Paskapuhetta, että miehen status ei kiinnosta naisia
Tällä palstalla aina aina sanotte että kyllä se tavis duunari kelpaa, tee prisma testi jne.
Tein tinder testin: sama mies, samat kasvot, sama kroppa.
Erotuksena vain työpaikka. Toisessa profiilissa olin siivooja. Toisessa lääkäri.
Lääkärinä tinderi alkoi plimputtamaan mätcheistä. Sama hymy, sama bio. Mutta nyt olin kiinnostava. "Oletko sinkku?", "Näytät turvalliselta", "Tosi älykäs fiilis susta".
Totuus: naiset rakastuvat statukseen. Valtaa ja varallisuutta pidetään seksikkäinä vaikka kuinka muuta väitettäisiin.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan on varsinainen romantikko, kun puhuu tinder-matchista ja rakkaudesta samana asiana.
Muutenkin, jos teet tinderiin kaksi identtistä profiilia, molemmat tulevat vuoron perää vastaan. Eli ei kovin uskottavalta taas tämäkään trollaus kuulosta. Mutta eihän se ollutkaan tarkoitus, vaan saada jälleen kerran palstan inkkeleistä rakastavat naiset villeiksi ja hyvin näyttää uponneen kohdeyleisöön tämäkin.
Tämä.
Luin taas tätäkin ketjua epäuskoisena siitä, että miksi nämä naiset vastailevat ihan tosissaan jollekin mt-trollille? Täälläkin on ties kuinka monta vastausta "minun mieheni on sitä ja tätä...". Olisi kiva tietää millaiset naiset kokevat tarvetta puolustautua näille palstan inkkeleille?
Ei lääkärikään nyt ole mikään hot ammattina. Eikä niiltä lohkee lompakkokaan käyttöön, ovat tarkkoja rahoistaan.
Joku semmonen pikku johtaja, jolla pyrkimyksiä ylemmäs, kuvittelee itsestään liikoja. Antaa lompakon naisen käyttöön, niin hänen ei tarvii tehdä kotijuttuja. Hän itse ei niinkään ole rahanperään, mutta vallan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehen varallisuudella ei olisi merkitystä mutta ihmettelisin kyllä suuresti siivoojan ammattia. Tulisi sellainen fiilis että ei olla samalla aaltopituudella.
Samalla aaltopituudella = riittävästi rahaa sinun vaatimiin asioihin
8,4 miljardia kaksijalkaista niistä 99 prossaa taviksia tarvitseeko se rautalangasta vääntää miten maailma makaa ja parit valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehen varallisuudella ei olisi merkitystä mutta ihmettelisin kyllä suuresti siivoojan ammattia. Tulisi sellainen fiilis että ei olla samalla aaltopituudella.
Siivoojina on kaikenlaisia ihmisiä. Olen ollut siivoojana. Osa piti siitä, että päivä alkoi 5.30 ja päättyin yhdentoista jälkeen. Oli aikaa lukea kirjoja yms.
Mutta palkka on tosi huono. Hyvä, että pystyy asumisen ja ruuan maksamaan.
Entä sitten? Mun mies on rikas ja se on minun mielestäni seksikästä. On opiskellut pitkälle, ja menestynyt yrittäjä. Minkäs minä sille teen että se on minusta seksikästä. Olen itsekin hyvätuloinen ja en kyllä jaksaisi jotain miestä jolla ei olisi varaa mihinkään.
Ei siinä mitään väärää ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän asema voi vaikuttaa. Miksi kukaan ottaisi ohuemman lompakon, jos on paksumpi tarjolla muuten samassa paketissa. Oikeasti kaikki muu merkitsee kuin lompakko. Tinder on haavemaa.
Mitä teen puolison paksulla tai ohuellakaanlompakolla, kun itselle on selvyys, että on omat rahat ja omat velat ja omat menot ja laskut 🤔
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Mun mies on rikas ja se on minun mielestäni seksikästä. On opiskellut pitkälle, ja menestynyt yrittäjä. Minkäs minä sille teen että se on minusta seksikästä. Olen itsekin hyvätuloinen ja en kyllä jaksaisi jotain miestä jolla ei olisi varaa mihinkään.
Ei siinä mitään väärää ole.
Sama asia kuin se, että joku mies pitää isoista tisseistä tai vaikkapa pitkistä hiuksista. Kukainenkin tykkää siitä mistä tykkää, ei se ole hyvä eikä huono. Se vain on. Ei kukaan voi ihastua väkisin.
Lääkäreitä on Suomessa n. 0,4% väestöstä, varmaan puolet näistä naisia. Ei kaikille naisille riitä lääkäreitä puolisoksi.
Miksi ap ei opiskele lääkäriksi jos ajattelee että sillä tavalla naisia riittää?
Naisen status (miesten mielestä), eli ulkonäkö kiinnostaa miehiä paljon enemmän kuin naisia miesten status.
Näin siivoojana olisin kiinnostunut siivoojasta enemmän. "Meillä on näköjään sama työ!"
"Nautin, kun naiset on yksin ja kärsii"
Entä sitten, jos se nainen nauttii siitä, kun saa olla yksin? :D
Mutta siis, naiset on nykyään paremmin koulutettuja, kuin miehet ja kyllä hyvin koulutetulla naisella on varaa valita/haluta hyvin koulutettu mies.
Esim nuo täällä mainitut lääkärit. Lääkäreistä naisia on nykyään 52% (v 1980 vain 33%) ja lääkäriopiskelijoista kaksi kolmesta on naisia, eli lääkärikunta tulee edelleen naisistumaan. Eli kyllä lääkärinainen voi hyvinkin sen lääkärimiehen saada. Ja yliopistot on nykyään täynnä naisia . Korkealle opiskellut nainen voin vaatia sirtä myös kumppaniltaan ihan hyvällä omallatunnolla.
Ihmiset pariutuu paljon jo opiskeluaikana ja ne kumppanit löytyy niistä piireistä. Amis löytää toisen amiksen jne.
Harva tuttava/ystävä tai sukulaispariskunta on sellainen, että toinen olisi joku proffa ja toinen siivooja. Oikeastaan tunnen vain yhden parin, jossa koulutusero oli suuri ja heillekin tuli jossain vaiheessa ero. Melkein kaikki on suunnileen oman "tasoisensa" kanssa naimisissa.
Tuo ammatti/koulutus ei sinällään ole mikään ongelma, koska kyllä ne, jotka siitä lääkärilentäjakirurgista haaveilee on itsekin yleensä opiskelleet, eivätkä ole tehtaassa liukuhihnalla töissä. Harva varmaan edes haluaisi kumppanikseen ihmisen, joka olisi jokatavalla ihan eri maailmasta, kuin mitä itse on.
Ja kuten sanottua, naiset on korkealle koulutettuja nykyään, jopa korkeammalle, kuin miehet, joten kyllä naisilla siis on kanttia toivoa myös siltä mieheltä jotakin "tasoa".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei opiskele lääkäriksi jos ajattelee että sillä tavalla naisia riittää?
Peruskoulupohjalta on vaikea päästä lukemaan lääkäriksi. Ja varsinkin kun se peruskoulukin on juuri ja juuri kontattu läpä, kuten ap:n kohdalla.
Ei tulis mitään. Ap vois yrittää jollekin kurssille aluksi ja sitä kautta yrittää päästä ammattikouluun opiskelemaan joku ammatti itselleen.
Miehet on siitä ihania, että esim ap ottaa totta kai vaimokseen mielummin siivoojan kuin lääkärin ja nainen ei missään nimessä saa olla kaunis. Ap.lle kyllä kelpaa oppimaton ja köyhä hampaaton pultsarinainen. Pääasia, että nainen on nainen.
Lihavakin saa olla ja rinnaton, hampaitakaan ei välttämättä tarvita. Kunhan vaan on nainen.
Etköhän sä ap vielä jonkun löydä.
Äläkä pahoita sillä mietäsi, että se lääkärinainen ottaa mielummin sen lääkärimiehen, kun tavallisen hitsarin tai roskakuskin.
Minua ei kiinnosta pätkääkään miehen status. ei omaisuus ei työpaikka... rikkaat status miehet usein itseään täynnä, ei toki kaikki. Miehessä on tärkeää se että on rehellinen, kiltti ja oma itsensä. mielummin sydämen kultaa kuin paksu rahapussi. ikävä tosiasia on että varmasti löytyy molemmista sukupuolista näitä joille ulkokultaisuus on tärkeintä mutta oikeasti on paljon toisenlaisia arvoja kunnioittavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkääkään miehen status. ei omaisuus ei työpaikka... rikkaat status miehet usein itseään täynnä, ei toki kaikki. Miehessä on tärkeää se että on rehellinen, kiltti ja oma itsensä. mielummin sydämen kultaa kuin paksu rahapussi. ikävä tosiasia on että varmasti löytyy molemmista sukupuolista näitä joille ulkokultaisuus on tärkeintä mutta oikeasti on paljon toisenlaisia arvoja kunnioittavia ihmisiä.
Taidat olla kilttimies? 😂
Evoluutiotutkimuksissa miehen status on ykköskriteeri naisilla parinvalinnassa. Eipä siihen ole mitään lisättävää.
"Hyvin"? Ketjuhan on täysin kuollut. Kaksi luuserimiestä vain tykkäilee toistensa kommenteista.