Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?
Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Sinunkin luetun ymmärtäminen on niin huonolla tasolla että kanssasi on hyvin hankalaa saada mielekästä keskustelua.
Sinähän jatkat ihan itse tuota keskustelun torppaamista haukkumalla muiden luetun ymmärtämisen tasoa. Toisen ymmärryksen lyttääminen ei ole kovin hedelmällinen lähtökohta millekään keskustelulle.
Ja tuon toisen aliarvioimisen selität syyksi omalle kykenemättömyydellesi vuorovaikutteiseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunkin luetun ymmärtäminen on niin huonolla tasolla että kanssasi on hyvin hankalaa saada mielekästä keskustelua.
Sinähän jatkat ihan itse tuota keskustelun torppaamista haukkumalla muiden luetun ymmärtämisen tasoa. Toisen ymmärryksen lyttääminen ei ole kovin hedelmällinen lähtökohta millekään keskustelulle.
Ja tuon toisen aliarvioimisen selität syyksi omalle kykenemättömyydellesi vuorovaikutteiseen keskusteluun.
Väännetään sinullekin rautalangasta, jos sanon että 1+1=2 ja sinä vastaat että ei varmasti ole 232 kaksi kuten väität.
Ei keskustelun jatkamiselle ole mitään edellytyksiä kun luetun ymmärtäminen on tällä tasolla.
Eikä se ole kenenkään lyttäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetään sinullekin rautalangasta, jos sanon että 1+1=2 ja sinä vastaat että ei varmasti ole 232 kaksi kuten väität.
Ei keskustelun jatkamiselle ole mitään edellytyksiä kun luetun ymmärtäminen on tällä tasolla.
"Väännetään sinullekin rautalangasta - - - "
:D
Juu ei ole lyttäämistä, ei...
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi? Montakohan miljoonaa rukousta rukoillaan joka ikinen päivä Gazassa tai Ukrainassa? Kuinkahan monta rukousta kaikuu päivittäin maailmankaikkeuteen ihmiskaupan uhreilta, sairailta, nälkää näkeviltä? Ja kaikki turhaan.
Samaan aikaan täällä ihmiset kuvittelevat saaneensa rukousvastauksen, kun heidän avaimensa löytyvät tai ipodit alkavatkin toimia tai he saavat puolison. Oksettavaa.
Ymmärrätkö olevasi erittäin t y h m ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väännet
Silloin kun luetun ymmärtämistä ei ole, otetaan rautalanka esiin. Pitää vääntää malli josta katsoa, kun luettua ei ymmärrä, ei se ole lyttäämistä vaan toisen puutteen huomioon ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se ole kenenkään lyttäämistä.<
"Silloin kun luetun ymmärtämistä ei ole, otetaan rautalanka esiin. Pitää vääntää malli josta katsoa, kun luettua ei ymmärrä, ei se ole lyttäämistä vaan toisen puutteen huomioon ottamista."
Siellä sitä taas niin ylennetään itseä että...
Jumalan rauhaa sinullekin - koita kestää meitä vajavaisia lähimmäisiäsi, omassa täydellisyydessäsi se saattaa olla haastavaa...
En minä itseäni ylennä sillä että keskustelussa huomaan sinun puutteet luetun ymmärtämisessä ja otan rautalangan esiin, jotta sinä ymmärtäisit paremmin.
Sehän on päin vastoin hyvin kohteliasta ja sinun huomioon ottamista, josta sinun pitäisi ennemminkin olla nöyrällä mielellä kiitollinen.
Tämä siksi että et ihan selkeästi ymmärrä mitä kirjoitetaan. Toiset tarvitsevat vähän enemmän selittämistä kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi? Montakohan miljoonaa rukousta rukoillaan joka ikinen päivä Gazassa tai Ukrainassa? Kuinkahan monta rukousta kaikuu päivittäin maailmankaikkeuteen ihmiskaupan uhreilta, sairailta, nälkää näkeviltä? Ja kaikki turhaan.
Samaan aikaan täällä ihmiset kuvittelevat saaneensa rukousvastauksen, kun heidän avaimensa löytyvät tai ipodit alkavatkin toimia tai he saavat puolison. Oksettavaa.
Ymmärrätkö olevasi tyypillinen kristitty, joka aivan huokuu lähimmäisenrakkautta?
En ole kovin uskonnollinen, mutta joskus tulee rukoiltua. Kerran pyysin, että kissa, joka ei viihdy sylissä, tulisi syliini. Olin surullinen ja kaipasin lohdutusta. Se tuli. On varmaan ainoa kerta, kun on ollut sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö olevasi tyypillinen kristitty, joka aivan huokuu lähimmäisenrakkautta?
Tyhmän sanominen tyhmäksi on totuutta, Jeesus oli täynnä rakkautta ja TOTUUTTA.
Tyhmän sanominen joksikin muuksi kuin tyhmäksi on sekin väärän todistuksen antamista.
Rakkautta ei ole se että valehdellaan suut ja silmät täyteen että toisella olisi hyvä mieli.
Olen rukoillut ja saanut apua nim.ateisti
Vierailija kirjoitti:
En minä itseäni ylennä sillä että keskustelussa huomaan sinun puutteet luetun ymmärtämisessä ja otan rautalangan esiin, jotta sinä ymmärtäisit paremmin.
Sehän on päin vastoin hyvin kohteliasta ja sinun huomioon ottamista, josta sinun pitäisi ennemminkin olla nöyrällä mielellä kiitollinen.
Tämä siksi että et ihan selkeästi ymmärrä mitä kirjoitetaan. Toiset tarvitsevat vähän enemmän selittämistä kuin toiset.
Oletkohan itse hiukan yksinkertainen? Tai sokea. Tai korskean ylpeä. Tai mahdollisesti kaikkia noita. Joustamaton jankkaaja, joka mieluummin jankkaa vaikka aamunkoittoon asti toisten tyhmyydestä - tekemättä elettäkään tutkiakseen myös omaa sisintään.
Sitten kehtaat vielä toisten vähättelyn pukea hyväntekemiseksi! Vähättelemäsi lähimmäisen sinun mielestäsi pitäisi olla jopa "nöyrällä mielellä kiitollinen", kun sinä "kohteliaasti" rautalangalla vääntäen osoitat tämän tyhmyyden! Annat vaikutelman lahkolaisuudesta, jossa "ylemmät" nuhtelevat alempia ja kehottavat kuuliaisuuteen ja nöyryyteen - nöyryyteen, joka heiltä itseltään puuttuu.
Sinä kyllä vääntelet sitä rautalankaasi, kun on niin kova tarve todistaa olevansa ylempänä kuin muut. Vaikuttaa, että siihen, että saataisiin sinut tutkimaan myös omaa sisintäsi, omia vaikuttimiasi, tarvittaisiin rautakanki.
"Joka itsensä ylentää, se alennetaan"
Ylpeä ihminen katsoo aina asioita ja ihmisiä alaspäin, ja tietenkin, niin kauan kuin katsot alas, et voi nähdä asioita, jotka ovat yläpuolellasi. C. S. Lewis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan itse hiukan yksinkertainen? Tai sokea. Tai korskean ylpeä. Tai mahdollisesti kaikkia noita. Joustamaton jankkaaja, joka mieluummin jankkaa vaikka aamunkoittoon asti toisten tyhmyydestä - tekemättä elettäkään tutkiakseen myös omaa sisintään.
Sitten kehtaat vielä toisten vähättelyn pukea hyväntekemiseksi! Vähättelemäsi lähimmäisen sinun mielestäsi pitäisi olla jopa "nöyrällä mielellä kiitollinen",
Rautalangasta vääntäminen on tapa auttaa sinua eteenpäin, jollet sitä ylpeyden vuoksi torjuisi.
Silloin kun näkee että toinen ei selvästi ymmärrä, on lähimmäisenrakkautta kaivaa rautalanka esiin.
Tyhmät on käytännössä aina myös ylpeitä ja siksi pysyvät tulevaisuudessakin tyhminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kehtaat vielä toisten vähättelyn pukea hyväntekemiseksi! Vähättelemäsi lähimmäisen sinun mielestäsi pit
"Rautalangasta vääntäminen on tapa auttaa sinua eteenpäin, jollet sitä ylpeyden vuoksi torjuisi.
Silloin kun näkee että toinen ei selvästi ymmärrä, on lähimmäisenrakkautta kaivaa rautalanka esiin.
Tyhmät on käytännössä aina myös ylpeitä ja siksi pysyvät tulevaisuudessakin tyhminä."
Omaa ylpeyttäsi (tyhmyyttäsi) et edelleenkään suostu näkemään, vaan osoittelet muita. Vieläpä puet toisten tyhmäksi haukkumisen lähimmäisenrakkaudeksi - aikamoista!
Tuollaisesta lahkolaisuudesta itse ainakin haluan pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.
Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan ja oli siinä eläkeikään saakka.
Tämän jäälkeen olen aina uskonut, että rukous auttaa.🙏
Hienoa, että jumala laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Hommasi miehellesi työpaikan, ei siinä silloin jouda sodan jaloissa kärsiviä lapsia auttaa.
Ehkä Jumala kuuli rukoukseni juuri siksi että koko työurani olen pelastanut vakavasti sairaita lapsia elämälle. Sinäkin olisit voinut rukoilla niiden sodassa kärsivien puolesta tai muuten auttanut heitä. Ehkä en ole sopiva arvostelemaan Jumalan ratkaisuja, jätän sen sinulle mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kehtaat vielä toisten vähättelyn pukea hyväntekemiseksi!
Sitten sinä löydät paikkasi vaikka kirkosta jossa tyhmiä sanotaan viisaiksi eikä rikosta saa sanoa rikokseksi.
Minä kerroin vain mistä per*eleen lapset ja Jumalan lapset erottaa.
Itse päätät kumpaan suuntaan kumarrat.
Perke*een lapset ei kumarra Jumalaa ennen kuin on se viimeinen pakko. Jumalan lapset ei perke*että kumarra vaan menevät vaikka hirsipuuhun ennemmin kuin helve*tiin