Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys pilasi alapääni!

Vierailija
07.03.2007 |

Luulen että minulla on aika ainutlaatuinen ongelma, enkä usko että kohtalotovereita löytyy. Synnytyksestäni on aikaa reilu vuosi, ja vasta jokin aika sitten huomasin että toisessa pienemmässä häpyhuulessa on reikä! Se on ihan siinä alhaalla mistä ne alkavat ulota. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä.. Seksihalut on olleet ihan nollissa sen jälkeen kun koen itseni rumaksi sieltä.

Tehdäänköhän jotain korjausleikkauksia.. tai vastaakohan synnytyssairaala tästä.

Tuommoista ei siis ole ennen ollut ja epäilen että se on tullut synnytyksessä.

Vaikka asia saattaa tuntua vähäpätöiseltä, minua tämä asia vaivaa kovasti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran asia sinua vaivaa. Kyllä alapäähänkin korjausleikkauksia tehdään, muta tuskin " menee synnytyssairaalan" piikkiin. Vartalo muuttuu kun lapsia saadaan, se on fakta.

Vierailija
2/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim. menkat alkoivat vuotamaan ihan ihmeellisesti. Valuvat ryöpsäyksittäin ja hiltittomasti jopa pitkin selkää. Kiusallista sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla esim. menkat alkoivat vuotamaan ihan ihmeellisesti. Valuvat ryöpsäyksittäin ja hiltittomasti jopa pitkin selkää. Kiusallista sekin.

Vierailija
4/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset varmaan neuvolankin kautta, kun kyse on synnytyksen aiheuttamasta haitasta. Asiassa ei ole mitään hävettävää ja näitä tapahtuu yllättävän paljon. Sitä alapäätä on joskus hankala parsia heti synnytyksen jälkeen, ja tuollaisia mokia käy... Valitettavaa, mutta totta.

Itsellä parsittiin alapäähän sellainen kiinnike eli sellaisesta osasta yhteen, mistä ei kuulunut. Lisäksi roikkuu sellainen liuska. Ei kovin kivaa.

Hop hop, varaa aika jo tänään!

Vierailija
5/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos istun ja sitten nousen veri saattaa hulahtaa semmosella paineella, että mikään side ei pidä.

Toistaiseksi en ole gyneltä saanut apua mutta aion yrittää vielä.

Vierailija
6/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen reikä toisella puolella. Sormepään saa läpi. tuli varmaan synnytyksessä minullekin, vaikka huomasin sen vasta n. 2 vuotta synnytyksen jälkeen (aika isot häppärit, joten sitä ei näppituntumalla huomaa kuin jos sattumalta pitää huulesta kiinni juuri siltä kohtaa. Eikä huomaa peililläkään levittämättä, kun on sen verran ryppyiset siitä kohtaa).

Kysyin mieheltä ja se sanoi, että tottakai hän on sen huomannut ja luuli minunkin tietävän. Ei haittaa kumpaakaan, vaikka onkin vähän outo juttu. Mutta kun ajattelee millainen kynnöspelto se alapää oli synnytyksen jäkeen, ei mikäänn ihme, ettei kätilö huomannut tuota reikää.

Vierailija
7/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkohan tuo reikä silti niin mailmaasi kaatava kauneusvirhe? Minusta alapää ei ole kaunis tai esittelykelpoinen alunperinkään, joten onko sillä oikeasti väliä?

Voisit kokeilla vaikka jotain korua siihen, kun on jo lävistyskin valmiina :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan