Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?
Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.
Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan ja oli siinä eläkeikään saakka.
Tämän jäälkeen olen aina uskonut, että rukous auttaa.🙏
Hienoa, että jumala laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Hommasi miehellesi työpaikan, ei siinä silloin jouda sodan jaloissa kärsiviä lapsia auttaa.
Ehkä Jumala kuuli rukoukseni juuri siksi että koko työurani olen pelastanut vakavasti sairaita lapsia elämälle. Sinäkin olisit voinut rukoilla niiden sodassa kärsivien puolesta tai muuten auttanut heitä. Ehkä en ole sop
Koeta ymmärtää, hän on ateisti eikä vielä tunne Jumalan suuruutta, vaan kuvittelee Jumalan olevan kuin jonkun maallisen valtion viraston jolla on ainainen resurssipula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi? Montakohan miljoonaa rukousta rukoillaan joka ikinen päivä Gazassa tai Ukrainassa? Kuinkahan monta rukousta kaikuu päivittäin maailmankaikkeuteen ihmiskaupan uhreilta, sairailta, nälkää näkeviltä? Ja kaikki turhaan.
Samaan aikaan täällä ihmiset kuvittelevat saaneensa rukousvastauksen, kun heidän avaimensa löytyvät tai ipodit alkavatkin toimia tai he saavat puolison. Oksettavaa.
Ymmärrätkö olevasi erittäin t y h m ä.
Miten mielestäsi rationaalinen ihminen vastaisi tuohon kysymykseen? Koitahan pinnistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.
Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan ja oli siinä eläkeikään saakka.
Hienoa, että jumala laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Hommasi miehellesi työpaikan, ei siinä silloin jouda sodan jaloissa kärsiviä lapsia auttaa.
Ehkä Jumala kuuli rukoukseni juuri siksi että koko työurani olen pelastanut vakavasti sairaita lapsia elämälle. Sinäkin olisit voinut rukoilla niiden sodassa kärsivien puolesta tai muuten auttanut heitä. Ehkä en ole sop
Kukaan ei kuulut rukouksiasi. Nuo tapahtumat ovat sattumaa. Tässä yritettiin osoittaa sinulle, että kuvittelemasi jumala pitää muka miehesi työpaikkaa tärkeämpänä kuin oikeasti kärsiviä. Sinun pitäisi vetää siitä johtopäätös, että jumalasi ei ole hyvä tai sitä ei ole olemassakaan. Saat itse valita jommankumman, et molempia. Mikäli siis olet johdonmukaisesti ajatteleva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka oletkaan täynnä omahyväistä hurskautta. Kuvittelet oikeasti jonkin korkeamman olennon palkitsevan sinut. Juuri sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Jumala kuuli rukoukseni juuri siksi että koko työurani olen pelastanut vakavasti sairaita lapsia elämälle. Sinäkin olisit voinut rukoilla niiden sodassa kärsivien p
Voi kuinka oletkaan täynnä omahyväistä hurskautta. Kuvittelet oikeasti jonkin korkeamman olennon palkitsevan sinut. Juuri sinut.
Miksi Jumala ei palvelijaansa kuulisi? Kehoittihan Jeesuskin ihmisiä rukoilemaan ja rukoili paljon itsekin.
Eri
Jos rukouksessa ei olisi voimaa, niin miksi esim. Britanniassa ei saa rukoilla edes hiljaa aborttiklinikoiden läheisyydessä? Siis poliisi vie jos vain seisoo kadulla itsekseen äänettömästi rukoillen.
https://vision.org.au/read/news/uk-court-rules-silent-prayer-is-a-crime/
Vierailija kirjoitti:
---Omaa ylpeyttäsi (tyhmyyttäsi) et edelleenkään suostu näkemään, vaan osoittelet muita. Vieläpä puet toisten tyhmäksi haukkumisen lähimmäisenrakkaudeksi - aikamoista!
Tuollaisesta lahkolaisuudesta itse ainakin haluan pysyä kaukana.
---Sitten sinä löydät paikkasi vaikka kirkosta jossa tyhmiä sanotaan viisaiksi eikä rikosta saa sanoa rikokseksi. Se on sitä tasa-arvoa jossa kaikki samaan rovioon.
Höpö höpö.
Se vain, että edelleen SINÄ asettaudut Jumalaksi Jumalan paikalle. Sinulla on vimmattu halu tuomita muita. Tässäkin ketjussa keskustelevien ihmisten ymmärryksessä ei ole mitään vikaa, mutta sinä pakonomaisesti toistelet, että ovat tyhmiä. Lähinnä tulee mieleen lapsi, joka hokee "Tyhmää", kun kypsyys ei muuhun vuorovaikutukseen vielä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---Omaa ylpeyttäsi (tyhmyyttäsi) et edelleenkään suostu näkemään, vaan osoittelet muita. Vieläpä puet toisten tyhmäksi haukkumisen lähimmäisenrakkaudeksi - aikamoista!
---Sitten sinä löydät paikkasi vaikka kirkosta jossa tyhmiä sanotaan viisaiksi eikä rikosta saa sanoa rikokseksi. Se on sitä tasa-arvoa jossa kaikki samaan rovioon.
Höpö höpö.
Se vain, että edelleen SINÄ asettaudut Jumalaksi Jumalan paikalle. Sinulla on vimmattu halu tuomita muita. Tässäkin ketjussa keskustelevien ihmisten ymmärryksessä ei ole mitään vikaa, mutta sinä pakonomaisesti toistelet, että ovat tyhmiä. Lähinnä tulee mieleen lapsi, joka hokee "Tyhmää", kun kypsyys ei muuhun vuorovaikutukseen vielä riitä.
Kerrotko minkä tuomion olen sinulle julistanut, jos kerran olen tuominnut?
Jos oikeudessa tuomari kutsuisi jotain tyhmäksi, tarkottaisiko se että tuomio on julistettu?
Tässä ketjussa on montakin keskustelijaa jolla ei terve ymmärrys toimi alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen mutkan kautta joo. Kaikkiitet asiat tosiaan järjestyy, vaikka välillä näyttää tosi pahalta. Kaikella näyttää olevan tarkoituksensa.
Sama täällä. Tuntuu, että minulle yritetään opettaa kärsivällisyyttä. Joitakin asioita olen joutunut rukoilemaan vuosikausia.
Niin, ihan kuin kyse olisikin sattumasta.
Kukaan ei ole saanut rukoilusta johtuen vaan sattumalta.
Olen vaikeassa tilanteessa syövän kanssa. Minut oli jo julistettu parantumattomaksi, mutta uusi lääke on tehonnut hyvin.
Kun minulta otettiin diagnosointihetkellä koepalat, röntgenhoitaja sanoi minulle että nyt ei auta muu kuin rukoilla paljon. Aluksi hämmennyin ja loukkaannuinkin tästä. Rukoilin. Alussa hyvä hoitovaste lääkkeille, mutta sitten se hiipu. Leikkauksessa paljon jäännössyöpää. Lopulta syöpä levisi laajemmalle. Rukoilin apua lasteni ja mieheni vuoksi, etteivät jäisi yksin. Olen tehnyt pahoja asioita elämäni aikana, mutta jos jäisin eloon, yritän parhaani korjata asioita. Olen rukoillut voimaa ja jaksamista. Rukoilin, että antaisi jonkin merkin, että olen tullut kuulluksi. Hyvin pian viimeisimmän rukouksen jälkeen alkoi tulvia hyviä uutisia. Samana päivänä olin sopimut treffit ystävän kanssa ravintolaan. Saavuin etuajassa ja kävin poikkeamassa ravintolan viereisessä museossa. Jostain syystä taidemuseon työntekijä päästi minut ilmaiseksi sisään, ja näin useampia taideteoksia Jeesuksesta ja maalauksen valosta kuoleman portilla. En tiedä, oliko tämä merkki, jota pyysin.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaikeassa tilanteessa syövän kanssa. Minut oli jo julistettu parantumattomaksi, mutta uusi lääke on tehonnut hyvin.
Kun minulta otettiin diagnosointihetkellä koepalat, röntgenhoitaja sanoi minulle että nyt ei auta muu kuin rukoilla paljon. Aluksi hämmennyin ja loukkaannuinkin tästä. Rukoilin. Alussa hyvä hoitovaste lääkkeille, mutta sitten se hiipu. Leikkauksessa paljon jäännössyöpää. Lopulta syöpä levisi laajemmalle. Rukoilin apua lasteni ja mieheni vuoksi, etteivät jäisi yksin. Olen tehnyt pahoja asioita elämäni aikana, mutta jos jäisin eloon, yritän parhaani korjata asioita. Olen rukoillut voimaa ja jaksamista. Rukoilin, että antaisi jonkin merkin, että olen tullut kuulluksi. Hyvin pian viimeisimmän rukouksen jälkeen alkoi tulvia hyviä uutisia. Samana päivänä olin sopimut treffit ystävän kanssa ravintolaan. Saavuin etuajassa ja kävin poikkeamassa ravintolan viereisessä museossa. Jostain syystä taidemuseon työntekijä pääst
Lääketiede ei tehnyt mitään. Jeesus teki. Voi hyvää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minulta otettiin diagnosointihetkellä koepalat, röntgenhoitaja sanoi minulle että nyt ei auta muu kuin rukoilla paljon. Aluksi hämmennyin ja loukkaannuinkin tästä. Rukoilin. Alussa hyvä hoitovaste lääkkeille, mutta sitten se hiipu. Leikkauksessa paljon jäännössyöpää. Lopulta syöpä levisi laajemmalle. Rukoilin apua lasteni ja mieheni vuoksi, etteivät jäisi yksin. Olen tehnyt pahoja asioita elämäni aikana, mutta jos jäisin eloon, yritän parhaani korjata asioita. Olen rukoillut voimaa ja jaksamista. Rukoilin, että antaisi jonkin merkin, että olen tullut kuulluksi. Hyvin pian viimeisimmän rukouksen jälkeen alkoi tulvia hyviä uutisia. Samana päivänä olin sopimut treffit ystävän kanssa ravintolaan. Saavuin etuajassa ja kävin poikkeamassa ravintolan viereisessä museos
Sinulta taisi mennä pointti ohi? Ei tietenkään hoitovaste Jeesukseen liity vaan kaikki muu. Näen tuon merkkinä, etten varmaan ole selviytymässä mutta valoa on edessä kuoleman jälkeen.
Olen. Viimeksi rukoilin tulipaloa israeliin ja jotain ei spesifiä tuuli ilmiötä, sen jälkeen tulvaa. Ne oli jo. Maanjäristystä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos rukouksessa ei olisi voimaa, niin miksi esim. Britanniassa ei saa rukoilla edes hiljaa aborttiklinikoiden läheisyydessä? Siis poliisi vie jos vain seisoo kadulla itsekseen äänettömästi rukoillen.
Kyllä siinä on.
Rukouksessa tärkeää on edustaa sitä energiaa, mitä haluaa elämässään kasvattaa.
Esimerkiksi kiitollisuutta, iloa, kauneutta. Kaikkien elämässä on näitä, vaikka olisi muutakin. On tärkeää kiinnittää huomionsa siihen mikä on hyvin, sillä se mihin kiinnittää huomionsa, kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
He on siellä häiriköimässä ja sietäisivät jokainen saada kunnon pieksennän joka kerta kun ilmaantuvat. Menisivät palestiinaan pelastamaan lapsia ja kun se ei kiinnosta niin voisivat vaikka kuvitella, että ne sikiöt on palestiinalaisia mitä abortoivat jotta voisivat olla välittämättä. Ulkokultaiset saatanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minulta otettiin diagnosointihetkellä koepalat, röntgenhoitaja sanoi minulle että nyt ei auta muu kuin rukoilla paljon. Aluksi hämmennyin ja loukkaannuinkin tästä. Rukoilin. Alussa hyvä hoitovaste lääkkeille, mutta sitten se hiipu. Leikkauksessa paljon jäännössyöpää. Lopulta syöpä levisi laajemmalle. Rukoilin apua lasteni ja mieheni vuoksi, etteivät jäisi yksin. Olen tehnyt pahoja asioita elämäni aikana, mutta jos jäisin eloon, yritän parhaani korjata asioita. Olen rukoillut voimaa ja jaksamista. Rukoilin, että antaisi jonkin merkin, että olen tullut kuulluksi. Hyvin pian viimeisimmän rukouksen jälkeen alkoi tulvia hyviä uutisia. Samana päivänä olin sopimut treffit ystävän kanssa ravintolaan. Saavuin etuajassa j
Syövästäkin voi selviytyä, oleellista on lopetaa syöpäsolujen ruokkiminen.
Mutta kiitollisuus, positiivisuus ja rakkaus ovat ensiarvoisen tärkeitä tekijöitä yhtä lailla.
Tapahtui ruumiillesi mitä tahansa, voit olla huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He on siellä häiriköimässä ja sietäisivät jokainen saada kunnon pieksennän joka kerta kun ilmaantuvat. Menisivät palestiinaan pelastamaan lapsia ja kun se ei kiinnosta niin voisivat vaikka kuvitella, että ne sikiöt on palestiinalaisia mitä abortoivat jotta voisivat olla välittämättä. Ulkokultaiset saatanat.
Olipa vammainen kommentti.
Lapsena rukoilin useasti että isä kuolisi pois. Kuoli lopulta mutta aivan liian myöhään eläkeläisenä. Yököttävä rais.k.ari.