Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermo menee kun minulle puhutaan kuin idiootille

Vierailija
03.04.2025 |

Yritysten edustajille sanon ihan suoraan, että minulle ei tarvitse puhua kuin olisin idiootti. Ihan sellaista haistapaska-tason itsestäänselvyyksiä kertoillaan. Olen ujo, mutta provosoidun todella paljon siitä kun minuun ei voida suhtautua kuin aikuiseen ja puhua sillä tavalla. Olen nuoren näköinen ja kuuloinen. En toki ole vanha, mutta näytän ja kuulostan nuoremmalta kuin olen. Poikkeuksetta joka ikinen kerta, kun sanon, ettei minulle tarvitse puhua kuin idiootille, toinen osapuoli alkaa länkyttämään päälleni eikä anna suunvuoroa, sekä alkaa piilov*ttuilemaan. Ihan törkeän alentavaa käytöstä. Näissä tapauksissa lyön luurin korvaan. Tiedän, ettei se ole sivistynyttä, mutta mitä minä voin tehdä, kun toinen ei anna minun puhua ja kohtelee minua kuin vajaaälyistä? Niinpä. Minulle ei todellakaan tarvitse kertoa, että "me täällä emme voi tietää", kun on kyse minun elämääni liittyvästä asiasta. IHANKO TOSI? Minä kun luulin että jossain yrityksessä voidaan tietää minun asiani 🙄🙄 Sitten eivät osaa edes ottaa aikuismaisesti sitä, kun aikuinen ihminen huomauttaa, ettei hänen älyään tarvitse aliarvioida. Hermo menee taas vaihteeksi ihmisiin.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miksei ihmisiin voi suhtautua kuin heillä olisi normaali äly päässä. MIKSI täytyy alentavasti alkaa kertoilemaan toiselle asioita, jotka pikkulapsikin ymmärtää?!? Miksi? Voisiko joku selittää miksi?

En minäkään ymmärrä. Näytän ilmeisesti jotenkin yksinkertaiselta ja ihmiset neuvovat ihan alkeellisissakin asioissa tyyliin "meillä täällä sitten lajitellaan jätteet näin, kaikkea ei saa heittää samaan". Se loukkaa joka ikinen kerta, koska en ole mikään tyhmä ja kouluttamaton tyttönen vaan aikuinen, korkeakoulutettu ja älykäs nainen.

Kun joku korostaa olevansa älykäs, tietää löytäneensä idiootin. Todellinen älykkyys kyllä huokuu näkyviin muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla