Kadehdin niin teitä akateemisia, työssäkäyviä naisia
Te menette huomenna aamulla taas hyviin työpaikkoihinne. Toista se on meillä luusereilla. T. Valis
Kommentit (70)
Minäkin kadehdin akateemisia työssäkäyviä, enkä pelkästään naisia.
t. työtön tohtori (ns. kovista tieteistä, jos kiinnostaa)
Olen kateellinen kenelle tahansa joka jaksaa tehdä töitä tai käydä koulua. Itse en jaksa ja elämäni on tyhjää ja merkityksetöntä.
Joskus saan pieniä valonpilkahduksia esimerkiksi asiakaspalvelijan kanssa muutaman sanan jutustelusta.
Mitään toivoa elämälläni ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen akateeminen nainen joka tienaa hyvin, mutta voin vakuuttaa sinulle AP että et haluaisi olla minä.
Olen erittäin yksinäinen, masentunut, ja juon alkoholia joka päivä koska koitan sen avulla paeta todellisuutta. 6000 euron bruttopalkasta huolimatta vihaan elämääni.
Kyllä mielelläni vaihtaisin elämiä kanssasi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen akateeminen nainen joka tienaa hyvin, mutta voin vakuuttaa sinulle AP että et haluaisi olla minä.
Olen erittäin yksinäinen, masentunut, ja juon alkoholia joka päivä koska koitan sen avulla paeta todellisuutta. 6000 euron bruttopalkasta huolimatta vihaan elämääni.
Voin vakuuttaa että et vaihtaisi.
Hirveä vastuu ja stressi ainakin omassa työssä. Melkein tiedän, että nukun ensi yön taas huonosti. Sitä ei kannata kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet etten vaihtaisi? Yksin olen minäkin vaikka on perhe eikä ystäviä ole. Sairauksia on lukuisia, on oppimisvaikeuksia. Rahaa ei ole yhtään. On vaan kiukkuinen mies ja teini joka tietysti viettää aikansa koulussa, harrastuksissa ja kavereiden kanssa. ap
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Ei tarvitse lähteä kotoa huomenna työpaikalle.
Työt hoituvat huomenna etänä kotoa käsin tietokoneella istuen.
Sama täällä. Työpaikkani on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lapsi lähtee opiskelemaan, sinä otat eron ukosta ja muutat omillesi. Elelet työttömyyskorvauksilla kunnes koittaa eläkevuodet.
Sehän onkin oikein unelma elämää. Kitkutella pienessä vuokrayksiössä pienellä työttömyyskorvauksella.ap
Vtttu, kun sulle ei riitä mikään. Ihme, ettei ukkosi ole jo potkinut sua ulos sieltä mörskästä narisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lapsi lähtee opiskelemaan, sinä otat eron ukosta ja muutat omillesi. Elelet työttömyyskorvauksilla kunnes koittaa eläkevuodet.
Sehän onkin oikein unelma elämää. Kitkutella pienessä vuokrayksiössä pienellä työttömyyskorvauksella.ap
Vtttu, kun sulle ei riitä mikään. Ihme, ettei ukkosi ole jo potkinut sua ulos sieltä mörskästä narisemasta.
Itse se pahemmin narisee ja on ilkeä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kateudestasi, saan vajaat 2000 e / kk
eli ei kannata kadehtia kaikkia akateemisia. Kadehdi vain hyväpalkkaisia akateemisia :D
Missä oot töissä?
Kunnalla.
Akateeminen on vain yliopistolla työskentelevä tutkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli ei kannata kadehtia kaikkia akateemisia. Kadehdi vain hyväpalkkaisia akateemisia :D
Missä oot töissä?
Kunnalla.
Mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen on vain yliopistolla työskentelevä tutkija.
Olen väitellyt, mutten (tällä hetkellä) työskentele tutkijana, joten en ole akateeminen.
En kadehdi, koska vaikea pariutua sosioekonomisesti ylöspäin. Duunarinaisena on enemmän valinnanvaraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet etten vaihtaisi? Yksin olen minäkin vaikka on perhe eikä ystäviä ole. Sairauksia on lukuisia, on oppimisvaikeuksia. Rahaa ei ole yhtään. On vaan kiukkuinen mies ja teini joka tietysti viettää aikansa koulussa, harrastuksissa ja kavereiden kanssa. ap
Voit opiskella oppimisvaikeuksistasi huolimatta. Jokaisella kouluasteella, myös yliopistossa saa esim. lisää tenttiaikaa, lisää esseeaikaa jne. AMK:ssa saa myös ja amiksessa saa kaikkein eniten helpotuksia ja tukea. Sinulle olisi tärkeintä löytää sellainen ala, jonka työtä tehdessä et tarvitse lisäaikoja tai tukea. Joillain amisaloilla hankkii paremmin kuin perusakateemisen perusduunarihommassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen kenelle tahansa joka jaksaa tehdä töitä tai käydä koulua. Itse en jaksa ja elämäni on tyhjää ja merkityksetöntä.
Joskus saan pieniä valonpilkahduksia esimerkiksi asiakaspalvelijan kanssa muutaman sanan jutustelusta.
Mitään toivoa elämälläni ei ole.
Oletko mitannut ferritiinit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit opiskella oppim
Tiedän. Monenlaista on yritetty. Mikään ei vaan ole onnistunut.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos palkkaisit tsempparin? Terapia ja tsemppari olisivat molemmat sinulle tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oot töissä?
Palkasta päätellen yliopistolla.
Myös epäakateemisilla on ihmisarvo. He voivat elää omista lähtökohdistaan oikein hyvää ja arvokasta, itsensä näköistä elämää.