Mies, mitä naistentaitoja osaat?
Osaatko esim. imuroida tai pestä vessan? Miksi olet opetellut, oletko sinkku?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsirakas, erinomainen mukeloiden kanssa, huolehdin kohtuullisesti ulkonäöstäni, olen empaattinen ja osaan puhua tunteistani. Kaulahuivin, sukkien ja hanskojen teko onnistuu. Metatyöt toki sujuu myös.
Onko sinulla poikaystävä vai harrastatko irtosuhteita miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsirakas, erinomainen mukeloiden kanssa, huolehdin kohtuullisesti ulkonäöstäni, olen empaattinen ja osaan puhua tunteistani. Kaulahuivin, sukkien ja hanskojen teko onnistuu. Metatyöt toki sujuu myös.
100% rööriroope
Osaan hyvää uutta vuotta toivottaa. Ainakin teoriassa.
Kaikki kotityöt.
Osaan tehdä ne myös nopeammin ja tehokkaammin kuten miesten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on naisten taidot?
Alustan veetien mielestä ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kotityöt.
Osaan tehdä ne myös nopeammin ja tehokkaammin kuten miesten kuuluukin.
Eli huonommin ja rikkoen astiat sekä koneet.
Osaan matkia naisten juoksu- ja heittotyylejä hullunhauskasti :D
"Naistentaitoja" on veetin väärä käsitys yhdyssanasta.
Naisten taidot jäivät määrittelemättä. Mitä ne siis ovat, ap?
Varo vähän, ettet tule samalla määritelleeksi, että mies on laiska, siivoton ja aivoton olio.
Vierailija kirjoitti:
"Naistentaitoja" on veetin väärä käsitys yhdyssanasta.
Naisten taidot jäivät määrittelemättä. Mitä ne siis ovat, ap?
Varo vähän, ettet tule samalla määritelleeksi, että mies on laiska, siivoton ja aivoton olio.
Oliko tämä oikeasti mielestäsi viiltävin kommentti mitä kykenet saamaan aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% rööriroope
Tässä ei etsitty sulle perseeseen tuuppaavaa homo-orjaa vaan löytyi naisten ihannemies.
Vierailija kirjoitti:
Dramatisointi ja itkeminen
Persun tehdasasetukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kuvaavaa kuinka paljon asiallisempi naisten vastaava ketju oli. Siellä ihan kommentoitiin asiaa ja puhuttiin miesten töistä arvostavasti.
Jonkun naisen pitäisi tulla ensin kertomaan mitä ne "naisten taidot" ovat. Mitkä ovat sellaisia taitoja, joihin naisia yleensä tarvitaan? Antaa tulla vain rohkeasti.
Vieraannutus, nalkutus, rahallinen hyötyminen lapsista ja huoltamiensa lasten koulupudokkaaksi tekeminen on naisten erikoisosaaminen. Miehet ei pysty lähellekkään samaan suoritukseen näissä asioissa.
Entäs jos ei ole lapsia lainkaan?
Kaikki muu onnistuu paitsi synnytys
Melkein kaikki, paitsi nalkuttamisen, turhan "jos sattuu tarvita"-shoppailun, tamponin asettamisen, ripsivärin laiton ja vaatteettomuuden eli " ei oo mitään mitä laittais päällensäää-ä-ääää... :( !"
Imuri on sähkötyökalu. Grillaus on ruoanlaittoa.
Osaan vaihtaa pölypussin imuriin.
Äiti kuoli ja kasvoin mies porukassa. Lähes kaikki onnistuu. Kutominen, ompeleminen ja lapsen imetys ei oikein onnistu.