Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tuovat aina vain pettymyksen?

Vierailija
06.04.2025 |

Jokainen ihmissuhde tuo pahaaoloa, surua, murhetta, pettymystä, masennusta jne. kaikenlaisia negatiivisia tuntemuksia. En vasn jaksa sitä toisten mitätöintiä ja oman itsen korostamista. Ja omin asioiden kertomista, toista ei kuunnella ollenkaan. Paljon parempi erakoitua ja tehdä omia juttuja yksin. Puuhastella omissa oloissaan ja nauttia yksin elämästä. Pysyy hyväntuulisena ja tasapainoisena. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Yksinolo on mukavaa. En kaipaa ketään. 

Vierailija
2/2 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla on liian "suuria" odotuksia ihmisiä kohtaan, niitä ei kannata olla. Ihan perus odotukset saa olla esim. toisen tahdon ja koskemattomuuden kunnioittaminen ettei toista tietenkään saa jyrätä jne. Mutta jos kyse on siitä että ihmiset jotenkin mitätöivät sinua niin siinä tapauksessa pyörit väärien ihmisten ympärillä, ihan normaalejakin ihmisiä on olemassa. Jos itsellään on haasteita niin usein niitä muita ongelmaisia vetää puoleensa. Itsetutkiskelun paikka...tai sitten vain erakoidut kumpi vain käy. Olen ollut itse samassa tilanteessa ja koen monet ihmiset pettymyksiksi ja maailman yleensäkkin kuinka vaikea muilla on toisia kunnioittaa ja kuinka typeriä ihmiset yleisestikkin ovat. Olen itsekkin ihminen ja joskus typerä joten onhan tämä ihan karseaa paskaa. Kumpa kaikki olisikin simppeliä, mutta kaikki on kiinni sattumasta elämäss, niin myös ihmissuhteetkin usein, hyviä tulee ja menee. Keskity hyviin asioihin, päästä pahoista irti ja opi niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla