Mies, mitä naistentaitoja osaat?
Osaatko esim. imuroida tai pestä vessan? Miksi olet opetellut, oletko sinkku?
Kommentit (80)
Osaan kieltäytyä seksistä erilaisilla tekosyillä
Vierailija kirjoitti:
Osaan täyttää pesukoneen ja käynnistää ohjelman, mutta ripustelemaan en ala.
Sulla on kone täynnä homehtunutta pyykkiä?
Vierailija kirjoitti:
Osaan syyllistää muita ja uhriutua jos minun tekemiäni virheitä otetaan esille
Tämähän on palstamiesten erikoistaito.
Vierailija kirjoitti:
Osaan kieltäytyä seksistä erilaisilla tekosyillä
Tekosyy? Onpa onni olla sinkku.
Osaan ommella napin paitaan. Lempipaidastani irtosi nappi ja youtubesta katsoin videon 👍
M38
Valittaa ilman aihetta.
Ja olen kerran peruuttanu pimeellä tolppaan,ei tullu vahinkoja onneksi.
Pystyn valehtelemaan.
Toisaalta en tahdo,joka laimentanee tuota "taitoa"
Siihen en usko että kotityöt olisivat sukupuolisidonnaisia, osaan ne kyllä.
Sitähän tässä kai haetaan?
Osaan tehdä ruokaa monipuolisesti ja leipoa pullaa.
Hyvin kuvaavaa kuinka paljon asiallisempi naisten vastaava ketju oli. Siellä ihan kommentoitiin asiaa ja puhuttiin miesten töistä arvostavasti.
Se vaikeuttaa vastaamista, että "naisten taidot" on kyllä miehilläkin, naiset ovat vain itse julistaneet ne itselleen kuuluviksi(vailla totuuspohjaa)
Osaan ottaa kuvia perzeestäni ja laittaa instaan.
Tässä voi tehdä empiiristä tutkimusta, kuinka suuri osa palstsmiehistä pystyy asialliseen kommentointiin. Tähän mennessä n. 50%.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kuvaavaa kuinka paljon asiallisempi naisten vastaava ketju oli. Siellä ihan kommentoitiin asiaa ja puhuttiin miesten töistä arvostavasti.
Miehiä kehuvaan ketjuun tarvii kyllä kartan löytääkseen, sen verran harvinainen täällä on!
En nyt tiedä onko varsinaisesta mitään sukupuolittuneita taitoja, vaan enemmänkin hommia jotka ovat aikoinaan kasaantuneet sukupuolittuneesti.
Jos nyt kuitenkin ajatellaan taitoja mitkä mielletään yleisemmin naisille tyypillisiksi ja joissa olen hyvä, mieleeni tulee metatyöt. Olen hyvä organisoimaan asioita ja pitämään mielessäni useamman ihmisen aikatauluja ja tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun naisen pitäisi tulla ensin kertomaan mitä ne "naisten taidot" ovat. Mitkä ovat sellaisia taitoja, joihin naisia yleensä tarvitaan? Antaa tulla vain rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kusta istualtaan.
Ei onnistu kun on tällainen hanhenkaula. Kärki osuu posliiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun naisen pitäisi tulla ensin kertomaan mitä ne "naisten taidot" ovat. Mitkä ovat sellaisia taitoja, joihin naisia yleensä tarvitaan? Antaa tulla vain rohkeasti.
Vieraannutus, nalkutus, rahallinen hyötyminen lapsista ja huoltamiensa lasten koulupudokkaaksi tekeminen on naisten erikoisosaaminen. Miehet ei pysty lähellekkään samaan suoritukseen näissä asioissa.
Osaan syyllistää muita ja uhriutua jos minun tekemiäni virheitä otetaan esille