuraa siihen. Toivottavasti mielenkiintoista sellaista. Sen enempää en treffeiltä odota tai halua. Ymmärrän täysin että tällainen ajatusmaailma ei mitenkään sovi 20-30 vuotiaan miehen päähän, kun hormonit hyrrää ja eri asiat ovat mielessä. Näin 50 täyttyä tilanne on kuitenkin vallan eri, ja prioriteetit ovat muualla. Olen deittaillut nyt reilun vuoden päivät, eikä kertaakaan ole ollut edes lähellä että mitään fyysistä olisi ollut mielessä, mikä on todella vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä taas vinkuu, kun eivät saa ilmaiseksi.
Jos mä tarjoan kebabin niin vastineeksi miehen pitää suostua kimppakivaan toisen miehen kanssa.