Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden kanssa nämä foorumin ilkeät ihmiset ovat tosielämässä tekemisissä?

Vierailija
15.06.2026 |

Tuota mietin äsken. Kuka ihan oikeasti jaksaa sellaisia tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä, joita tältä foorumilta löytyy yllin kyllin olipa sitten aamu tai ilta? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan oikein kenenkään. Selittäähän se jo.

Vierailija
2/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poliisin kanssa, lähinnä putka asiakkaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kiusaamossa töissä eli ihan palveluammatissa. Asiakkaita on laidasta laitaan eli vauvasta vaariin.

Vierailija
4/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan heitä jaksa. Omissa pikku koloissaan jokainen spämmää kuola valuen vihaa naisia ja kaikkia vähemmistöjä kohtaan. Tämä on ainoa ajankulu. Miettikää, miten surkea elämä. 

Vierailija
5/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. Olen työkyvyttömyys eläkkeellä ja katselen suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja kirjoittelen tänne näitä alakouluaineita. Tuliko nyt kiva olot tästä aloituksesta? 

Vierailija
6/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan heitä jaksa. Omissa pikku koloissaan jokainen spämmää kuola valuen vihaa naisia ja kaikkia vähemmistöjä kohtaan. Tämä on ainoa ajankulu. Miettikää, miten surkea elämä. 

Kuulostaa vähemmistöltä, jonka sinä olet keksinyt päässäsi ja jota vihaat. 

Vierailija
7/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö, ja suojelen muita itseltäni. 

Vierailija
8/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa palvelijoiden nyt kun asiaa mietin. Olen sen verran hyvä viihdyttämään itseäni etten oikeastaan edes kaipaa ystäviä. Yksi toveri on, kenen seurasta nautin, mutta hänelläkin on oma elämänsä niin emme ole jatkuvasti tekemisissä.

Vierailija
9/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun kanssa

Vierailija
10/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ilkeiden ihmisten maa. Ja heistä suurin osa on ihan perheenäitejä- ja isejä. Sillä kompensoidaan sitä omaa epävarmuutta. 

Vierailija
11/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ RUOKI TROLLIA!!!!

Tämä mies käy palstalla keskustelua itse itsensä kanssa eri hahmoilla. Tämä kertoo äärimmäisestä yksinäisyydestä ja siitä, että hänen pakkomielteensä on eristänyt hänet muusta maailmasta. Koska kukaan muu ei suostu enää olemaan hänen kanssa tekemisissä hänen purkaessa katkeruuttaan, hänen on pakko luoda kokonainen teatteri ympärilleen saadakseen äänensä kuuluviin.

Vierailija
12/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on ilkeiden ihmisten maa. Ja heistä suurin osa on ihan perheenäitejä- ja isejä. Sillä kompensoidaan sitä omaa epävarmuutta. 

Samaan aikaan kun he istuvat vanhempainillassa vastustamassa koulukiusaamista, he kivittävät somessa muita.

Vierailija
13/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heillä terveitä ihmissuhteita ole. Joko ovat yksin tai muiden ongelmatapausten kanssa.

Vierailija
14/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ RUOKI TROLLIA!!!!

Tämä mies käy palstalla keskustelua itse itsensä kanssa eri hahmoilla. Tämä kertoo äärimmäisestä yksinäisyydestä ja siitä, että hänen pakkomielteensä on eristänyt hänet muusta maailmasta. Koska kukaan muu ei suostu enää olemaan hänen kanssa tekemisissä hänen purkaessa katkeruuttaan, hänen on pakko luoda kokonainen teatteri ympärilleen saadakseen äänensä kuuluviin.

Älä sinä tule mulle huutamaan mistä minä keskustelen ja mistä en. Ei aiheen tarvitse olla, totta että siitä voi keskustella. Jos ainoa tarkoitukseksi on aamusta iltaan bongata trolleja suosittelen vahvasti pitämään turpasi kiinni. 

Vierailija
15/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ RUOKI TROLLIA!!!!

Oletko koskaan miettinyt, että itse saattaisit viettää aikaasi liikaa palstalla? 

Vierailija
16/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä.olisi se ilkeä kommentti johon viittaat. 

Vierailija
17/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ RUOKI TROLLIA!!!!

Millä olettamalla sinä sukupuolitat yhtään ketään?

Vierailija
18/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ RUOKI TROLLIA!!!!

Millä olettamalla sinä sukupuolitat yhtään ketään?

Mä sukupuolitan tasan ketä mä haluun saatanan homo!

-sama

Vierailija
19/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kenenkään. Ovat kaikki yksin asuvia rahattomia surkimuksia, joilla ei ole netin ulkopuolista elämää.

Vierailija
20/44 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisten hirviöiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan