Miksi ihmeessä naisia kehoitetaan harjoittamaan lantionpohjalihaksiaan mekaanisilla harjoituksilla?
Miksi ei kehoiteta harrastamaan seksiä? Ja jos ei seksi partnerin kanssa huvita, niin sitten itsetyydyttämään itseään?
Orgasmin saaminen ajaa saman asian, kuin alapäälihasten mekaaninen jumppaaminen. Orgasmi muutenkin hyvä houkutin.
Naisen orgasmi on ilmeisesti edelleen tabu, kun sen saamisen ja hyvien lantiopohjalihasten välillä on selvä yhteys. Ja rauhoittaahan orgasmi mieltäkin paremmin, kuin joka päiväinen alapääjumppatreeni kera toistojen.
Kommentit (29)
klitoris, g-piste- ja emätinorkut? Orkku kuin orkku, välillä se on laimeampi, välillä voimakkaampi, mutta ainakin minulla ne lantionpohjan lihakset työskentelevät aina aivan samalla tavalla. Vai saatteko muka orkun niin, että makaatte vaan selällään ja hierotte klitorista ettekä ollenkaan supistele lihaksianne?
vaihtoehtona esitettiin kumppanin kanssa harjoitteleminen. Siis, että yrittäis ekstiä vähän tiukentaa lantionpohjalihaksia aktin aikana. Kiihoittavaa varmaan kuvitella peenis geishakuulaksi.
Pitäisi varmasti harjoitella tehdä molempia yhtäaikaa.
Sitten treenisession loputtua teen orkun (tai kaksi) ja lopuksi poistan kuulat Toimii vallan hyvin.
Vierailija:
itselleen se orgasmi niin että on kuulat sisällä, oikein tuntee miten lihakset puristelee niitä kuulia, ja sen jälkeen kuulia on tosi vaikee saada poiskaan :)
sinä et vain tunne sitä samalla tavalla
En voi moittiakaan niiden antamaa tehoa, ja kivan tuntuisetkin.
Orkkuja teen sauvalla muutenkin 10-15 kertaa viikossa, (hihh!) siis nopea arvio. On kait ollut eduksi lantionpohja lihaksille?
ihmettelen eräiden kertomuksia aiheuttaa miehelle orkku pelkillä emätinsupistuksilla? Miksi? Minäkin haluan osani seksistä ja haluan todellakin että minua pannaan eikä vain pidetä sitä kikkeliä siellä!
Tosiasia on että nautin aina välillä enemmän kun mies on paikallaan ja itse liikutan lihaksistoani.
T: Ap, joka siis vain seksillä harjoittaa lihaksistoaan.
Voiko itsetyydyttämällä ja orgasmeja saamalla tiukentaa omaa alapäätä?
Mä en tiennnyt! Toiv tää ei oo provo!
Mä nimittäin en kestä kovin montaa. Tulee paikat pikeäksi klitoris liian herkäksi jne.
Jumppaa pitäisi kuitenkin harrastaa päivät pitkät, siksi orgasmeja on hyvä täydentää ihan sillä mekaanisella jumpalla. Ja mitäköhän naapurit sanois jos mä masturboisin pihalla kukkapenkkiä kitkiessäni tai bussipysäkillä tms?
Orgasmeja ei siis tarvitse saada samassa suhteessa, kuin mitä jumppaliikkeitä pitäisi tehdä päivässä.
Yksi orkku per päivä riittää mainiosti ;)
Vierailija:
Yksi orkku per päivä riittää mainiosti ;)
Vierailija:
Mä nimittäin en kestä kovin montaa. Tulee paikat pikeäksi klitoris liian herkäksi jne.Jumppaa pitäisi kuitenkin harrastaa päivät pitkät, siksi orgasmeja on hyvä täydentää ihan sillä mekaanisella jumpalla. Ja mitäköhän naapurit sanois jos mä masturboisin pihalla kukkapenkkiä kitkiessäni tai bussipysäkillä tms?
Vierailija:
Miksi ei kehoiteta harrastamaan seksiä? Ja jos ei seksi partnerin kanssa huvita, niin sitten itsetyydyttämään itseään?
Orgasmin saaminen ajaa saman asian, kuin alapäälihasten mekaaninen jumppaaminen. Orgasmi muutenkin hyvä houkutin.
Vierailija:
Mä nimittäin en kestä kovin montaa. Tulee paikat pikeäksi klitoris liian herkäksi jne.
itselleen se orgasmi niin että on kuulat sisällä, oikein tuntee miten lihakset puristelee niitä kuulia, ja sen jälkeen kuulia on tosi vaikee saada poiskaan :)