Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotko koskaan että urokset taistelisivat keskenään oikeudesta paritella kanssasi?

Vierailija
07.04.2025 |

Vai et?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nuoruus! Useamman kerran tuota tapahtui ja olin todistamassa kunnon kukkotappelua tanssittuani kouludiskoissa toisten poikien kanssa. Onneksi eivät nyt ihan veripäissään otelleet. Imartelevaa ja tuntee itsensä kauniiksi ja seksikkääksi. Miehen omistushalu mua kohtaan on kuumaa!

Vierailija
2/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis paritteluun, jos voittaja olisi lakaisukoneLasse lentokapteenikirurgin sijaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiatasolla joo! On kiihottava ajatus kaikki alkukantainen miesten vahvuus, omistushalu, miesten ja naisten erojen romantisointi ja fetisisointikin. 

Oikeassa elämässä taas kerran mustasukkaisuuden ja typerän kolmiodraaman kanssa painineena se ei ole yhtään kivaa. En halunnut kumpaakaan miehistä jotka minusta meinasivat saada tappelun aikaan ja tilanne oli ahdistava ja kiusallinen. 

Samoin on fantasiatasolla kiihottava ajatus että oma mies mättäisi jotain randomukkoa turpiin jos tämä tulisi flirttailemaan kanssani, varsinkin kun oma mieheni on todella bodattu ja iso. ..Mutta oikeasti olen toki onnellinen että hän on hyvin älykäs eikä ikinä vetäisi ketään lättyyn, varmasti oikeasti uhkaavankin tilanteen hoitaisi mahdollisimman nätisti eikä missään gorillapsykoosissa :D

Mutta ainahan saa fantasioida, kaikkea ei tarvitse toteuttaa!

Vierailija
4/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep parasta naiseudessa on saada urokset helposti kilpailemaan suosiostani ja se miten voin sitten pyörittää heitä pikkusormeni ympäri aivan kuten haluan. Pieni kisa ei koskaan pahaa tee. Saan valita sitten sen kaikkein ihanimman ja maskuliinisimman. Tunnen itseni jumalattareksi.

Vierailija
5/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä näki kyllästymiseen asti. Onneksi olen jo vanha. Nykyään mietin etteivätkö ne uroot tajunneet koskaan että ei se nainen sitä voittajaa valinnut, vaan sen miehen, josta piti.

Vierailija
6/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiatasolla joo! On kiihottava ajatus kaikki alkukantainen miesten vahvuus, omistushalu, miesten ja naisten erojen romantisointi ja fetisisointikin. 

Oikeassa elämässä taas kerran mustasukkaisuuden ja typerän kolmiodraaman kanssa painineena se ei ole yhtään kivaa. En halunnut kumpaakaan miehistä jotka minusta meinasivat saada tappelun aikaan ja tilanne oli ahdistava ja kiusallinen. 

Samoin on fantasiatasolla kiihottava ajatus että oma mies mättäisi jotain randomukkoa turpiin jos tämä tulisi flirttailemaan kanssani, varsinkin kun oma mieheni on todella bodattu ja iso. ..Mutta oikeasti olen toki onnellinen että hän on hyvin älykäs eikä ikinä vetäisi ketään lättyyn, varmasti oikeasti uhkaavankin tilanteen hoitaisi mahdollisimman nätisti eikä missään gorillapsykoosissa :D

Tässä olisi yksi mies joka haluaisi alistua teille molemmille, olen paljon heikompi kuin miehesi joten voitaisiin toteuttaa fantasiasi. Vaikka tuskin mua sentään turpiin pitäisi lyödä vai onko se olennainen osa fantasiaasi? Piiskata mua sais ja voisit katsella.

Vierailija
7/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuuluu nuoruuteen ja tyhmyyteen. Nopeinta kyytiä autolla naiselle antanut sai hänet sänkyyn tai hautaan. Sama meno jatkuu edelleen pillun takia.

