Mies, mitä naistentaitoja osaat?
Osaatko esim. imuroida tai pestä vessan? Miksi olet opetellut, oletko sinkku?
Kommentit (80)
Kerran vein matot ulos, en kyllä tiennyt mitä niille pitää siellä tehdä joten annoin tuulettua ja toin takaisin
Osaan täyttää pesukoneen ja käynnistää ohjelman, mutta ripustelemaan en ala.
Vttuilla, valehdella, vehkeillä toisten selän takana, jne.
Osasin siivota kyllä, mutta eron jälkeen siivoja on käynyt siivoamassa kotonani. Lapsi on joka toinen viikko minulla ja siivooja käy sillä viikolla, kun lapsi on äidillään.
En osaa, kun ne ei minulle kuulu. Hoidan ne asiat ja vastuut jotka on minun kontoillani. Kuten kaljanjuonti, runkkaus, töissäkäynti ja kaikki muu vastaava, naiset saa hoitaa ne naisten vastuulle kuuluvat jutut, kuten kersat, niiden hoito, pyykit ruoka yms.
Peruutin autoa katoksesta ja sivupeili lähti irti, lasketaanko se?
Puhua pahaa muista selän takana ja väheksyä omaa puolisoa
Vierailija kirjoitti:
Kusta istualtaan.
Tää on kova skilli
Osaan itkeskellä ja uhriutua jos minua syytetään jostain tai joudun omien hölmöilyjeni takia ahdinkoon
Vierailija kirjoitti:
Osaatko esim. imuroida tai pestä vessan? Miksi olet opetellut, oletko sinkku?
Osaan nämä kaikki ja paljon päällekkin, olen perussiisti eläin.
Osaan kolhia auton vanteet ruvelle katukivetyksien reunoihin
Joskus ahtaassa ja rajoittuneessa mielessä on väsyneenä ja hetkellisesti tympääntyneenä sinkkuelooni ajatellut, että osaanko liiankin hyvin kun luen täältä niin usin kuin luen kirjoituksia, joissa useimmiten mielikuvissani enempi naisoletettu kuin miesoletettu päästelee höyryjä pihalle ja purkaa pettymystään kun hänern kumppaninsa ei osallistu ja tee mitään tai tekee hyvin mitään niistä askareista ja puuhista, mitä itse teen sekä sinkkuna että olen kuvitellut ja luullut ja saanut mallin vanhemmiltani, kuinka parisuhteessa sukupuoleen katsomatta, jotta molemmat voisivat ainakin enimmäkseen nauttia yhteiselosta.
Mutta en minä tällaisten askareiden ja puuhien tekemistäni tapaa tuoda esille tai mainostaa. Sellainen saisi oloni kovin vaivautuneeksi, jos niin pitäisi tehdä.
Tyjästä kälättämisen ja kuukautis oikuttelut eli jollekkin tarttis kiukut purkaa
M69
Osaan imuroida vessan, tiskata pesukoneen, tyhjentää tilin ja pestä vastuuni.
Tuijotan kännykkää ja tuhlaan rahaa shoppailemalla.
Peruutin päin naapurin autoa ihan itse
Osaan olla kusematta lattialle, siivota omat sotkuni ja huolehtia itse omatekemistä ihmisistäni, muistan mitä on sovittu. Osaan tehdä itselleni ravintoa. Osaan olla odottamatta äitiäni paikalle kun jotain pitäisi tehdä itse.
Opiskeluaikoina laitoin vielä joskus ruokaa itse jos ei ollut rahaa tilata ruokaa, sitten onneksi löysin naisen itselleni