Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskapuhetta, että miehen status ei kiinnosta naisia

Vierailija
05.04.2025 |

Tällä palstalla aina aina sanotte että kyllä se tavis duunari kelpaa, tee prisma testi jne.

Tein tinder testin: sama mies, samat kasvot, sama kroppa.

Erotuksena vain työpaikka. Toisessa profiilissa olin siivooja. Toisessa lääkäri.

Lääkärinä tinderi alkoi plimputtamaan mätcheistä. Sama hymy, sama bio. Mutta nyt olin kiinnostava. "Oletko sinkku?", "Näytät turvalliselta", "Tosi älykäs fiilis susta".

Totuus: naiset rakastuvat statukseen. Valtaa ja varallisuutta pidetään seksikkäinä vaikka kuinka muuta väitettäisiin.

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ette suuntaa Turkkiin missä pärjää 500e/kk? Päivittäin maahan lentää slaavimaista naisia kokeilemaan onneaan. 

Vierailija
42/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap keksii omiaan. 

Mitäpä tyhmä uli-incel muuta voisikaan? 25 (?)  aloitusta tänään eikä aikomustakaan lähteä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkin? Postaa vaikka screenshotit jonnekin.

Muakin kiinnostais, että muuttiko OIKEASTI kuvauksesta pelkän ammatin, vai vähän jotain muutakin, jotta saa omia näkemyksiä vahvistavia tuloksia. Ja otettiinko tässä huomioon myös viestittely vai pelkät tykkäykset?

Vierailija
44/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän asema voi vaikuttaa. Miksi kukaan ottaisi ohuemman lompakon, jos on paksumpi tarjolla muuten samassa paketissa. Oikeasti kaikki muu merkitsee kuin lompakko. Tinder on haavemaa. 

Tuossa kiinnostuksen herätti äly. Ap tosin ei ole älykäs ja siksi ei flaksi käy. 

Miten vaikea teidän pöljien on tajuta, että lukeva mies päihittää aina lukutaidottoman.

Älä pullaan tukehdu mene lukemaan ,ihanne naisesi odottaa juoppoputkassa.

Vierailija
45/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kiinnostaa. Tosin riippuu naisesta juuri minkälainen status kiinnostaa. Toisia kiinnostaa enemmän koulutus, toisia julkisuus, toisia raha jne. Itse olen korkeasti koulutettu ja naiset siitä usein tykkäävät, vaikka minulle se on luonnollisesti arkinen ja itsestäänselvä asia.

Enemmän on enemmän. Eikö se nyt ole itsestään selvää?

Jos on lukenut itsensä lääkäriksi, on todistettavasti ainakin luku-, kirjoitus- ja laskutaitoinen. Osaa kemiaa ja fysiikkaa. Pystyy suoriutumaan pitkäjänteisestä opiskelusta. Luottaa itseensä ja taitoihinsa sen verran, että hakeutuu opiskelemaan. Pystyy suoriutumaan melko vaativasta työstä, ja saa hyvää palkkaa.

Nämä ovat kaikki sellaisia taitoja ja asioita, jotka auttavat pärjäämään elämässä. Siivojalla ei ole välttämättä mitään näistä.

Miksi nainen ei haluaisi sellaista miestä, jos voi valita? Va

Halveksit siivoojia, jotka ovat ulkkiksia ja/tai naisia.Nämä stereotypiat eivät kerro korkeasta älystä, vaan ylenkatseesta ja ilkeydestä. Ei vaimomatskua.

Vierailija
46/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Status on jotain, mitä toiset antavat ihmiselle. Se on eri asia kuin vaikka sosiaaliluokka.

195cm miehellä on statusta pituutensa takia. Naiset kuvittelevat, että hänellä on jättipenis ja lisäksi pitävät häntä johtajana. 

Komealla miehellä on statusta naamansa takia ja siksi, että tukka on pysynyt päässä. 

Myös ammatti voi tuoda statusta tai steroideilla trimmattu kroppa. Geenistatus on varsinaisen seksuaalisen viehätyksen kannalta aika keskeistä. Yhden yön juttua etsivät naiset eivät etsi lääkäriä, mutta voivat jutun jälkeen mennä lääkärille sukupuolitautia hoitamaan. 

Eli mielestäsi, kun mies valitsee naista, merkitsee miehelle eniten naisen status. Se geneettinen status, ei sellaiset, jotka voi hankkia paiskimalla työtä sen eteen. Joko synnyit kultalusikan kanssa tai sitten et.

Vierailija
47/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ette suuntaa Turkkiin missä pärjää 500e/kk? Päivittäin maahan lentää slaavimaista naisia kokeilemaan onneaan. 

Sitä paitsi ootte tehneet selväksi hakevanne just somekelpoista slaavinaista..

Vierailija
48/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vetää mutkat suoriksi. Tosiasiassa lääkäriys kertoo monesta miustakin asiasta kuin statuksesta ja rahasta. Se kertoo, että mies on ainakin matemaattisesti älykäs, kunnianhimoinen, kyvykäs pitkäjänteiseen toimintaan, jne. Ne ovat yhtä lailla arvostettavia ominaisuuksia.

Vierailija
49/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi ootte tehneet selväksi hakevanne just somekelpoista slaavinaista..

Niin ja rais....s  odottaa 90 prossan varmuudella,tervetuloa turkkiin sua pannaan joka reikään.

Vierailija
50/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kiinnostaa. Tosin riippuu naisesta juuri minkälainen status kiinnostaa. Toisia kiinnostaa enemmän koulutus, toisia julkisuus, toisia raha jne. Itse olen korkeasti koulutettu ja naiset siitä usein tykkäävät, vaikka minulle se on luonnollisesti arkinen ja itsestäänselvä asia.

Enemmän on enemmän. Eikö se nyt ole itsestään selvää?

Jos on lukenut itsensä lääkäriksi, on todistettavasti ainakin luku-, kirjoitus- ja laskutaitoinen. Osaa kemiaa ja fysiikkaa. Pystyy suoriutumaan pitkäjänteisestä opiskelusta. Luottaa itseensä ja taitoihinsa sen verran, että hakeutuu opiskelemaan. Pystyy suoriutumaan melko vaativasta työstä, ja saa hyvää palkkaa.

Nämä ovat kaikki sellaisia taitoja ja asioita, jotka auttavat pärjäämään elämässä. Siivojalla ei ole välttämättä mitään näistä.

Miksi nain

Ja sä taas joit ittes ulos THAI-FIN liitostasi..

Vierailija
51/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta se on. Minä olen seurustellut 14 vuotta vain amiksen käyneen raksamiehen kanssa.

Mikä on oma tasosi ja koulutuksesi?

Vierailija
52/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi vaan näitä perusduunareita näkyy olevan rakastavissa suhteissa, omassa lähipiirissäkin. Vaikka miten vauvapalstalle eksyvät miehet täällä ruinuttavat.

Vierailija
53/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta se on. Minä olen seurustellut 14 vuotta vain amiksen käyneen raksamiehen kanssa.

Mikä sinun ,samaa paskaa olet kun sinut monttuun heitetään joten älä itke  ja kysele turhuuksia,mitä tasoa muhhaahhaa.

Vierailija
54/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun ,samaa paskaa olet kun sinut monttuun heitetään joten älä itke  ja kysele turhuuksia,mitä tasoa muhhaahhaa.

Hypergsmiaa ihan varmaan tässäkin

Vierailija
56/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi vaan näitä perusduunareita näkyy olevan rakastavissa suhteissa, omassa lähipiirissäkin. Vaikka miten vauvapalstalle eksyvät miehet täällä ruinuttavat.

Johtuu varmaan siitä, että kyseessä on vika itse ihmisessä.

Vierailija
58/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vetää mutkat suoriksi. Tosiasiassa lääkäriys kertoo monesta miustakin asiasta kuin statuksesta ja rahasta. Se kertoo, että mies on ainakin matemaattisesti älykäs, kunnianhimoinen, kyvykäs pitkäjänteiseen toimintaan, jne. Ne ovat yhtä lailla arvostettavia ominaisuuksia.

Eli raha ja status.

Vierailija
59/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homattkaa vaarille namireikää ,sain sitä viimeksi 1944 kun maatuskaa vetasin takaapäin  rynnäköllä.

Vierailija
60/123 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tienaavat nykyään niin hyvin että eivät halua mitään kivirekeä vedettäväkseen, vaan toisen ihmisen joka pystyy osallistumaan elämään vastaavalla tavalla. 

Miksi ihmeessä ottaisin jonkun köyhän joka ei pystyisi kanssani harrastamaan asioita joista nautin? Sellainenhan heikentäisi minun elämänlaatua koska kokisin huonoa omaatuntoa siitä että toisella ei ole varaa samaan kuin minulla. Parisuhteen tulee parantaa elämänlaatua. 

Sekö parantaa elämänlaatua, että saat harrastuskaverin niihin asioihin, joista itse pidät? Sekö on parisuhteen tarkoitus?