Vierailija
8/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happened in real life, kyllä. 

Tilanne oli hämmästyttävä,

Hivenen imartelevakin tbh.

En siitä enempää.

Vierailija
9/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran tapailin naista lohjansaaressa, sen ex pyöri mustasukkasena nurkissa. Huomasin että tämä nainen oikein usutti minua sen exän kimppuun mitä ihmeellisimmillä tekosyillä. Kait se kastu siitä että uroot ois paininnu sen tontilla. No tajusin tämän sairaan naikkosen ajatukset ja jätin sen hevosineen ja exineen sinne saareen ruikuttamaan, niin teki seuraavakin.

Vierailija
10/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko valmis paritteluun, jos voittaja olisi lakaisukoneLasse lentokapteenikirurgin sijaan?

Ihan hyvä kysymys ja en olisi valmis, ellei tämä lasse olisi musta mies jättikokoisella peniksellä ja muut ei saisi tietää. Luet kyllä hyvin naisten sielunmisemaa.💓

Vierailija
11/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella kivalta ja fiksulta naiselta, sait viisarini värähtämään kun luin kirjoituksesi, fiksulla naisella om fiksu mies.

T. Jormas

Vierailija
12/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi toivoa, kun sitä on elävässä elämässäni menossa juuri nyt. Enkä ole edes mikään nuori tyttö enää, vaan ns. kypsässä iässä. Onhan tämä imartelevaa, kieltämättä.

Vierailija
13/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi toivoa, kun sitä on elävässä elämässäni menossa juuri nyt. Enkä ole edes mikään nuori tyttö enää, vaan ns. kypsässä iässä. Onhan tämä imartelevaa, kieltämättä.

Vähän sama tilanne. 2 miestä kierroksessa ja kolmas kärkkyy tilaisuutta.

Vierailija
14/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se viihdyttävää kun niin käy.

Vierailija
15/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo. Se olisi todella kiusallista.

Vierailija
16/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritettaisiinko taistelu perinteisenä kaksintaisteluna pistoolella vai miekollla tai keihäillä?

Vierailija
17/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin miehenä, kun kerran kaksi naista taisteli minusta kotibileissä. Olin itse silloin jotain vähän päälle 20v ja naiset olivat lukion toisella, joten jotain 17-18v. 

Kumpikin liikutteli korvaani kaikenlaista ja haukkuivat toisiaan. Lopulta valkkasin toisen ja mentiin yhteen huoneeseen panemaan.

Ai että kun tunsin itseni alffaksi.

Vierailija
18/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä levähdyspaikalla, johon pysähdyin intin kuteissa matkalla lomille, kaksi jätkää tappeli minusta, vain suusanallisesti tosin.

Mikael

Vierailija
19/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi taistella. Ei oo mun juttu. Mutta, oikeissa olosuhteissa jos kaks haluaa mun kanssa panna niin ei tartte mitään taistella. Sitten päästää molemmat pukille, yhdessä ja erikseen. Kaikki on tyytyväisiä. Ja toi tilanne on nyt just ja ei oo näiden kaverusten tarvinnut mitään taistella.

Vierailija
20/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sitä näki kyllästymiseen asti. Onneksi olen jo vanha. Nykyään mietin etteivätkö ne uroot tajunneet koskaan että ei se nainen sitä voittajaa valinnut, vaan sen miehen, josta piti.

Niin. Jos 175cm kalju mies pyyhkii lattiaa 195cm miehen tukalla, nainen valitsee sen jättiläisen ja kauhistelee sitä, mikä Napoleon-kompleksi sillä 175cm miehellä on, vaikka mies vain puolusti itseään. Näin kärjistetysti. 

Aggression ja pelotevaikutuksen tärkeys on lähinnä siinä, että ei tulisi miesten ja naisten kiusaamaksi suoraan, vaikka joutuisi kestämään torjuntoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi