Osallistuuko teillä isä "tunnetyöhön"? Ratkoo koululaisten kaveriongelmia tai teinin sydänsuruja?
Entä miettiikö lasten synttäri- ja joululahjoja yms?
Kommentit (13)
Ei, kaikki tämä jää minun harteilleni. Hänestä ei vain ole siihen. Meillä on kaksi tyttöä. Mieheni tekee kyllä muuten enemmän kotitöitä kuin minä.
Ei meillä ole isä yhtään perillä lasten elämästä tunnetasolla. Jos hänen pitäisi nimetä vaikkapa lasten läheisimmät ystävät niin ei kyllä osaisi.
Minä järjestin synttärit, mutta ihmissuhdeasioissa ohjasin lapset isän luo. Hän on minua parempi selvittämään sosiaalisia suhteita. Joululahjat on mietitty yhdessä.
Mitä ap teet tiedolla?
Epäilen, että olet vain levittämässä miesvihaa ja ennakkoluuloja
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä nämä otsikossa mainitut asiat ovat vain minun, eli isän tehtäviä.
Ja joku on painanut nuolta alaspäin.
On tämä merkillinen palsta
Ap miksi et myös itse vastaa? Mikä syy tälle utelulle on?
Synttäri ja joululahjoja miettii (miten nää lahjat liittyy tunnetyöhön??), ja kuuntelee myös jos lapsella on jotain murheita liittyi ne sitten ihan mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä nämä otsikossa mainitut asiat ovat vain minun, eli isän tehtäviä.
Turpa kiinni kaappihomo!
En stressannut noista asioista. Ajattelin, että menee omalla painollaan. Vaimo sitten tuli kerran vaikeana sopertaa, että hänen on vähän vaikea noista jutella, että voisinko minä ottaa puheeksi. Eipä siinä, menin vain ja juttelin. Ihan hyvät keskustelut. Toisaalta olen nuoriso-ohjaaja ja vaimo sairaanhoitaja.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni kaappihomo!
Näin, tässä näyte suomalaisen naisen argumentointitaidoista.
Eiväthän vanhemmat puutu kaveriongelmiin tai sydänsuruihin. Mistä he sellaisista saisivat tietää?