Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks äidit ei huolehdi paremmin ulkonäöstään?

Vierailija
14.03.2007 |

Kevyt meikki ja hiusten kampaaminen ei vie kuin 10 minuuttia aikaa. ja heti on paljon freesimmän näköinen. En siis kerta kaikkiaan tajua kun joku väittää ettei ole ehtinyt edes kuontaloaan kampaamaan....

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä useimmat miehetkään laittaudu kotona ollessaan...

Vierailija
82/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi nähdä JOKA päivä vaivaa ollakseen vielä paremman näköinen? Eikö se riitä, että on yleensä hyvännäköinen, ja joskus sitten upea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saattaisin mäkin vähän ihmetellä, jos mies alkais yhtä-äkkiä laittamaan itseään! Eikä siis ole mikään kammotus normaalistikaan, mutta kulkee kotona verkkareissa ja parta ajamatta. Söpönä kuin mikä. ;)

Vierailija
84/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
85/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Saattaisin mäkin vähän ihmetellä, jos mies alkais yhtä-äkkiä laittamaan itseään! Eikä siis ole mikään kammotus normaalistikaan, mutta kulkee kotona verkkareissa ja parta ajamatta. Söpönä kuin mikä. ;)

Vierailija
86/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi multa joskus vieläkin hämmästellen kysytään, että onko sulla lapsia? Meikkaamiseen + hiustenlaittoon menee max. 10 minsaa. Lisäksi haluan olla normaalipainoinen ja pukeutua kivasti. Rahaa ei kyllä ole kauheesti mutta esim. huulikiilto maksaa n. 6e. Kaikki ei toki välitä meikata mutta kai on kiva olla edes puhdas + siisti? Oma ukko kyllä tykkää kun emäntä ei ole rupsahtanut...

Vierailija
87/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se että ei ehdi on tekosyy.

Mun kuopus valvotti kovasti, ja olo oli tosi väsynyt. Mutta kummasti ehostus ja itsensä laitto piristi mieltä.

Kun aamulla ei ollut mitään kiirettä, niin kaikkea ei tarvinnut putkeen edes tehdä. Välillä kävin laittamassa itseäni, välillä tein jotain muuta.

Eihän siellä peilin edessä ole pakko olla 10 minuuttia putkeen, tai miten kauan nyt aikaa menee kullakin?

Mä yleensä kannoin peilini ja meikkini olohuoneeseen ja siellä pistelin menemään.

Hiuksissa ei kauan mennyt niissäkään.

Vierailija
88/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi säästän koristautumisen juhlatilanteisiin. En viitsi ärsyttää naapurinmammoja ihan äärirajoille asti. Ne on nytkin niin kateellisia.

Vierailija
89/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun herään puen samat vaatteet päälle mitä olen illalla sängyn viereen riisunut. Illalla mietin menisinkö suihkuun vai en. No en mene kun menen mielummin nukkumaan tai katson telkkaria ja syön suklaata.

Minulla on ylipainoa ja kampaus on kasvanut ulos jo aikoja sitten. Vaatteita olen ostanut viimeksi viisi vuotta sitten ennen esikoisen odotusta.

Silti olen ystäväpiirissäni pidetty ja miehenikin rakastaa minua. Hupsista.

Vierailija
90/90 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tyyliin elelin ennen lapsiakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan