Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavalla miehellä salasuhde ja minun on niin vaikea pitää turpani kiinni

Vierailija
09.04.2025 |

Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu, niin on vain sydäntäsärkevän surullista kun toisen haaveet ja unelmat ovat vain värityskirjan sivuja.

Entä sitten kun kaikki paljastuu ja pudotaan vielä korkeammalta. En tiedä kestänkö syyllisyyteni kanssa.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta ei löydy vastausta kaikkein keskeisimpään kysymykseen, eli siihen, mistä nykymaailmassa saadaan liha tuohon keittoon. Jos sitä ongelmaa ei ratkaista, puhe eri mausteiden paremmuusjärjestyksestä on turhaa höpinää.

Tuskin kukaan kuvittelee, että kissojen laajamittainen loukkupyynti onnistuu nykyajan kaupunkiolosuhteissa. Marketissa taas en ole ikinä nähnyt kisssnlihaa. Ehkä sitä löytyy joistain hypemarketeista ja erikoisliikkeistä.

Ap ja hänen mummonsa ovat tästä asiasta selityksen velkaa. Turha laittaa tänne ruokareseptejä, joiden raaka-aineita ei käytännössä ole saatavilla.

Vierailija
62/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummohullu on kyllä ärsyttävä avohoitopotilas, mutta toisaalta hyödyllinen kun pitää ketjuja ylhäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten avaa suutasi??

Tiedän parikin tapausta, joissa seuraukset ovat olleet vakavia. Toisessa petetty osapuoli riisti hengen itseltään 7 kk tiedon saamisen jälkeen. Toisessa petetty ajautui päihderiippuvuuteen, menetti lasten huoltajuuden, työnsä ja on tällä hetkellä vaarassa saada häädön ja joutumassa kadulle.

Sillä suun avaamisella voi olla isot seuraukset.

Pettämisellä on usein erittäin ikäviä seurauksia. Mutta tämänhän se pettäjä tietää kun ryhtyy pettämään.

Vierailija
64/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloittajan syy siihen, ettet kerro?

Tuntuu hölmöltä menne puuttumaan toisten asioihin. Eiväthän ne minulle kuulu. Eivät kysyneet minulta lupaa mennä naimisiin, joten eivät he varmaan tarvitse minun lupaa pettämiseenkään. Eläkööt omaa elämäänsä.

Ap

Luuletko, että tässä on kyse siitä, että sinulla olisi joku valta antaa lupa pettämiselle?

Outo tapa ajatella.

Sinä lisäät tietoa sille osapuolelle, joka elää nyt pimennossa omassa parisuhteessaan. Hän tekee sitten itse ratkaisunsa.

Nyt sensijaan käytät valtaa ja panttaat tietoa joka ei sinulle kuulu.

Vierailija
65/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten suhteisiin ei pidä puuttua. Jokainen ratkoo ongelmansa itse ja apua annetaan vain, jos pyydetään.

Vaikea on ratkoa jos ei edes tiedä ongelmasta.

Vierailija
66/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten avaa suutasi??

Tiedän parikin tapausta, joissa seuraukset ovat olleet vakavia. Toisessa petetty osapuoli riisti hengen itseltään 7 kk tiedon saamisen jälkeen. Toisessa petetty ajautui päihderiippuvuuteen, menetti lasten huoltajuuden, työnsä ja on tällä hetkellä vaarassa saada häädön ja joutumassa kadulle.

Sillä suun avaamisella voi olla isot seuraukset.

No se riski on otettava, kuin elää oksettavassa valheessa jossa ei kukaan voi oikeasti hyvin. 

Aikuisten ihmisten pitää ottaa vastuu tekemistään typeryyksistä, maksoi mitä maksoi. 

Olet kuin pikkuinen Pavel-poika joka aikoinaan ilmiantoi omat vanhempansa ihan hyvää hyvyyttään. Aikuiset ihmiset vastaavat itse omista tekemisistään eivätkä sotkeudu toisten elämään ja parisuhteisiin pyytämättä. 

No miksi pitää nuuskia toisten uskottomuudet? Jos tiedät muiden salasuhteet, olet jo sotkeutunut asiaan.

Vierailija
67/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisyys vai epärehellisyys? Jos jätät kertomatta, arvostat epärehellisyyttä.. oma valintasi

Vierailija
68/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et voi tietää sen suhteen tilannetta. Yksi on liikkeellä luvan kanssa, toinen kärvistelee seksittömässä suhteessa. Joku on hankkimassa sitä viimeistä niittiä eron aikaansaamiseksi.

Se ei sulle kuulu.

Vierailija
69/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta nyt tuntuu siltä että joku ns katkera pettynyt nainen joka ei saanut haluamaansa varattua miestä ja nyt sitten keksii tämmöisen pikku valheen tästä kyseisestä miehestä...

Vierailija
70/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluukin panna useita naisia. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
71/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis tuttavasi miehellä vai tuttavamiehelläsi salasuhde? Se ei otsikon perusteella selviä. 

Siis ... onko tämän "tuttavamiehen" vaimo sinun ystäväsi ja jos on niin anna palaa

Vierailija
72/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et voi tietää sen suhteen tilannetta. Yksi on liikkeellä luvan kanssa, toinen kärvistelee seksittömässä suhteessa. Joku on hankkimassa sitä viimeistä niittiä eron aikaansaamiseksi.

Se ei sulle kuulu.

Kuuluu se, kun asia on aapeen tiedossa.

Vierailija
73/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sekaantua. Monesti viestintuoja ammutaan ja sitten alkaa pähkäillä, että miksi ihmeessä menin kertomaan. Itselleen saa vain lisää harmia kun sekaantuu muiden soppaan. 

Vierailija
74/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pettäjän. En tuntenut miestä kovin hyvin mutta ärsytti kun se valehteli tyttöystävälleen päin naamaa niin juhlissa sitten kerroin sen tyttöystävälle että olin nähnyt sen miehen kolme kertaa suutelemassa toista naista. Se mies sitten mulle suuttui ja yritti käydä päälle mutta sanoin naisen nimenkin ketä se oli suudellut.

Vierailija
75/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin asian puheeksi ensin pettäjän kanssa ja antaisin hänelle mahdollisuuden lopettaa jutun ja/tai kertoa kumppanilleen. Ensisijaisesti olisi parempi jos he selvittäisivät asian keskenään, isompi järkytys se on jos asia tulee ekan kerran puheeksi ulkopuolisen toimesta.

Vierailija
76/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt pettäjän. En tuntenut miestä kovin hyvin mutta ärsytti kun se valehteli tyttöystävälleen päin naamaa niin juhlissa sitten kerroin sen tyttöystävälle että olin nähnyt sen miehen kolme kertaa suutelemassa toista naista. Se mies sitten mulle suuttui ja yritti käydä päälle mutta sanoin naisen nimenkin ketä se oli suudellut.

Oikein tehty. Pettäjät uskovat, että voi seistä toinen jalka laiturilla ja toinen jalka veneessä. Ennen pitkää siinä kuitenkin molskahtaa veteen. 

Vierailija
77/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se nainen anna sille pillua? Ei miestä pidä ladatun aseen kanssa päästää ulos.

Vierailija
78/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se nainen anna sille pillua? Ei miestä pidä ladatun aseen kanssa päästää ulos.

Äitisikö tämän neuvon sinulle kertoi?

Vierailija
79/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi latinonainen.

Vierailija
80/80 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi latinonainen.

No, valista äitiäsi. Hän ei nähtävästi tätä uhkaa ymmärrä. Sun isäkin on seksuaalinen mies, joka haluaa ja haluaa. Pian teilläkin häärää antelias pubiruusu keittiössä, jos et äitiäsi ala neuvomaan olemaan sakset auki, kun mies sanoo röh röh. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi