Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄRKEÄÄ ASIAA!

Vierailija
06.07.2026 |

Käytän aina peitevoidetta. Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!

Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!

Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta leikkiä kakkaleikkejä kanssani? Oon siis keski-ikäinen nainen.

Jos ette voi kaveerata kanssani, niin Voisitteko edes piereskellä mun naamaan ja suuhun päivittäin. Silloin tällöin haluaisin nuolla ulosteisen peppureikäsi puhtaaksi ja joskus ottaa myös ulosteet suoraan pepusta suuhun ja naamalle. Lupaan syödä kaiken.

Etsitään kaunista ja hoikkaa naista kaapelisuhteeseen. Eli siis sellainen suhde, jossa sinä tulet alasti naamani päälle kyykkyyn ja tarjoilet pepustasi ruskeaa kaapelia(paskaa)suoraan suuhuni ja naamalleni päivittäin. Minä lupaan aina syödä kaiken kaapelin.

Ota rohkeasti yhteyttä:

Kplmies@gmail.com

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat viikon melko kakkaisissa merkeissä!

Hyi olkoon!!!

2/2 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhteyttä :)

😎🥳🥸🎉💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän