Tuttavalla miehellä salasuhde ja minun on niin vaikea pitää turpani kiinni
Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu, niin on vain sydäntäsärkevän surullista kun toisen haaveet ja unelmat ovat vain värityskirjan sivuja.
Entä sitten kun kaikki paljastuu ja pudotaan vielä korkeammalta. En tiedä kestänkö syyllisyyteni kanssa.
Kommentit (80)
Joku kysyi tätä keittoreseptiä. Näppärä, maukas ja helppotekoinen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Ootteko kateellisia kun edes joku sai alfan joka kelpaa muillekin.
Tilanne on paha ja se on paha sittenkin, kun asia paljastuu ja selviää, että ystävä on tiennyt koko ajan. En osaa neuvoa
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ikävä tilanne. Itse en ole moiseen joutunut enkä tiedä mitä tekisin. Riippuisi varmaankin yksityiskohdista ja siitä onko minulla läheisempi suhde pettäjään vai petettävään. Likainen olo tulisi joka tapauksessa, työnsi nenänsä tai pesi kätensä.
Jos menee puuttumaan, niin välit rikkoutuvat lopullisesti jomman kumman tai molempien kanssa. Jos jälkikäteen selviää, että on tiennyt, mutta ei ole kertonut, välit rikkoutuvat petetyn kanssa. Parempi olla puuttumatta ja esittää tietämätöntä. Jos koko kylä tietää jo, niin sitten pitää kertoa petetylle. Muuten ei.
Voisiko jälleen kerran olla tekemällä tehty viihdealoitus + iso osa saman aapeen kyhäämiä vastauksia..?🤔
Niin saattaa olla.
Ihmiset juoksevat uutuuden viehätyksen eli jännäseksin perässä ja pettävät aika paljon, näinhän se on.
En yleensä mielelläni puutu. Mutta 27-vuotiaana tein poikkeuksen tuttavanaisen suhteen ja kerroin hänelle. Miehensä yritti joka välissä härskisti pokailla minua puolisonsa selän takana, suorastaan hänen nenänsä edessä, kotinsa toisessa huoneessa. 😳
Ero tuli pariskunnalle naisen toimesta.
Käyttääkö se kumia ja kuka ostaa niitä?
Vierailija kirjoitti:
Kissanlihakeitto
1 l vettä
1 tl suolaa
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on paha ja se on paha sittenkin, kun asia paljastuu ja selviää, että ystävä on tiennyt koko ajan. En osaa neuvoa
Sanoisin, että tilanne on vaikea, mutta ei toivoton. Kissakeitto tulille vaan, niin kaikki saattaa vielä kääntyä hyväksi.
Kerro ensin miehelle että tiedät ja että kerrot miehen puolisolle, ellei hän itse ehdi ensin.
Voihan olla että heillä on avoin suhde, jos niin, niin homma OK ja olet vain vähän nolo puututtuasi asiaan, jos ei niin parempi että ukko ehtii lopettaa ja tunnustaa.
Hyi helkkari, enpä haluais ikinä joutua tunnustamaan moista mutta vielä vähemmän haluaisin vaimon kuulevan asian muualta. On viisanta ottaa asia puheeksi ajoissa - jos seksi kotona on kovin vähissä saattaa kummallakin olla aihetta sopia missä määrin avioliittoa voi avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ikävä tilanne. Itse en ole moiseen joutunut enkä tiedä mitä tekisin. Riippuisi varmaankin yksityiskohdista ja siitä onko minulla läheisempi suhde pettäjään vai petettävään. Likainen olo tulisi joka tapauksessa, työnsi nenänsä tai pesi kätensä.
Jos menee puuttumaan, niin välit rikkoutuvat lopullisesti jomman kumman tai molempien kanssa. Jos jälkikäteen selviää, että on tiennyt, mutta ei ole kertonut, välit rikkoutuvat petetyn kanssa. Parempi olla puuttumatta ja esittää tietämätöntä. Jos koko kylä tietää jo, niin sitten pitää kertoa petetylle. Muuten ei.
Kyllä minä välien rikkoontumisen kanssa voisin elää. Lähinnä olisin huolissani siitä, että voinko elää itseni kanssa, tunnenko toimineeni oikein.
Minusta se ei ole ollenkaan selvä asia mitä kuuluisi tehdä. Mieluiten tietysti en tietäisi koko asiasta.
Miksi nämä kaksinaamaiset pettäjät ovat aina miehiä? En tiedä yhtäkään naista joka pettäisi täysin selän takana ja törkeästi. Miehet ovat niitä jotka hajottavat perheitä eivätkä hoida mitään velvotteita. Silti nämä ovat sukujen päitä ja perheen johtajia! Noloa miten te reiät sallitte tämän ja nimikin vaihtuu pettäjän mukaan jolle et ole mitään sukua :D
Kas kun ette miehiä kutsu susiksi ;) kas kun ei miesten maine mene ;)
Jos vastaavasti naisella olisi suhde, ei kukaan täällä kehottaisi asiaa miehelleen avaamaan.
Kaksoisstandardit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kaksinaamaiset pettäjät ovat aina miehiä? En tiedä yhtäkään naista joka pettäisi täysin selän takana ja törkeästi. Miehet ovat niitä jotka hajottavat perheitä eivätkä hoida mitään velvotteita. Silti nämä ovat sukujen päitä ja perheen johtajia! Noloa miten te reiät sallitte tämän ja nimikin vaihtuu pettäjän mukaan jolle et ole mitään sukua :D
Kas kun ette miehiä kutsu susiksi ;) kas kun ei miesten maine mene ;)
Tuo nyt on ihan höpöä. Kyllä naisetkin pettävät. Se, että ei tiedä yhtään, ei tarkoita etteikö niitä ole. Voit ihan hyvin tuntea jonkun naispettäjän, mutta et vain tiedä asiasta. Moni pettäminen ei tule koskaan ilmi. Usein naimisissa olevat pettävät toisen naimisissa olevan kanssa. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
No sitten ystävä sanoo, että hän kuuli kyllä juorun, mutta ei uskonut sitä todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kissanlihakeitto
1 l vettä
1 tl suolaa
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Arveletko, että tuon persiljan voisi jättää pois. En pidä sen mausta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käräyttänyt kolme pettäjää. Kaikkien liitto päättyi eroon.
Yksi petetyistä oli todella kiitollinen, ollaan nykyään ystäviä. ;)
Minä tiedän yhden sarjapettäjän, vaimokin on tiennyt koko ajan jotain kautta. Asia lakaistaan maton alle ja liitto jatkuu.
Toisen pettäjän vaimolle kerrottiin. Kysyi vaan mieheltään, onko totta. Sen enempää eivät asiasta puhuneet. Lopulta erosivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyisin pitämään helposti suuni kiinni.
Ei noita hampaita kehtaisi esitelläkään.
Tykkäätkö kiusata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanlihakeitto
1 l vettä
1 tl suolaa
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Arveletko, että tuon persiljan voisi jättää pois. En pidä sen mausta.
Persiljan voi hyvin jättää pois. Voi kokeilla myös tilliä tai tuoretta basilikaa. Viimemainittu on suosikkini.
Niin, jatkossa kannattaa miettiä kannattaako miehellä ensin teetättää kaikki kotityöt ennen kuin sitä vastaan annetaan armosta pesää kerran viikossa.