Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä naisia kehoitetaan harjoittamaan lantionpohjalihaksiaan mekaanisilla harjoituksilla?

Vierailija
14.03.2007 |

Miksi ei kehoiteta harrastamaan seksiä? Ja jos ei seksi partnerin kanssa huvita, niin sitten itsetyydyttämään itseään?

Orgasmin saaminen ajaa saman asian, kuin alapäälihasten mekaaninen jumppaaminen. Orgasmi muutenkin hyvä houkutin.

Naisen orgasmi on ilmeisesti edelleen tabu, kun sen saamisen ja hyvien lantiopohjalihasten välillä on selvä yhteys. Ja rauhoittaahan orgasmi mieltäkin paremmin, kuin joka päiväinen alapääjumppatreeni kera toistojen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen se orgasmi niin että on kuulat sisällä, oikein tuntee miten lihakset puristelee niitä kuulia, ja sen jälkeen kuulia on tosi vaikee saada poiskaan :)

Vierailija
2/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitoris, g-piste- ja emätinorkut? Orkku kuin orkku, välillä se on laimeampi, välillä voimakkaampi, mutta ainakin minulla ne lantionpohjan lihakset työskentelevät aina aivan samalla tavalla. Vai saatteko muka orkun niin, että makaatte vaan selällään ja hierotte klitorista ettekä ollenkaan supistele lihaksianne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtona esitettiin kumppanin kanssa harjoitteleminen. Siis, että yrittäis ekstiä vähän tiukentaa lantionpohjalihaksia aktin aikana. Kiihoittavaa varmaan kuvitella peenis geishakuulaksi.

Vierailija
4/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmasti harjoitella tehdä molempia yhtäaikaa.

Vierailija
5/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten treenisession loputtua teen orkun (tai kaksi) ja lopuksi poistan kuulat Toimii vallan hyvin.

Vierailija
6/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itselleen se orgasmi niin että on kuulat sisällä, oikein tuntee miten lihakset puristelee niitä kuulia, ja sen jälkeen kuulia on tosi vaikee saada poiskaan :)

sinä et vain tunne sitä samalla tavalla

Vierailija
7/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi moittiakaan niiden antamaa tehoa, ja kivan tuntuisetkin.

Vierailija
8/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkkuja teen sauvalla muutenkin 10-15 kertaa viikossa, (hihh!) siis nopea arvio. On kait ollut eduksi lantionpohja lihaksille?

Vierailija
9/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen eräiden kertomuksia aiheuttaa miehelle orkku pelkillä emätinsupistuksilla? Miksi? Minäkin haluan osani seksistä ja haluan todellakin että minua pannaan eikä vain pidetä sitä kikkeliä siellä!

Vierailija
10/29 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että nautin aina välillä enemmän kun mies on paikallaan ja itse liikutan lihaksistoani.

Vierailija
11/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ap, joka siis vain seksillä harjoittaa lihaksistoaan.

Vierailija
12/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko itsetyydyttämällä ja orgasmeja saamalla tiukentaa omaa alapäätä?

Mä en tiennnyt! Toiv tää ei oo provo!

Vierailija
13/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin en kestä kovin montaa. Tulee paikat pikeäksi klitoris liian herkäksi jne.

Jumppaa pitäisi kuitenkin harrastaa päivät pitkät, siksi orgasmeja on hyvä täydentää ihan sillä mekaanisella jumpalla. Ja mitäköhän naapurit sanois jos mä masturboisin pihalla kukkapenkkiä kitkiessäni tai bussipysäkillä tms?

Vierailija
14/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmeja ei siis tarvitse saada samassa suhteessa, kuin mitä jumppaliikkeitä pitäisi tehdä päivässä.

Yksi orkku per päivä riittää mainiosti ;)

Vierailija
15/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: nymfis

Vierailija
16/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksi orkku per päivä riittää mainiosti ;)

Vierailija
17/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ap

Vierailija
18/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä nimittäin en kestä kovin montaa. Tulee paikat pikeäksi klitoris liian herkäksi jne.

Jumppaa pitäisi kuitenkin harrastaa päivät pitkät, siksi orgasmeja on hyvä täydentää ihan sillä mekaanisella jumpalla. Ja mitäköhän naapurit sanois jos mä masturboisin pihalla kukkapenkkiä kitkiessäni tai bussipysäkillä tms?

Vierailija
19/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi ei kehoiteta harrastamaan seksiä? Ja jos ei seksi partnerin kanssa huvita, niin sitten itsetyydyttämään itseään?

Orgasmin saaminen ajaa saman asian, kuin alapäälihasten mekaaninen jumppaaminen. Orgasmi muutenkin hyvä houkutin.

Vierailija
20/29 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi