Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa tämä kevätaurinko ja tuleva kesä. 11. Kesä lihavana,lihavampana kuin koskaan.

Vierailija
07.04.2025 |

Miksi elämäntapamuutos ei onnistu? 

N41 162cm 118kg

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta kauniiseen hellemekkoon, niitä löytyy sellaisia, jotka näyttävät upealta erityisesti isompikokoisten päällä. Viilentävät myös mukavasti, sekä suojaavat ihon auringolta.

Vierailija
2/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan salaattia käkättimeen ja jätät ne sipsukat ja kaljat kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta kauniiseen hellemekkoon, niitä löytyy sellaisia, jotka näyttävät upealta erityisesti isompikokoisten päällä. Viilentävät myös mukavasti, sekä suojaavat ihon auringolta.

No ei näytä🤣

Vierailija
4/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa 

Vierailija
5/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin ajattelin vielä vuosi sitten,kunnes tajusin että en minä ahdistumalla ja murehtimalla laihdu. Aloitin elämäntapamuutoksen viime kesän lopussa ja nyt olen 15kg kevyempi.

Vierailija
6/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kesällä ilmavia ja kevyitä vaatteita. Vaaleita värejä vaatteissa.

Vierailija
7/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vaikeasti lihava. En kaytä alkoholia enkä syö sipsejä.

Aineenvaihduntani on tutkittu sairaalassa ja se on todettu hitaaksi.

Myös vuosikausia kestänyt unettomuus on lihottanut.

Mutta  rakas ap, tiedän, ettet voi laihtua yhtäkkiä kesään mennessä normaalipainoiseksi, joten ollaan mahdollisimman nättejä näin lihavina. Käytä meikkiä, osta ihan oikeasti nätti mekko tms.

Ei sinun tarvitse rangaista itseäsi, että olet lihava. 

Kesä kuuluu kaikille, meille lihavillekin, sanokoot muut mitä tahansa.

Vierailija
8/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisas totesi tällä palstalla aikoinaan että kymmenien kilojen laihdutus naisella onnistuu vain yhdistelmällä tupakka ja piri. Pitäisikö tuosta rakentaa tietyille ihmisille konsepti jossa lääkäri kirjoittaa reseptin ja aineet haetaan annosteltuina apteekista ?

Vierailija
9/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän vaaleissa väreissä vielä laajemmalta. :(

Ei ap

Vierailija
10/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedän että ei saisi valittaa mutta kyllä viime torstaina vähän kirpaisi kun huomasin, että kroppa on mennyt sen rajan yli, että ei tuolla paljailla säärillä voi enää liikkua. Viime kesänä ostetut shortsit jäi kaappiin ja ulkoilin luovuttajavaatteissa, eli leggingseissä ja tunikassa

Vierailija
11/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telttakangasta saa ihan metritavarana melkein kaikissa väreissä. Sellanen ruskea on kuulemma muotia nyt

Vierailija
12/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitaan siitä et päästään ulos.Me ollaan jokainen erinäköisiä ja kokoisia.

Kukaan ei voi toiselle sanoa et olet vääränlainen.

Ne jotka toisia mollaa vaikka jonkun ulkoisen seikan vuoksi, ovat itse todella heikko- itsetuntoisia.

Vierailija
13/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi laihtuminen olla joillekin niin vaikeaa?

Vierailija
14/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vaikeasti lihava. En kaytä alkoholia enkä syö sipsejä.

Aineenvaihduntani on tutkittu sairaalassa ja se on todettu hitaaksi.

Myös vuosikausia kestänyt unettomuus on lihottanut.

Mutta  rakas ap, tiedän, ettet voi laihtua yhtäkkiä kesään mennessä normaalipainoiseksi, joten ollaan mahdollisimman nättejä näin lihavina. Käytä meikkiä, osta ihan oikeasti nätti mekko tms.

Ei sinun tarvitse rangaista itseäsi, että olet lihava. 

Kesä kuuluu kaikille, meille lihavillekin, sanokoot muut mitä tahansa.

Sulla on hyvä asenne. Olet varmaan yksi niistä monista, jotka näyttävät ylipainoisenakin hyvältä. Minä olen lyhyt omenavartaloinen plussapallo, eikä mikään vaate näytä tässä tynnyrikropassa hyvältä. :(

Vierailija
15/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan salaattia käkättimeen ja jätät ne sipsukat ja kaljat kauppaan.

Tämä salaatin syöminen/syömättömyys se on vieläkin joidenkin ihmisten mielestä syy painoon.

Tunnen useita lihavia, jotka syövät paljon terveellisemmin kuin minä, normaalipainoinen.

Kumma, kun vaikka ihmisten ylipainoa on tutkittu ja niitä tuloksia jaettu ihan julkisesti, vieläkin ne joku on ihan vipittömästi sitä mieltä, että kaikki riippuu siitä mitä syö.

Ettekö te yhtään seuraa aikaanne miten monet eri tekijät vaikuttavat ihmisen painoon?

Vierailija
16/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku viisas totesi tällä palstalla aikoinaan että kymmenien kilojen laihdutus naisella onnistuu vain yhdistelmällä tupakka ja piri. Pitäisikö tuosta rakentaa tietyille ihmisille konsepti jossa lääkäri kirjoittaa reseptin ja aineet haetaan annosteltuina apteekista ?

Painonpudotus onnistuu hyvin yksinkertaisella kikalla. Jätät vaan pois kaiken prosessoidun etenkin ultraprosessoidun ruuan ja teet kaiken ruuan itse ihan perusraaka-aineista. Prosessoitu ruoka tappaa ja ennen kun henki lähtee, se lihottaa.

Vierailija
17/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi laihtuminen olla joillekin niin vaikeaa?

Minä aloin lihoa viisikymppisenä samoilla elintavoilla, joilla aiemmin pysyin hoikkana. Söin siis jo aiemmin terveellisesti, pieniä annoksia ja liikuin paljon.

Vierailija
18/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ja laihat ja kaikki siltä väliltä nauttimaan kesästä. Kaiken kokoisten olen nähnyt sitä harrastavan.

Vierailija
19/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitaan siitä et päästään ulos.Me ollaan jokainen erinäköisiä ja kokoisia.

Kukaan ei voi toiselle sanoa et olet vääränlainen.

Ne jotka toisia mollaa vaikka jonkun ulkoisen seikan vuoksi, ovat itse todella heikko- itsetuntoisia.

Itseä kai ne ylimääräiset kilot häiritsee. En minä ainakaan muiden ajatuksia siinä ajattele.

Vierailija
20/119 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikävää kuin se onkin, on vain pakko muuttaa ruokatottumuksia ja liikuntatottumuksia. Alku on hankalaa, mutta kun pääsee vauhtiin, ei niistä uusista tottumuksista halua enää luopua. Aloita pienin askelin. Itsellä nyt -10kg ja olo on keventynyt. Tuntuu kivalta kun vaatteet alkavat taas näyttää hyvältä päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi