Lopettaisitteko erään pelin pelaamisen lapsen vaatimuksesta?
12v poikaani hävettää, kun pelaan samaa suosittua peliä, kuin hän ja ikätoverinsa. Kyseessä maailmanlaajuisesti suosittu peli, jota myös mieheni kanssa pelaamme yhdessä. En haluaisi lopettaa kivaa peliä. Miten tekisitte?
N29
Kommentit (58)
0/5. Mutta poika tekee oikein kun häpeää vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo, vaan ihan oikea arkielämän juttu. Alkuun lapsesta oli hauskaa opettaa meidät vanhemmat pelaamaan, mutta yhtäkkiä se onkin noloa. Liekö koulussa kaverit ihmetelleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo, vaan ihan oikea arkielämän juttu. Alkuun lapsesta oli hauskaa opettaa meidät vanhemmat pelaamaan, mutta yhtäkkiä se onkin noloa. Liekö koulussa kaverit ihmetelleet?
Mistä lapset tietävät, että pelaat?
Opeta lapselle, ettei hän voi päättää sitä mitä muut tekee. Varsinkaan kun tosta ei ole mitään haittaa kenellekään
No jatkaisin pelaamista mutta niin, että lapsen kaverit ei sitä koskaan näe eikä tiedä. Eli lapsella ei enää aihetta hävetä.
No ei tietenkään. Tottakai pelaat mitä haluat. Häpeä haihtuu joskus. Kuulokkeet voivat helpottaa, ettei kuulu muille äänet.
Olet aika nuorena saanut lapsesi. 16-vuotiaana raskaaksi?
Ehkä olette molemmat lapsenmielisiä.
Sano kolttiaiselle, että ainoa nolo asia siinä on jos häviää mutsilleen. Opettele kuule räkänokka pelaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Olet aika nuorena saanut lapsesi. 16-vuotiaana raskaaksi?
Ehkä olette molemmat lapsenmielisiä.
Juu olen ja aina rakastanut pelaamista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lapset tietävät, että pelaat?
Pelaamme välillä yhdessä koko perheen voimin, joskus on ollut kaveritkin mukana menossa.
Pelaa salanimellä öisin kun lapsi nukkumassa!
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Tottakai pelaat mitä haluat. Häpeä haihtuu joskus. Kuulokkeet voivat helpottaa, ettei kuulu muille äänet.
Niin, sellaista se kait tulee olemaan teinivuosina. Joka asiassa vanhempia hävetään. Lapsen mielestä on noloa että äiti pelaa, mutta isän pelaaminen on ok. Kuulemma kenenkään muun äiti ei pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä peli?
Fortniten Battle Royale
Vierailija kirjoitti:
Up
Onko muita pelaavia aikuisia
Hep. Varmasti meitä todella paljon on.
Kerro lapsellesi, ettei voi päättää mitä muut tekee. Vanhempien tehtävä on kasvattaa lapsiaan
Täällä ilmoittautuu toinen Forniteä pelaava äiti. Itse asiassa minä opetin lapseni pelaamaan sitä. Mutta nykyään lapsi on paljon minua parempi, eikä halua pelata kanssani kun olen huono.
höh, kuka teillä on aikuinen!