IS: Palauta heti kauppaan! Motonet veti myynnistä lisääntymisterveydelle vaarallisen sulkapallosetin
No onhan se aika epäeroottinen laji, mutta on kyllä hysteriaa nyt havaittavissa.
Kommentit (14)
Pesäpallomaila ajanee saman asian - eli kieltoon sekin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai noita SILLEEN kuulu käyttää
Ei sitä nykyään koskaan tiedä, mihin kaikkeen voimaantuvat henkilöt voi sulkapallosettiä käyttää. Taas tänä viikonloppuna Himoksella on mökeillä joukko-orgiat, lehdet tehneet jo mainostavia klikkiosikoita ja kolmen kimppaa kuvailtu jutussa.
Ei täällä kukaan kuitenkaan lisäänny niin ei siitä mitään tosiasiallista harmia ole
Mua ärsyttää, että tämä tuotteiden omavalvonta toimii yrityksillä vasta jälkikäteen. Ihan varmasti tämä iltapäivälehtien uutinen ei tavoita kaikkia näitä hankkineita ja ihmisillä voi olla ne mökillä jossain satojen kilometrien perässä.
Ihmiset ei enää lisäännyt, kun he pelaavat sulkapalloa seksin harrastamisen sijaan.
"Ennen uskoin älyn voittoon,
oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu
ja se meidät yhdistää"
Ehkäisymenetelmät
1. Kondomi.
2. Pilleri.
3. Sulkapallo.
Mielestäni tämä ei ole vitsailun aihe. Jollekin lapselle voi tulla kemikaalien vuoksi vaurio, joka kustantaa yhteiskunnalle vuosikymmenien aikana mielettömät määrät euroja. Puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä.
Olen pettynyt IS otsikkoon, ei ole riittävästi klikkiotsikon aineksia siinä eikä sensaatiomaista hysterianlietsontaa.
Esim. "Suomen hyytävän vauvakadon salatut taustat paljastuivat: tämä pallopeli voi väärillä vehkeillä pelattuna aiheuttaa lapsettomuutta" olisi ollut hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä ei ole vitsailun aihe. Jollekin lapselle voi tulla kemikaalien vuoksi vaurio, joka kustantaa yhteiskunnalle vuosikymmenien aikana mielettömät määrät euroja. Puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä.
Tuohan pätee aivan kaikkeen. Senpä takia juuri minusta firmojen omavalvonnan ja viime kädessä viranomaisten valvonnan pitäisi toimia jo siinä vaiheessa, kun turvalliset rajat ylittäviä määriä kemikaaleja sisältäviä tuotteita tuodaan maahan. Oli sitten kyse harrastusvälineistä, elintarvikkeista, kosmetiikasta, tai ihan mistä vaan. Niiden ei pitäisi päätyä asiakkaille asti.
Vierailija kirjoitti:
Onx pakko jos ei tahro
No sitten et saa omia lapsia. Pitää valita joko sulkapallo, tai vauvat.
Tulee vaan mieleen, että montakohan terveydelle haitallista tuotetta oli markkinoilla 80 ja 90-luvuilla, milloin olin itse lapsi. Hyvä siis että nykyään on valvontaa, mutta millekköhän kaikille myrkylle sitä on itse aikanaan altistunut..
Siis ei kai noita SILLEEN kuulu käyttää