Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?

Vierailija
09.04.2025 |

Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä? 

Kommentit (313)

Vierailija
161/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli aika lähellä, että sain pildeä, muta se oli unta. Rukoilen kovempaa.

Vierailija
162/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja työpaikan<3

Minä olen aina saanut työpaikan ihan ilman rukoilemista mutta sinä voit toki kuvitella että se sinun rukoilusi on sen työpaikan ja miehen sinulle tuonut. 

Juuri tämä kertoo siitä että näillä uskovilla on todellisuudentaju vääristynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kysyin jossain aiemmassa vastaavassa ketjussa, jos vaikka nyt saisi asiallisen vastauksen.

Miksi nuo rukousvastaukset on aina jotain työpaikan saamisia ja autonavainten löytymisiä vaikka jonkun Gazan tai Afrikan HIV-positiivisten orpojen puolesta rukoillaan vähintään saman verran? Miksi jumala katsoisi parhaaksi auttaa jotain keskiluokkaista valkoihoista sen sijaan että tekisi jotain vaikka näille Afrikan orvoille?

Oikeasti minusta on todella itsehyväistä ja ylimielistä tulla kertomaan että on saanut johonkin pikkuasiaansa rukousvastauksen. Ollaan niin jumalan valittua kun auton avaimet viimein löytyi. Ja että selvästikään nuo Afrikan tummaihoiset eivät ole valittuja koska joutuvat aina vaan kärsimään. Silti niitä pitää aina välillä rukouksessa muistaa koska on niin jalo. 

Samaten tässäkin ketjussa on näitä jotka kertovat rukoilleensa jotain ja saivat jotain ihan muuta. Tietenkin se pitää nähdä toteutuneena

No huhhuh nyt kyllä aivopieruja päästelet. Tiedän montakin afrikkalaista ja heillä on asiat tosi hyvin juuri siellä afrikassa. Se että ihmiset toimii pääsääntöisesti Jumalaa vastaan ja Jumalaa pilkaten ei todellakaan tule tuomaan rauhaa maan päälle. Lisäksi kärsimys täällä on niin vähäistä verrattuna ikuisuuteen. Kolmannekseen me ihmiset voisimme tehdä näiden orpojen ja köyhien eteen paljonkin, sen sijaan me käytämme rahat ilmaston parantamiseen ja roskien lajitteluun yms muuhun turhaan, myös kehitysapu pitää afrikan köyhät maat köyhänä koska eivät pääse jaloilleen kun ilmasta shittiä tulee ovista ja ikkunoista. Kannattaa vähän sivistää itseään ja vaikka käydä siellä afrikassa ja jutella paikallisten yrittäjien kanssa.

Vierailija
164/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja työpaikan<3

Minä olen aina saanut työpaikan ihan ilman rukoilemista mutta sinä voit toki kuvitella että se sinun rukoilusi on sen työpaikan ja miehen sinulle tuonut. 

Kyllä asioita tapahtuu ilman Jumalaakin, mutta se on se ikuisuus millä on merkitystä ja missä se todellisuuden taju vasta vääristyykin kun huomaa joutueensa kadotukseen ikuisiksi ajoiksi, voi tulla uskovia ikävä.

Vierailija
165/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja työpaikan<3

Kyllä asioita tapahtuu ilman Jumalaakin, mutta se on se ikuisuus millä on merkitystä ja missä se todellisuuden taju vasta vääristyykin kun huomaa joutueensa kadotukseen ikuisiksi ajoiksi, voi tulla uskovia ikävä.

uskoa Jumalaankin*

Vierailija
166/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki asiat ovat järjestyneet aina ja uskon, että rukous on siihen auttanut.

Vierailija
167/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole uskonnollinen itse. Olin kerran kuolemassa, ja ylitinkin jo tavallaan rajan ihan sairaalassa. Kaukainen tuttava oli rukoillut puolestani. Kirkossa. Pitkän matkan päässä, ja yhdessä muiden kanssa. Siis minulle täysin tuntemattomien kanssa. Siis minun selviämisekseni. Kuulin siitä kuukausia jälkeenpäin. Se oli mieleenpainuvaa. Kukaan ei koskaan ole paljoakaan tehnyt vuokseni. Ja sen teki tuntemattomat. Pyyteettömästi. Yhä edelleen se on hieman hämmentävä ajatus. Kaikki on energiaa. Ehkä se kohdistettuna ylitti ajan ja matkan. En olekaan muistanut sitä pitkään aikaan. Kun luin ketjun otsikon, niin muistin sen taas. Kirkkaasti.

Vierailija
168/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: Kyllä on todellinen mysteeri. Aivopestyjä ihmisiä ja kuvitelmia jostain olemattomasta. Erikoista näissä uskovissa on se, että kun näitä uskon oppeja lapsille pienestä pitäen tyrkytetään, katoaa kaikki järki silloin päästä ja sen uskon varjolla sitten tehdään tässä maailmassa todella kamalia asioita

Vastaus: sinä sekoitat kaksi täysin eri asiaa tässä. Kirjoitat perver**ien puuhista ja väität niitä uskovien teoiksi. Uskovat, joita on hyvin, hyvin vähän, eivät tee kamalia asioita. 

Kuten itsekin kirjoitit, uskon varjolla tehdään kamalia asioita. Kohdista oikeudenmukainen aggressio niihin perver**eihin jotka sellaista tekevät, ei uskoviin.

Vierailija
169/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kokea ihmeparantumisen. Hammas oli ihan mahdottoman kipeä ja kun uskova pariskunta rukoili, niin kuntoon tuli ja kun kävin vielä sen jälkeen hammaslääkärissä niin ei sekään löytänyt mitään vikaa. Reikiä ja muita hammasvaivoja on ollut elämän varrella, mutta ei niin kovaa kipua kuin silloin oli. 

Vierailija
170/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain kokea ihmeparantumisen. Hammas oli ihan mahdottoman kipeä ja kun uskova pariskunta rukoili, niin kuntoon tuli ja kun kävin vielä sen jälkeen hammaslääkärissä niin ei sekään löytänyt mitään vikaa. Reikiä ja muita hammasvaivoja on ollut elämän varrella, mutta ei niin kovaa kipua kuin silloin oli. 

Hienoa, että hampaasi korjaantui sodan jaloissa kärsivien lasten kauhujen sijasta.

Vierailija
171/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit: Tarkoittaa siis sitä, että lähetyskäskyn noudattamisessa on porsaanreikä. On lupa lopettaa lähimmäisen johdattaminen pelastukseen. Ei tarvitsekaan rakastaa sitä lähimmäistä, joka kysyy esimerkiksi hankalia kysymyksiä. 

Vastaus: asialliseen kysymykseen vastaan, mutta saivartelijalle en heitä helmiä sioille. Tämäkään kirjoittamasi ei ole asiallinen kysymys, mutta aihe näköjään vaati tarkentamista.

I rest my case.

Vierailija
172/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain ja ihan rukoilematta. Muutama ihminen on asettunut minua vastaan oikein kunnolla ja olen toivonut vain että heille käy huonosti. Ja niinpä kaikki ovat poistuneet  tästä maailmasta luonnollista tietä aika pikaisesti. 

Vierailija
173/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit: Tarkoittaa siis sitä, että lähetyskäskyn noudattamisessa on porsaanreikä. On lupa lopettaa lähimmäisen johdattaminen pelastukseen. Ei tarvitsekaan rakastaa sitä lähimmäistä, joka kysyy esimerkiksi hankalia kysymyksiä. 

Vastaus: asialliseen kysymykseen vastaan, mutta saivartelijalle en heitä helmiä sioille. Tämäkään kirjoittamasi ei ole asiallinen kysymys, mutta aihe näköjään vaati tarkentamista.

Joten luovutit minun kohdallani. Et rakastakaan minua sen vertaa, että yrittäisit johdattaa minut pelastukseen. Sen sijaan solvasit minua siaksi. Voi miten lähimmäisenrakkaus huokuukaan sinusta. Tosi kristillistä.

Vierailija
174/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rukoukseen vastattiin. Tähän meni kyllä joitakin vuosia. Samaan aikaan useampi rukoili tämän asian puolesta, kun se ihme tapahtui. 

Vierailija
175/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuloyhteyden oppaisiini. Tätä kyllä luvattiin minulle kanavoinneissani jo aiemmin mutta koska jouduin odottamaan niin pitkään, olin jo varma että minua huijataan pahasti. En myöskään olisi uskonut että yhteys voi olla tällainen kuin se on.

33 alapeukkua. Myrkkyä tämä kommenttini joillekin. Tuntuu ihan hyvältä. 

Vierailija
176/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettakoon vielä, että monet. Mutta rukoilu ei ollut syynä vaan sattuma. Yhtään todistetta rukoilun tehosta ei ole todettu. Ei yhtäkään.

Vierailija
177/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rukoilla? Jumala on jo päättänyt ja nähnyt kaiken etukäteen.

Vierailija
178/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jumala sitä auta joka hänelle on selkänsä kääntänyt, Afrikan ihmisille voikin rukoilla lähinnä sitä että eivät kääntäisi, sitä kautta tulee sitten loputkin. 

Afrikassa palvotaan vaikka mitä iljetyksiä, shamanismia, noituutta ja poppamiehiä. Tällaisella menolla ei ole siunausta ja se näkyy. raivoavat sukupuolitaudit on valitun elämäntavan seuraamus. Ei Jumala taudeilta sitä suojaa joka näin julkeasti elää.

Jumala auttaa sitä joka Häntä seuraa, oli sitten valkoinen keskiluokkainen tai tumma etelästä. 

Kyllä niitä kadonneita autonavaimiakin voi kysyä jollei muutakaan ongelmaa ole. Jotkut täällä ajassa menettävät päänsä uskonsa vuoksi, mutta tämä menetys korvataan kyllä

Eli nämä Afrikan asukit jotka eivät ole vaikkapa kristinuskosta kuulleet, tai eivät korvaa sillä oman kulttuurinsa uskontoa, joutavatkin mennä? Jos sattuu syntymään HIV-positiivisena, miten siinä on kenellekään tai millekään ehtinyt selkäänsä kääntää?

Afrikassa katolinen kirkko on suurin ongelma vääristyneen seksuaalikäsityksensä kanssa. Esim. se, että kondomit ovat katolisten mielestä syntiä, saavat aikaan tautien leviämisen. Länsimaissa taudit eivät leviä samassa mittakaavassa juuri kondomin käytön ansiosta, ei siksi, että täällä oltaisiin jotenkin enemmän uskovaisia ja siveitä. 

Jumala (mikään niistä) ei todellakaan auta sitä joka häntä seuraa. Kun nyt otin Afrikan esimerkiksi, voitko kertoa miten jumala on siellä auttanut hänen seuraajiaan? Voit minun puolesta valita minkä tahansa jumalan. 

Vierailija
179/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että hampaasi korjaantui sodan jaloissa kärsivien lasten kauhujen sijasta.

Mihin perustat väitteesi että se olisi joltain pois? Tai edes etteikö Herra muistaisi seurakuntaansa niin sodan jaloissa kuin vankileireillä? 

Vierailija
180/313 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh nyt kyllä aivopieruja päästelet. Tiedän montakin afrikkalaista ja heillä on asiat tosi hyvin juuri siellä afrikassa. Se että ihmiset toimii pääsääntöisesti Jumalaa vastaan ja Jumalaa pilkaten ei todellakaan tule tuomaan rauhaa maan päälle. Lisäksi kärsimys täällä on niin vähäistä verrattuna ikuisuuteen. Kolmannekseen me ihmiset voisimme tehdä näiden orpojen ja köyhien eteen paljonkin, sen sijaan me käytämme rahat ilmaston parantamiseen ja roskien lajitteluun yms muuhun turhaan, myös kehitysapu pitää afrikan köyhät maat köyhänä koska eivät pääse jaloilleen kun ilmasta shittiä tulee ovista ja ikkunoista. Kannattaa vähän sivistää itseään ja vaikka käydä siellä afrikassa ja jutella paikallisten yrittäjien kanssa.

No sehän on mukavaa että tiedät montakin afrikkalaista. Nyt sinulta vaan unohtui kaikessa pöyristymisessäsi vastata siihen mitä kysyin. Muistutuksena, kysyin sitä, että miksi rukousvastaukset on aina noita löytyneitä autonavaimia eikä vaikkapa Afrikan HIV-orpojen olojen tai Gazan tilanteen paranemisia.

Kun sulla nyt meni tuo Afrikka niin tunteisiin, niin voitko vaikka vastata viitaten Gazan tilanteeseen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi