Miksi Suomessa on vasemmistolaisia, vaikka esi-isämme olivat sodassa kommunistejä vastaan?
ei silloin ollut vasemmistolaisia, nyt puolet kansasta on vihervasureita
miksi? eikö mitään opittu historiasta?`onko tässä joku käänteispsykologinen efekti että pahuus kiinnostaa vaikkei se ole loogista?
japanilaisethan esim ihannoivat suuresti USAA ja amerikkalaista kulttuuria, vaikka USA pommitti ydinpommilla Hirosiman ja Nagasakin!
Kommentit (952)
Vierailija kirjoitti:
"
Kolmas, ja viimeinen kerta. Nyt on sun viimenen mahdollisuus vastata alkuperäiseen kysymykseen, ja näyttää ettei kaikki sisäsiittoset persut oo vastuuta pakoilevia sumuttajia, jotka todisteiden pinoutuessa valehtelee vaan kahta kauheammin.
Eli, miksi sinä puolustat avoimesti Putinia, ja pedofiilejä rakastavaa puoluetta?
Nyt vastaat, ja lopetat sumuttamisen. Muuten todistat täysin meikän pointin, että et pysty ajattelee itse ollenkaan, vaan oot aivopesty kulttilainen joka imis Halla-Ahon kuivaks euron pensa palkalla. "
Itse kieltäydyt vastaamasta mihinkään ja mussutat lainaamisesta.
Montako kaasueroa persut ovat kopanneet? Pyöristä lähimpään sataantuhanteen euroon. Kiitos jo etukäteen.
En vastaa mihinkään ennen kuin kannat vastuusi siitä että haluat ajaa Puolustusvoimat alas ja luopua energiaomavaraisuudestamme jotta voimme olla Venäjän energiavasalli. Kanna vastuusi tuosta.
Sinut ja kaik
Kysyin sulta ensin kysymyksen, jota edelleen väistelet, ja sumutat menemään.
Vastaus simppeliin kysymykseeni oli se, että toivot mun kuolemaa, ja nautit jos kärsisin?
Muistakaa nää persut, ja niiden trollit vaalien alla. Näinkin fiksuja, ja humaaneja tyyppejä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"japanilaisethan esim ihannoivat suuresti USAA ja amerikkalaista kulttuuria, vaikka USA pommitti ydinpommilla Hirosiman ja Nagasakin!"
Japani oli paljon Saksaakin pahempi toisessa maailmansodassa. Kannattaa tutkia esimerkiksi mitä on kirjoitettu Nankingin verilöylystä ym. Venäläiset toki ymmärtävät tuon ajan Japania, kun siellä on vallassa voimat joille tuonkaltainen ajatus ihmiselämän tai siviilien arvottomuudesta on hyvinkin lähellä sydäntä.
Pahin oli edelleen venäjä, mutta kun ne oli voittajien puolella niiin kaikki lakaistiin maton alle.
Silti SDP ja Vasemmisto juhlivat voitonpäivää Putinin rinnalla, keräten ansiomerkkejä.
Tarja Halonen oli 9.5.2004 Moskovassa juhlimassa Neuvostoliiton voittoa 2.maailmansodassa.
Vierailija kirjoitti:
"
Kolmas, ja viimeinen kerta. Nyt on sun viimenen mahdollisuus vastata alkuperäiseen kysymykseen, ja näyttää ettei kaikki sisäsiittoset persut oo vastuuta pakoilevia sumuttajia, jotka todisteiden pinoutuessa valehtelee vaan kahta kauheammin.
Eli, miksi sinä puolustat avoimesti Putinia, ja pedofiilejä rakastavaa puoluetta?
Nyt vastaat, ja lopetat sumuttamisen. Muuten todistat täysin meikän pointin, että et pysty ajattelee itse ollenkaan, vaan oot aivopesty kulttilainen joka imis Halla-Ahon kuivaks euron pensa palkalla. "
Itse kieltäydyt vastaamasta mihinkään ja mussutat lainaamisesta.
Montako kaasueroa persut ovat kopanneet? Pyöristä lähimpään sataantuhanteen euroon. Kiitos jo etukäteen.
En vastaa mihinkään ennen kuin kannat vastuusi siitä että haluat ajaa Puolustusvoimat alas ja luopua energiaomavaraisuudestamme jotta voimme olla Venäjän energiavasalli. Kanna vastuusi tuosta.
Sinut ja kaik
Jankuttajapersu on palannut palstalle, buuu! Ei tuota kestä erkkikään, kun se ei keskustele, vaan puhuu koko ajan asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li ajaa isolla dieselillä
saasteet
Ja persut ajaa pienillä lapsilla.
Aika vastenmielistä tekstiä kissanpolttajilta joiden porukassa on enemmän pedareita kuin persuja on olemassakaan.
"Yhyy, joko nyt saa uhriutua?! 😭"
Persuilla tullu 1kk aikana neljä pedofiiliä kaapista, ja Rydman palkittiin lasten ahdistelusta oikein ministerin pestillä!
Joten olisko linkkejä sun väitteelle? Ai, ei ole? Eli persu valehtelee, JÄLLEEN!
Parista Nikosta, Oulasta, Rydmanista jne löytyy kyllä linkit, joten anna tulla linkit väitteillesi, ja todista ettet valehtele!
"Mut
Persuja kiinnostaa nyt yhtäkkiä ihan hirveesti eläintenoikeudet, kun pitäis lasten oikeuksia puolustaa.
Jännää tää persujen asioiden priorisointi tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"japanilaisethan esim ihannoivat suuresti USAA ja amerikkalaista kulttuuria, vaikka USA pommitti ydinpommilla Hirosiman ja Nagasakin!"
Japani oli paljon Saksaakin pahempi toisessa maailmansodassa. Kannattaa tutkia esimerkiksi mitä on kirjoitettu Nankingin verilöylystä ym. Venäläiset toki ymmärtävät tuon ajan Japania, kun siellä on vallassa voimat joille tuonkaltainen ajatus ihmiselämän tai siviilien arvottomuudesta on hyvinkin lähellä sydäntä.
Pahin oli edelleen venäjä, mutta kun ne oli voittajien puolella niiin kaikki lakaistiin maton alle.
Silti SDP ja Vasemmisto juhlivat voitonpäivää Putinin rinnalla, keräten ansiomerkkejä.
Tarja Halonen oli 9.5.2004 Moskovassa juhlimassa Neuvostoliiton voittoa 2.maailmansodassa.
Niin katsos Kun Neuvostoliitto ja USA olivat samalla puolella toisessa maailmansodassa. Lähinnä tuo oli liittoutuneiden voitto natsisaksasta jota onkin ihan aiheellista juhlia. Suomi taas oli häviäjien puolella natsisaksan kanssa. Eli meillähän ei oikeastaan olisi aihetta juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
"Punikit itse aiheutti nälänhädän estäessään maanviljelyn lakkkoilullaan. Tavoitteena oli voitetun sodan jälkeen saada ruoka-apua venäjältä."
Miksi valehtelet?
Eka maailmansota sai aikaan nälänhätää kaupungeissa, ja kun ruokaa yritettiin säännöstellä, maatilojen omistajat alkoivat myydä ruokaa mustassa pörssissä.
Kaupunkien asukkaat tietysti suuttuivat, ja siitä se käynnistyi.
Suurin osa kansasta asui maaseudulla, ja kaupungit olivat Helsinkiä lukuun ottamatta pieniä.
Sosialistien suurin kannatus oli itse asiassa maaseudulla, erityisesti Etelä-Suomessa, jossa maanomistus oli keskittynyt suurille kartanoille. Niissä työskenteli paljon väkeä, joka ei itse omistanut maata.
Sen sijaan valkoisten vankimmalla tukialueella, Pohjamaalla, tilat olivat pieniä, mutta omia. Tällä erolla oli olennainen merkitys siihen, miten sisällissodan rintamalinjat muodostuivat.
Uusi vapaus ja vallankumousintoilu johti nopeasti kiihtyvään lakkoiluun, ensin tehtaissa ja sitten maatiloilla.
Miksi itse valehtelet?
Ei näkynyt Persuja rintamalla ei.Edes sitä 5% vertaa mitä vois kannatuksen perusteella odottaa,nii.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä idareita punakaartivaareja aina ilmestyy?
Jos ei erota kommunistista valtiota ja pohjoismaista hyvinvointivaltiota toisistaan, niin ehkä pitäisi pitää suunsa kiinni.
Aika ironista tollanen ulina. Teille persuille on nyt yli 10 sivua selitetty sosiaalidemokratian, ja kommunismin eroja.
Ei näytä menevän kaaliin. "Mutku Trumpin, ja Riikan mielestä kaikki muut on kommunisteja! Pakko olla totta!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Punikit itse aiheutti nälänhädän estäessään maanviljelyn lakkkoilullaan. Tavoitteena oli voitetun sodan jälkeen saada ruoka-apua venäjältä."
Miksi valehtelet?
Eka maailmansota sai aikaan nälänhätää kaupungeissa, ja kun ruokaa yritettiin säännöstellä, maatilojen omistajat alkoivat myydä ruokaa mustassa pörssissä.
Suurin osa kansasta asui maaseudulla, ja kaupungit olivat Helsinkiä lukuun ottamatta pieniä.
Sosialistien suurin kannatus oli itse asiassa maaseudulla, erityisesti Etelä-Suomessa, jossa maanomistus oli keskittynyt suurille kartanoille. Niissä työskenteli paljon väkeä, joka ei itse omistanut maata.
Sen sijaan valkoisten vankimmalla tukialueella, Pohjamaalla, tilat olivat pieniä, mutta omia. Tällä erolla oli olennainen merkitys siihen, miten sisällisso
Eli kun se käynnistyi Helsingistä, mikä oli iso kaupunki, niin sinun mielestäsi se silti käynnistyi maalta? Miksi vieläkin valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt Persuja rintamalla ei.Edes sitä 5% vertaa mitä vois kannatuksen perusteella odottaa,nii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei erota kommunistista valtiota ja pohjoismaista hyvinvointivaltiota toisistaan, niin ehkä pitäisi pitää suunsa kiinni.
Aika ironista tollanen ulina. Teille persuille on nyt yli 10 sivua selitetty sosiaalidemokratian, ja kommunismin eroja.
Ei näytä menevän kaaliin. "Mutku Trumpin, ja Riikan mielestä kaikki muut on kommunisteja! Pakko olla totta!"
Tämä punakaartivaari on siis persu, jos et vielä ymmärtänyt. Sen mielestä pohjoismaat ovat kommunistisia valtioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Hassua kun edellisellä sivulla vihervassut halusivat lähteen sille miten vihervasemmisto mukamas samanaikaisesti kiistää ja oikeuttaa Holodomorin.
No tuossapa on todiste. Kantaako vihervasemmisto tästäkään vastuuta? No eipä tietenkään.
Persut opiskelee näemmä oman kotimaansa historiaa Venäjällä.
Syvästi sitä mieltä, että jos on oman maan historiasta noin pahasti pihalla, vois ottaa äänioikeuden pois.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa 1939 eli alle puoli vuotta ennen talvisotaa käydyissä eduskuntavaaleissa tulos oli
SDP 39,77 % - 85 edustajaa
Maalaisliitto 22,86 % - 56 edustajaa
Kokoomus 13,58 % - 25 edustajaa
Suurin häviäjä oli "itsenäisyyden pelastanut" IKL, 8 paikkaa, kun jopa RKP sai 18 edustajaa.
Tämä eduskunta istui vuoteen 1945, joskin demareista talvisodan jälkeen irtautuneet 6 neuvostomielistä istuivat vankilassa. Silti demareita oli oli talvisodan alkaessa enemmän kuin maalaisliittolaisia ja kokoomuslaisia yhteensä.
Meidän oman elämänsä valkoinen lapualainen IKL -sankari voisi ehkä päätellä että puolet sotaväestä oli ikävää vihervassarikansaa eivätkä silti jääneet kotiin.
Tähän voisi lisätä, että sosialistiset puolueet ja kommunistit oli talvisodan alla jo kielletty, koska Suomi oli fasistisen suuntauksen vallassa 1930-luvulla.
Hallitus lakkautti Suomen Sosialistisen Työväenpuolueen vuonna 1923. Lopullisesti kommunistien julkinen toiminta tukahdutettiin 1930-luvun alussa lapuanliikkeen vaikutuksesta.
Lähde: Oikeusministeriö
https://vaalit.fi/puoluehistoriaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Sen sijaan valkoisten vankimmalla tukialueella, Pohjamaalla, tilat olivat pieniä, mutta omia. Tällä erol
Eli kun se käynnistyi Helsingistä, mikä oli iso kaupunki, niin sinun mielestäsi se silti käynnistyi maalta? Miksi vieläkin valehtelet?
Minäkö valentelen?
Tuo on suoraan YLE:n jutusta... Kumpaahan luottaisi enemmän... nimettömään trolliin netissä (sinä) vai toimittaja joka tietää mistä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa 1939 eli alle puoli vuotta ennen talvisotaa käydyissä eduskuntavaaleissa tulos oli
SDP 39,77 % - 85 edustajaa
Maalaisliitto 22,86 % - 56 edustajaa
Kokoomus 13,58 % - 25 edustajaa
Suurin häviäjä oli "itsenäisyyden pelastanut" IKL, 8 paikkaa, kun jopa RKP sai 18 edustajaa.
Tämä eduskunta istui vuoteen 1945, joskin demareista talvisodan jälkeen irtautuneet 6 neuvostomielistä istuivat vankilassa. Silti demareita oli oli talvisodan alkaessa enemmän kuin maalaisliittolaisia ja kokoomuslaisia yhteensä.
Meidän oman elämänsä valkoinen lapualainen IKL -sankari voisi ehkä päätellä että puolet sotaväestä oli ikävää vihervassarikansaa eivätkä silti jääneet kotiin.
Tähän voisi lisätä, että sosialistiset puolueet ja kommunistit oli talvisodan alla jo kielletty, koska Suomi oli fasistisen suuntaukse
No ei ollu Suomi fasistinen 30-luvulla, vaan täys demokratia. Kommunistit oli kielletty ja Lapuanliike oli kielletty Mäntsälän kapinan 1932 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa on persuja, vaikka esi-isämme taistelivat Saksaa vastaan?
Saksa ei ole synonyymi persulle.
Eikä vasemmisto ole synonyymi kommunismille, se oli varmaan se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, te olette selitelleet 10 sivua kuinka se on muka aivan eri asia (no kun ei ole) ja samalla niputatte itse suomalaisen oikeiston kansallisSOSIALISMIIN.
Persujen trollitehdas puskee ylitöitä!
Kauniina ajatuksena taustalla, että saadaan Suomi osaks Venäjää, ja pedofiilit sais kulkee vapaana kadulla lasten kanssa.
Tämä on sitä perusVenäläisten utopiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Sen sijaan valkoisten vankimmalla tukialueella, Pohjama
"Sisällissota alkoi samaan aikaan Helsingissä ja Pohjanmaalla. Punaiset nostivat punaisen lyhdyn Helsingin työväentalon torniin yöllä 27.1.1918. Se oli merkki vallankumouksen alkamisesta."
Eli älä persu puhu paskaa.
Miksi valehtelet?