Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavalla miehellä salasuhde ja minun on niin vaikea pitää turpani kiinni

Vierailija
09.04.2025 |

Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu, niin on vain sydäntäsärkevän surullista kun toisen haaveet ja unelmat ovat vain värityskirjan sivuja.

Entä sitten kun kaikki paljastuu ja pudotaan vielä korkeammalta. En tiedä kestänkö syyllisyyteni kanssa.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten avaa suutasi??

Tiedän parikin tapausta, joissa seuraukset ovat olleet vakavia. Toisessa petetty osapuoli riisti hengen itseltään 7 kk tiedon saamisen jälkeen. Toisessa petetty ajautui päihderiippuvuuteen, menetti lasten huoltajuuden, työnsä ja on tällä hetkellä vaarassa saada häädön ja joutumassa kadulle.

Sillä suun avaamisella voi olla isot seuraukset.

Jos aikuinen ihminen ei elämää kestä niin kuolkoon pois

Vierailija
22/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän parikin tapausta, joissa seuraukset ovat olleet vakavia. Toisessa petetty osapuoli riisti hengen itseltään 7 kk tiedon saamisen jälkeen. Toisessa petetty ajautui päihderiippuvuuteen, menetti lasten huoltajuuden, työnsä ja on tällä hetkellä vaarassa saada häädön ja joutumassa kadulle.

No se riski on otettava, kuin elää oksettavassa valheessa jossa ei kukaan voi oikeasti hyvin. 

Aikuisten ihmisten pitää ottaa vastuu tekemistään typeryyksistä, maksoi mitä maksoi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä salasuhteet tulee jossain vaiheessa kuitenkin ilmi. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
24/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa voi tosiaan käydä niin kuin ap:n tuttavalle nyt on käynyt ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun

kats fleysh zup!    😼🍖🍲

kats fleysh zup!    😼🍖🍲

alemen lib kats fleysh zup!  🎶🎶🎶💃💕🕺🏼🎶🎶🎶

Vierailija
25/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ,jos vähänkin välität ystävästäsi. Olisi kamala elää valheessa ja luulla kaiken olevan hyvin,

Jos ystäväni tietää miehen pettämisestä, eikä tätä kertoisi, niin se olisi entinen ystävä. 

Vierailija
26/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supon kyttä, mitä muuta löysit valvonnoissa?

Vierailija
27/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloittajan syy siihen, ettet kerro?

Tuntuu hölmöltä menne puuttumaan toisten asioihin. Eiväthän ne minulle kuulu. Eivät kysyneet minulta lupaa mennä naimisiin, joten eivät he varmaan tarvitse minun lupaa pettämiseenkään. Eläkööt omaa elämäänsä.

Ap

Vierailija
28/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuoliset ovat niin hienoja. Minulle joku ulkopuolinen akka tuli raivoamaan vaimon pettämisestä, kun olin oman vaimoni kanssa ravintolassa. Raivoamisen aikana vaimo oli käymässä vessassa.

Vierailija
29/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten suhteisiin ei pidä puuttua. Jokainen ratkoo ongelmansa itse ja apua annetaan vain, jos pyydetään.

Vierailija
30/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt taitaa olla petturi itse äänessä. 

Ihmisiä jää koko ajan uskottomuudesta kiinni ja vakavin seuraus on yleensä ero, usein suhde myös jatkuu mutta avoimin kortein. 

Ihan hirveää ettei kukaan vaivaudu kertomaan petetylle elävänsä mielikuvitusmaailmassa, kun kaikki muut tietää. Kerro, hänellä on oikeus tietää ja tehdä valintansa.

Vierailija
31/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa voi tosiaan käydä niin kuin ap:n tuttavalle nyt on käynyt ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun

Voisitko ap antaa tämän keiton reseptin? Kiinnostaa.

Vierailija
32/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten suhteisiin ei pidä puuttua. Jokainen ratkoo ongelmansa itse ja apua annetaan vain, jos pyydetään.

Uskomatonta p*skaa! Minua on petetty ja pahinta oli, ettei kukaan vaivautunut kertomaan. Siinä meni monta ihmissuhdetta rikki. 

Vierailija
33/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamisesta kulu, jos ei paljon airokaan.. 😍 

Vierailija
34/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen ihminen ei elämää kestä niin kuolkoon pois

Ihmeelliset piirit myös, jos nuo ovat tapoja kohdata petollisuus. Normaali ihminen kyllä kestää totuuden, vaikka sattuisi.

Vierailija
35/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyisin pitämään helposti suuni kiinni. 

Ei noita hampaita kehtaisi esitelläkään. 

Vierailija
36/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ratkoa ongelmansa, jos kukaan ei vaivaudu paljastamaan koko ongelmaa? 

Ongelma nimenomaan kuuluu paljastaa, jotta osapuolet voivat sitä alkaa ratkomaan. 

Pahimmillaan tilanteeseen syntyy lapsia, yms ja soppa vaan sakenee ja kaikki kärsii. 

Jokainen on oikeutettu tekemään päätöksensä ja valintansa rehellisin kortein. 

Vierailija
37/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se riski on otettava, kuin elää oksettavassa valheessa jossa ei kukaan voi oikeasti hyvin. 

Aikuisten ihmisten pitää ottaa vastuu tekemistään typeryyksistä, maksoi mitä maksoi. 

Olet kuin pikkuinen Pavel-poika joka aikoinaan ilmiantoi omat vanhempansa ihan hyvää hyvyyttään. Aikuiset ihmiset vastaavat itse omista tekemisistään eivätkä sotkeudu toisten elämään ja parisuhteisiin pyytämättä. 

Vierailija
38/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hölmöltä menne puuttumaan toisten asioihin. Eiväthän ne minulle kuulu. Eivät kysyneet minulta lupaa mennä naimisiin, joten eivät he varmaan tarvitse minun lupaa pettämiseenkään. Eläkööt omaa elämäänsä.

Ap

Epävakaa kuten arvelinkin. Ei päästy kuin toiselle sivulle niin oletkin jo valmis antamaan ihmisten elää omaa yksityiselämäänsä niin kuin parhaaksi näkevät.

Vierailija
39/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi ihmeessä toit tämän meille tiettäväksi, jos et itsekkäänä ja typeränä ihmisenä aio puuttua tietämääsi petokseen millään tavoin??

Toivon tosiaankin, että aloituksesi on vain typerä provo - ja jos on, voisit ystävällisesti kertoa sen meille, niin olisi yksi harmitus vähemmän. 

Vierailija
40/80 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ikävä tilanne. Itse en ole moiseen joutunut enkä tiedä mitä tekisin. Riippuisi varmaankin yksityiskohdista ja siitä onko minulla läheisempi suhde pettäjään vai petettävään. Likainen olo tulisi joka tapauksessa, työnsi nenänsä tai pesi kätensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi