Kadehdin niin teitä akateemisia, työssäkäyviä naisia
Te menette huomenna aamulla taas hyviin työpaikkoihinne. Toista se on meillä luusereilla. T. Valis
Kommentit (70)
Itse peruskoulupohjalta it-alan töissä 4500€/kk palkalla ja huomenna etänä. Itseasiassa koko viikko ollaan etänä. Yt. 50v valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lapsi lähtee opiskelemaan, sinä otat eron ukosta ja muutat omillesi. Elelet työttömyyskorvauksilla kunnes koittaa eläkevuodet.
Sehän onkin oikein unelma elämää. Kitkutella pienessä vuokrayksiössä pienellä työttömyyskorvauksella.ap
Vtttu, kun sulle ei riitä mikään. Ihme, ettei ukkosi ole jo potkinut sua ulos sieltä mörskästä narisemasta.
Itse olen "akateeminen" ja viihdyn ihan hyvin pienessä vuokrayksiössäni. Pienen omistusasunnon pystyisin ostamaan vaikka heti käteisellä, muttei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä vastuu ja stressi ainakin omassa työssä. Melkein tiedän, että nukun ensi yön taas huonosti. Sitä ei kannata kadehtia.
Mistä se vastuu koostuu? Hyvin harvalla on " hirveä vastuu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä vastuu ja stressi ainakin omassa työssä. Melkein tiedän, että nukun ensi yön taas huonosti. Sitä ei kannata kadehtia.
Mistä se vastuu koostuu? Hyvin harvalla on " hirveä vastuu".
No esim. vastuu muiden työpaikoista. Jos firma kusee, niin se vaikuttaa aika monen ihmisen elämään. Ei onneksi kenenkään hengistä ole kyse kuitenkaan, monilla on tätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lapsi lähtee opiskelemaan, sinä otat eron ukosta ja muutat omillesi. Elelet työttömyyskorvauksilla kunnes koittaa eläkevuodet.
Sehän onkin oikein unelma elämää. Kitkutella pienessä vuokrayksiössä pienellä työttömyyskorvauksella.ap
Vtttu, kun sulle ei riitä mikään. Ihme, ettei ukkosi ole jo potkinut sua ulos sieltä mörskästä narisemasta.
Itse se pahemmin narisee ja on ilkeä.ap
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Ihan itse olet ukkosi valinnut ja päättänyt jäädä ilkeilyä kuuntelemaan. Koska sinulle ei kelpaa yksiössä "kitkuttelu". Olet helvetin rasittava turhasta valittava idari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä sun tuuliviirijuttujasi. Ei ole montaa päivää kun kommentoit, että miksi ihmeessä asuisit eron jälkeen vuokralla. Saisit erossa puolet omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Ihan itse olet ukkosi valinnut ja päättänyt jäädä ilkeilyä kuuntelemaan. Koska sinulle ei kelpaa yksiössä "kitkuttelu". Olet helvetin rasittava turhasta valittava idari.
Ei hän ollut silloin tuollainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä sun tuuliviirijuttujasi. Ei ole montaa päivää kun kommentoit, että miksi ihmeessä asuisit eron jälkeen vuokralla. Saisit erossa puolet omaisuudesta.
Nykyään on velkaa niin paljon ja mies jättänyt kaikki rempat tekemättä plus takuulla olisi erossa niin hankala ettei varmaan mitään jäisi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että ns "akateemiset" ei siedä yhtään kilpailua, vaan kaikki uhka yritetään painaa alaspäin
Kyllä me akateemiset ollaan niin fiiniä sakkia, että kyllä me tiedetään, mitä Freud, Marx, Engels ja Jung sanoi, ja osataan taitavasti siteeraa heitä.
Olen akateeminen ja palkka reilut 6500 kuussa. Mutta naisena huomaan kuinka nainen on naiselle susi eli työilmapiirissä olisi parannettavaa. Miehet paljon suoraselkäisempiä. Naiset on todella kilpailuhenkisiä ja puhuvat paskaa selän takana.
Ts ei se palkka ja asema kaikkea korvaa. Mutta onneks suurin osa työkavereista ja alaisista on kuitenkin miehiä
Mukavaa sunnuntaita nyt kuitenkin, päivä kerrallaan🌞
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on mennä päivä kerrallaan paskoja päiviä eteenpäin. ap
Kannattaisko miettiä, kumpi on huonompaa, se nykyinen elämä vai se toinen vaihtoehto?
Ja ne mahdolliset hyvät puolet molemmista myös...
Nytkö jo se tyytyväisyys kauppareissusta ja täydestä jääkaapista loppui...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kateudestasi, saan vajaat 2000 e / kk
eli ei kannata kadehtia kaikkia akateemisia. Kadehdi vain hyväpalkkaisia akateemisia :D
Samat sanat, 2200...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko miettiä, kumpi on huonompaa, se nykyinen elämä vai se toinen vaihtoehto?
Ja ne mahdolliset hyvät puolet molemmista myös...
Olenhan mä sitä miettinyt paljonkin. Siinä on vaan pitkät karenssit ja sitten ehkä saa työmarkkinatukea muutaman satasen. Sehän ei ole varmaa, saako mitään vai ei ja jos joutuu johonkin vuokralle, niin ne on monesti hyvin meluisia paikkoja. On tullut vuokrallakin vuosia asuttua.ap
Vierailija kirjoitti:
Kateudellahan sitä pääseekin elämässä pitkälle...
Ja valittamalla vielä päälle 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on mennä päivä kerrallaan paskoja päiviä eteenpäin. ap
Valivalivalivalivali..😪
Dang, teen yhtä vuoroa matalan kynnyksen varastohommissa ja käteen jää enemmän.