Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin niin teitä akateemisia, työssäkäyviä naisia

Vierailija
06.04.2025 |

Te menette huomenna aamulla taas hyviin työpaikkoihinne. Toista se on meillä luusereilla. T. Valis 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me akateemiset ollaan niin fiiniä sakkia, että kyllä me tiedetään, mitä Freud, Marx, Engels ja Jung sanoi, ja osataan taitavasti siteeraa heitä.

"Olen buuri Johannesbuurista, kiitän Herraa hyvästä tuurista, tasa-arvohan on silkkaa jumalanpilkkaa."

"Herra antoi, Herra otti, tyydy siihen, hottentotti!"

Vierailija
62/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sitten auta, kuin jäädä sinne mörskään.

Ja jatkaa valitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkaa valitusta.

Odotan että pääsen eläkkeelle. Sille olen taas hakemassa. 

Vierailija
64/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa sunnuntaita nyt kuitenkin, päivä kerrallaan🌞

Pakkohan se on mennä päivä kerrallaan paskoja päiviä eteenpäin. ap

Valivalivalivalivali..😪

Eihän sitä muuten ammattivalittajaksi pääsisikään.

Vierailija
65/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkaa valitusta.

Usko nyt jo viimeinkin: sä et pääse eläkkeelle, jos et ole ollut pitkillä sairauslomilla. Ei ole väliä sairauksilla vaan sillä katsotaanko sulla olevan työkykyä ja sulla on, koska voit olla ukkosi firmassa töissä.

Vierailija
66/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkaa valitusta.

Usko nyt jo viimeinkin: sä et pääse eläkkeelle, jos et ole ollut pitkillä sairauslomilla. Ei ole väliä sairauksilla vaan sillä katsotaanko sulla olevan työkykyä ja sulla on, koska voit olla ukkosi firmassa töissä.

Kun se ei enää oikein työllistä mua ja jos mä lähtisin niin silloin ei työllistäisi sitäkään vähää 

Vierailija
67/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta lapsi lähtee opiskelemaan, sinä otat eron ukosta ja muutat omillesi. Elelet työttömyyskorvauksilla kunnes koittaa eläkevuodet.

Sehän onkin oikein unelma elämää. Kitkutella pienessä vuokrayksiössä pienellä työttömyyskorvauksella.ap

Näitä sun tuuliviirijuttujasi. Ei ole montaa päivää kun kommentoit, että miksi ihmeessä asuisit eron jälkeen vuokralla. Saisit erossa puolet omaisuudesta.

Nykyään on velkaa niin paljon ja mies jättänyt kaikki rempat tekemättä plus takuulla olisi erossa niin hankala ettei varmaan mitään jäisi.ap

Mihin teillä on tarvittu velkarahaa, jos ei ole edes rempattu mitään? Työautolainakin on varmaan maksettu jo.

Vierailija
68/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta lapsi lähtee opiskelemaan, sinä otat eron ukosta ja muutat omillesi. Elelet työttömyyskorvauksilla kunnes koittaa eläkevuodet.

Sehän onkin oikein unelma elämää. Kitkutella pienessä vuokrayksiössä pienellä työttömyyskorvauksella.ap

Näitä sun tuuliviirijuttujasi. Ei ole montaa päivää kun kommentoit, että miksi ihmeessä asuisit eron jälkeen vuokralla. Saisit erossa puolet omaisuudesta.

Nykyään on velkaa niin paljon ja mies jättänyt kaikki rempat tekemättä plus takuulla olisi erossa niin hankala ettei varmaan mitään jäisi.ap

Mihin teillä on tarvittu velkarahaa, jos ei ole edes rempattu mitään? Työautolainakin on varmaan maksettu jo.

Onhan autoista paljon lainaa.

Vierailija
69/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan maantaita. Olen akateeminen, keskipalkkainen nainen. Töissä on ihan ok, mutta kyllästyttää silti aina viikonlopun jälkeen lähteä töihin. Haaveilen siitä, että voisin yhden vuoden seurata vuoden kiertoa ilman töitä, mutta ei tuosta työpaikasta niin vain hypätä sivuun vuodeksi ja koska kilpailu on kovaa niin pakko vaan pysyä mukana. 

Vierailija
70/70 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kadehtia. Tein 20 vuotta 3- vuorotyötä pienellä palkalla ja sitten opiskelin yliopistotutkinnon samalla töissä käyden ja vakavasti sairasta vanhempaani hoitaen. Nykyinen työ on hyvin vaativaa ja rankkaa ja stressitaso ja riittämättömyyden tunne on kova. Itse työ on kuitenkin sitä mistä nautin. Palkka on hyvä, mutta tällä työkokemuksella, työn vaativuudella ja koulutuksillani sen pitääkin olla jo hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi