Mitä hyvää parisuhteessa?
Joutuu katselemaan sitä samaa naamaa vuodesta toiseen ja ei saa tehdä ja tulla miten haluaa. Joutuu kuunnella toisen jäkätystä ja arvostelua. Miksi seurustella mitä pirun hienoa siinä on?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No jos haluaa olla täysin vapaa niin eihän silloin kannata olla parisuhteessa.
Vapaus on sisäistä, ei olosuhteista riippuvaista.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ei ole mitään hyvää. Eikä mitään tekemistä. Pelkkää tasaista arkea. Ei voi lähteä extempore reissuun toisin kuin sinkkuna. Siksi aion jättää mieheni.
Miksi miehesi ei päästä sinua reissuun? Oletko käsiraudoilla kiinni patterissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä siinä suhteessa apn kanssa että parisuhteessa ei ole mitään vapautta.
Hyvin toimiva parisuhde vaatii Kovaa työtä!
No ei vaadi. Riittää, kun molemmilla on terve itsetunto ja ymmärrys että kumpikin tekee itsään koskevat päätökset itse
Parisuhde on parasta mitä mun elämässä on mieheni on elämäni valo.
Parisuhde on silkkaa rajoituksia täynnä. Pitää selitellä menemiset ja tulemisen. Ei Saa hetken rauhaa ikinä. Parisuhteelle pitkä miinus.
Saa viettää aikaa ja tehdä asioita maailman parhaimman ihmisen kanssa. Ollaan toistemme tukena ja innokkaimpina kannustajina.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on silkkaa rajoituksia täynnä. Pitää selitellä menemiset ja tulemisen. Ei Saa hetken rauhaa ikinä. Parisuhteelle pitkä miinus.
Erikoinen parisuhde teillä. Mitä tarkoitat selittämisellä ja mitä siinä on pahaa? Mikset saisi rauhaa?
Kun aloittaa parisuhteen niin menettää kaverit eikä saa mennä miespuolisen kaverin kanssa edes kaljalle
Vierailija kirjoitti:
Kun aloittaa parisuhteen niin menettää kaverit eikä saa mennä miespuolisen kaverin kanssa edes kaljalle
Älä nyt sellaista parisuhdetta aloita
Miten niin "ei saa tehdä ja mennä miten haluaa"?
Ehkä noin, jos on lapsia, mutta ei kahden aikuisen parisuhde mikään vankila ole.
Minä ainakin saan tehdä ja mennä miten haluan siitä huolimatta, että olen naimisissa. Eikä meillä jäkätetä tosillemme.