Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Palauta heti kauppaan! Motonet veti myynnistä lisääntymisterveydelle vaarallisen sulkapallosetin

Vierailija
06.10.2023 |

No onhan se aika epäeroottinen laji, mutta on kyllä hysteriaa nyt havaittavissa.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009906157.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai noita SILLEEN kuulu käyttää

Vierailija
2/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomaila ajanee saman asian - eli kieltoon sekin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai noita SILLEEN kuulu käyttää

Ei sitä nykyään koskaan tiedä, mihin kaikkeen voimaantuvat henkilöt voi sulkapallosettiä käyttää. Taas tänä viikonloppuna Himoksella on mökeillä joukko-orgiat, lehdet tehneet jo mainostavia klikkiosikoita ja kolmen kimppaa kuvailtu jutussa.

Vierailija
4/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan kuitenkaan lisäänny niin ei siitä mitään tosiasiallista harmia ole

Vierailija
5/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, että tämä tuotteiden omavalvonta toimii yrityksillä vasta jälkikäteen. Ihan varmasti tämä iltapäivälehtien uutinen ei tavoita kaikkia näitä hankkineita ja ihmisillä voi olla ne mökillä jossain satojen kilometrien perässä.

Vierailija
6/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx pakko jos ei tahro

Vierailija
7/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei enää lisäännyt, kun he pelaavat sulkapalloa seksin harrastamisen sijaan.

Vierailija
8/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen uskoin älyn voittoon,

oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon

Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas

sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu

ja se meidät yhdistää"

Vierailija
9/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisymenetelmät

1. Kondomi.

2. Pilleri.

3. Sulkapallo.

Vierailija
10/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä ei ole vitsailun aihe. Jollekin lapselle voi tulla kemikaalien vuoksi vaurio, joka kustantaa yhteiskunnalle vuosikymmenien aikana mielettömät määrät euroja. Puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä.

Vierailija
11/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt IS otsikkoon, ei ole riittävästi klikkiotsikon aineksia siinä eikä sensaatiomaista hysterianlietsontaa.

Esim. "Suomen hyytävän vauvakadon salatut taustat paljastuivat: tämä pallopeli voi väärillä vehkeillä pelattuna aiheuttaa lapsettomuutta" olisi ollut hyvä.

Vierailija
12/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä ei ole vitsailun aihe. Jollekin lapselle voi tulla kemikaalien vuoksi vaurio, joka kustantaa yhteiskunnalle vuosikymmenien aikana mielettömät määrät euroja. Puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä.

Tuohan pätee aivan kaikkeen. Senpä takia juuri minusta firmojen omavalvonnan ja viime kädessä viranomaisten valvonnan pitäisi toimia jo siinä vaiheessa, kun turvalliset rajat ylittäviä määriä kemikaaleja sisältäviä tuotteita tuodaan maahan. Oli sitten kyse harrastusvälineistä, elintarvikkeista, kosmetiikasta, tai ihan mistä vaan. Niiden ei pitäisi päätyä asiakkaille asti.

Vierailija
13/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx pakko jos ei tahro

No sitten et saa omia lapsia. Pitää valita joko sulkapallo, tai vauvat.

Vierailija
14/14 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen, että montakohan terveydelle haitallista tuotetta oli markkinoilla 80 ja 90-luvuilla, milloin olin itse lapsi. Hyvä siis että nykyään on valvontaa, mutta millekköhän kaikille myrkylle sitä on itse aikanaan altistunut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän