Paskapuhetta, että miehen status ei kiinnosta naisia
Tällä palstalla aina aina sanotte että kyllä se tavis duunari kelpaa, tee prisma testi jne.
Tein tinder testin: sama mies, samat kasvot, sama kroppa.
Erotuksena vain työpaikka. Toisessa profiilissa olin siivooja. Toisessa lääkäri.
Lääkärinä tinderi alkoi plimputtamaan mätcheistä. Sama hymy, sama bio. Mutta nyt olin kiinnostava. "Oletko sinkku?", "Näytät turvalliselta", "Tosi älykäs fiilis susta".
Totuus: naiset rakastuvat statukseen. Valtaa ja varallisuutta pidetään seksikkäinä vaikka kuinka muuta väitettäisiin.
Kommentit (123)
Mikä on paskanlaatu rikkaan ja köyhän välillä onko tutkittu?
Miehenä olet niin heikkolaatuinen, että hyvin suurella todennäköisyydellä et ole riittävän hyvä parisuhteeseen. Miehet ovat niin paljon huonompia kumppaneita kuin naiset että vain muutama prosentti yltää naisten tasolle.
Puoliso tulee valittua luonnollisesti niistä ympyröistä, jossa itse on. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Harvemmin lääkärit viettävät vapaa-aikaansa siivoojien kanssa. Kyllä ne on laki-ihmisiä ja yrittäjiä.
Kyllä kiinnostaa ja näen sen omista pojistani: toinen on juristi ja toinen ktm. Naisia piisaa vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kiinnostaa. Tosin riippuu naisesta juuri minkälainen status kiinnostaa. Toisia kiinnostaa enemmän koulutus, toisia julkisuus, toisia raha jne. Itse olen korkeasti koulutettu ja naiset siitä usein tykkäävät, vaikka minulle se on luonnollisesti arkinen ja itsestäänselvä asia.
Jatkuva naisten haukkuminen kielii siitä, että onkin salaa niin kiinnostunut naisista ja miettii miten niiden lähelle pääsiskään,
mutta ei kun ujous esteenä...
Ja toisaalta, riidan haluinen yksinäinen haukkuu toisia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin? Postaa vaikka screenshotit jonnekin.
Muakin kiinnostais, että muuttiko OIKEASTI kuvauksesta pelkän ammatin, vai vähän jotain muutakin, jotta saa omia näkemyksiä vahvistavia tuloksia. Ja otettiinko tässä huomioon myös viestittely vai pelkät tykkäykset?
Ei se mitään ole edes kokeillut... Kunhan keksii juttuja päästään ja trollailee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paskanlaatu rikkaan ja köyhän välillä onko tutkittu?
Ulosteesta on noin neljännes bakteereita. Rikkaat syövät paremmin ja monipuolisemmin. Parempaa paskaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso tulee valittua luonnollisesti niistä ympyröistä, jossa itse on. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Harvemmin lääkärit viettävät vapaa-aikaansa siivoojien kanssa. Kyllä ne on laki-ihmisiä ja yrittäjiä.
Ei pitäis Tinderissä olla väliä. Etenkään jos match naiset itse eivät ole lääkäreitä.
Jokainen taso-ukko kuolee aikoinaan ja köyhä spurku kusee heidän haudallaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tienaavat nykyään niin hyvin että eivät halua mitään kivirekeä vedettäväkseen, vaan toisen ihmisen joka pystyy osallistumaan elämään vastaavalla tavalla.
Miksi ihmeessä ottaisin jonkun köyhän joka ei pystyisi kanssani harrastamaan asioita joista nautin? Sellainenhan heikentäisi minun elämänlaatua koska kokisin huonoa omaatuntoa siitä että toisella ei ole varaa samaan kuin minulla. Parisuhteen tulee parantaa elämänlaatua.
Tämä !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa ja näen sen omista pojistani: toinen on juristi ja toinen ktm. Naisia piisaa vähän liikaakin.
Niimpä. Omalle pojalleni sanon aina, että hanki hyvä työpaikka, niin saat hyvän naisen. Naiset arvostavat turvallisuutta, jota raha tuo.
Sinulle vastanneet naiset olivat oikeasti miesten testiprofiileja. Kaikki miehet tehtailevat testiprofiileja.
Jos miehet käyttäisivät kymmenesosan testeihin uhraamastaan energiasta itsensä kehittämiseen, voisi deitteilu sujua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tienaavat nykyään niin hyvin että eivät halua mitään kivirekeä vedettäväkseen, vaan toisen ihmisen joka pystyy osallistumaan elämään vastaavalla tavalla.
Miksi ihmeessä ottaisin jonkun köyhän joka ei pystyisi kanssani harrastamaan asioita joista nautin? Sellainenhan heikentäisi minun elämänlaatua koska kokisin huonoa omaatuntoa siitä että toisella ei ole varaa samaan kuin minulla. Parisuhteen tulee parantaa elämänlaatua.
Tämä !
Parisuhde voi perustua muuhunkin kuin siihen, mitä kaikkea rahalla voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Omalle pojalleni sanon aina, että hanki hyvä työpaikka, niin saat hyvän naisen. Naiset arvostavat turvallisuutta, jota raha tuo.
Ei sinulla mitään poikaa ole. Eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis Tinderissä olla väliä. Etenkään jos match naiset itse eivät ole lääkäreitä.
Kyllä se pitkässä juoksussa vaikuttaa. Samat jutut korkeakoulutettujen kanssa. Sama tulotaso: Voi matkustella, ostaa talon jne.
Varmaan tolleen etänä saattaakin kuulostaa turvallisemmalta joku lääkäri, mutta se todellinen kiinnostus selviää vasta livenä. Eli ei se lääkärikään lopulta saa sitä naista jos ei vaikka osaa avata suutaan tai juttunsa ovat tylsiä. Karisma ja kemia ratkaisee ainakin omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pitkässä juoksussa vaikuttaa. Samat jutut korkeakoulutettujen kanssa. Sama tulotaso: Voi matkustella, ostaa talon jne.
Taisi mennä pointti vähän ohi sulta. 🤦
Tottakai vaikuttaa. Lauman johtajaa haetaan. Kun nainen tapaa miehen, hän alitajuisesti ajattelee jo perhettä, niin siihen status ja varallisuus ovat isoja vaikuttimia.
Koska itse kärsit ?