Hermo menee kun minulle puhutaan kuin idiootille
Yritysten edustajille sanon ihan suoraan, että minulle ei tarvitse puhua kuin olisin idiootti. Ihan sellaista haistapaska-tason itsestäänselvyyksiä kertoillaan. Olen ujo, mutta provosoidun todella paljon siitä kun minuun ei voida suhtautua kuin aikuiseen ja puhua sillä tavalla. Olen nuoren näköinen ja kuuloinen. En toki ole vanha, mutta näytän ja kuulostan nuoremmalta kuin olen. Poikkeuksetta joka ikinen kerta, kun sanon, ettei minulle tarvitse puhua kuin idiootille, toinen osapuoli alkaa länkyttämään päälleni eikä anna suunvuoroa, sekä alkaa piilov*ttuilemaan. Ihan törkeän alentavaa käytöstä. Näissä tapauksissa lyön luurin korvaan. Tiedän, ettei se ole sivistynyttä, mutta mitä minä voin tehdä, kun toinen ei anna minun puhua ja kohtelee minua kuin vajaaälyistä? Niinpä. Minulle ei todellakaan tarvitse kertoa, että "me täällä emme voi tietää", kun on kyse minun elämääni liittyvästä asiasta. IHANKO TOSI? Minä kun luulin että jossain yrityksessä voidaan tietää minun asiani 🙄🙄 Sitten eivät osaa edes ottaa aikuismaisesti sitä, kun aikuinen ihminen huomauttaa, ettei hänen älyään tarvitse aliarvioida. Hermo menee taas vaihteeksi ihmisiin.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän lapsellista vedellä herneitä hengitysteihin ja äksyillä, ei se ainakaan muuta tuollaisen olettajan oletuksia sinusta.
Olen aivan tarpeeksi paljon vääntänyt milloin mistäkin asiasta. En kuuntele yhtään tuollaista vähättelyä. Olkoon lapsellista tai ei. Minulle voi puhua ihan normaalisti.
Eli joudut kaikkien kanssa riitoihin. Mitä se mahtaisi merkitä?
Erittelinkö minä ne asiat? Erittelinkö? Mitä helvettiä sinä luulet tietäväsi minun asioistani?
Tässäkin jo kiroilet ja olet aggressiivinen.
Aika usein muita tyhminä pitävät ovat itse vähintään yhtä tyhmiä. Eivät vain itse tajua sitä. Oikeasti älykkäät ovat tarpeeksi älykkäitä pitääkseen sellaisen omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän lapsellista vedellä herneitä hengitysteihin ja äksyillä, ei se ainakaan muuta tuollaisen olettajan oletuksia sinusta.
Olen aivan tarpeeksi paljon vääntänyt milloin mistäkin asiasta. En kuuntele yhtään tuollaista vähättelyä. Olkoon lapsellista tai ei. Minulle voi puhua ihan normaalisti.
Erittelinkö minä ne asiat? Erittelinkö? Mitä helvettiä sinä luulet tietäväsi minun asioistani?
Ja mitä sitten. Hyvä huomio ?
Taidat olla idiootti. Muut näkevät sen. Yleensä idiootti kieltää olevan idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten. Hyvä huomio ?
Koita sinäkin tehdä hyvä huomio, esimerkiksi ulosantisi vaikutuksesta saamaasi kohteluun. Vaikka nyt olisikin niin, että näissä puheluissa se vähättely lähtee vastapuolelta, niin sillä omalla käytöksellä voi ainakin jollain tapaa vaikuttaa siihen miten se jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme dialogia sinä täällä pidät itsesi kanssa? Kyllä kaikille jo ensimmäisen viestisi jälkeen tuli selväksi, että et osaa ottaa neuvoja vastaan, vaan käyttäydyt itse kuin idiootti. Teen paljon puhelinpalvelua työssä, jota asiakkaiden on vaikea ymmärtää ja usein asioita joutuu selittämään monta kertaa monella eri tavalla. Se ei suinkaan ole asiakkaiden aliarvioimista, vaan asiakaslähtöistä palvelua, jolla varmistetaan, että vaikea asia menee asiakkaalle oikeasti perille. Jos joku alkaa huutaa takaisin, että miksi puhut kuin idoootille, tulee mieleen, että sellainenhan siellä linjan toisessa päässä tosiaan taitaa olla...
Etkö sinä idiootti ymmärrä, että kyseessä oli täysin päivänselvä asia?! :D vaikka sanoin sen hyvin selkeästi jo aloituksessa, et silti sitä ymmärrä. Ei jumalauta... Asiassa ei ollut MITÄÄN epäselvää. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Monet virastosossut tai muut virkaihmiset käsittelevät ihmisiä myös kuin toinen olisi retardi tai heidän vihollinen nulikka. Aika kamalaa kohtelua siis. Poikkeuksia voi jossain muualla olla.
Nimenomaan! Äänensävykin on sellainen "vöi sinyä kyn et ymmärrä, vöi, ei me täällä vöidä tietää, niin, niin, ei vöidä tietää 🙂" vaikkei soittaja ole sanonut kirjaimellisesti sanaakaan siitä, että jonkun virastotantan pitäisi tietää yhtään mitään 🙄 aivan täysin päivänselvää, etteivät he voi tietää sitä sun tätä. Sitä ei tarvitse alkaa oikein selittämään erikseen🙄
Ja sitten se raivostuttava päälle puhuminen, heti kun sanoo ettei minulle tarvitse selittää päivänselviä asioita kuin idiootille. Sitten aletaan moottoriturpana länkyttämään päälle antamatta suunvuoroa ja ihan rehellisesti piilov*ttuilemaan. Tässä kohtaa lyön luurin korvaan, niin epäasiallista kohtelua tuo on. Tuo päälle puhuminen yms. on selkeästi sellainen puolustuskeino, kun virastotantta huomaa että toinen on tajunnut hänen käytöksensä.
Aloituksen teksti, aihevalinta ja ylipäätään tarve avatua asiasta vauvapalstalla piirtävät kuvan hyvin lapsenomaisesta, älylliseltä kehitykseltään lapsen tasolla olevasta ihmisestä.
Eli siinä mielessä en ihmettele näitä "yritysten edustajia".
Jos kaksi virastotantta puhuu kanssani samasta asiasta, heillä on aivan täysin eri kokemus. Tuo ensimmäinen kohteli minua kuin vajaaälyistä lasta, kun taas toinen puhui normaalisti ja vaikken saanut toivomaani vastausta, sain kuitenkin neuvoja ja normaalia puhetta. Hänen kanssaan lopetin puhelun asiallisesti kiittämällä, sanomalla moikka ja sulkemalla puhelimen. Eli ihan niinkin pieni asia kuin että kohtele aikuista aikuisena. Sillä pääsee pitkälle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen teksti, aihevalinta ja ylipäätään tarve avatua asiasta vauvapalstalla piirtävät kuvan hyvin lapsenomaisesta, älylliseltä kehitykseltään lapsen tasolla olevasta ihmisestä.
Eli siinä mielessä en ihmettele näitä "yritysten edustajia".
Toivottavasti kasvat sitten aikuiseksi pian. Me muut kasvoimme jo ajat sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kaksi virastotanttaa puhuu kanssani samasta asiasta, heillä on aivan täysin eri kokemus. Tuo ensimmäinen kohteli minua kuin vajaaälyistä lasta, kun taas toinen puhui normaalisti ja vaikken saanut toivomaani vastausta, sain kuitenkin neuvoja ja normaalia puhetta. Hänen kanssaan lopetin puhelun asiallisesti kiittämällä, sanomalla moikka ja sulkemalla puhelimen. Eli ihan niinkin pieni asia kuin että kohtele aikuista aikuisena. Sillä pääsee pitkälle. Ap
Tai puhelun siis suljin, en puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on pari numeroa liian pieni pipo..?
Jospa opettelisit keskustelemaan asioista tai pitää itselläsi nämä lasten mielipiteet.
Ei minun kommentteja [nämä VPN alapeukutetut]. Joku trålli päivittäin tahallaan kirjoittaa näitä - jättäen sinne tänne tekstiin tuplavälin, kun minulle on jossain erittäin nopeasti kirjoittamassa kommentissa vahingossa
'näin käynyt'. Sitten hän alapeukuttaa..
Olen skarppi, huomaan kaiken fuulin.
Liikaa kirjoitusvirheitä tekstissä. Mikä tää homma ny o, ku ihmiset eivät osaa KIRJOITTAA OIKEIN ????????
Mut puhut asiaa. Mun NS työpaikas, ku katotaan joku leffa, se o yleensä joku lasten leffa, me ei saada itse sitä päättää, ja me kaikki olemme siis aikuisia. Onneks sitä tapahtuu harvoin.......ne o yleensä aika tyyyyyyyyylsiiiiiiiääääää !!! Onhan siel netis ny aikuistenkin leffoja, ei mitään sotaleffoja yms, vaan normaaleja suomalaisia leffoja ! Ja sitte, ku se ÄÄNI pitää laittaa NIIIIIIIIN hirrrrveeeeen kovalle, kuten leffatettereissa on. Esim mulla on kuulokojeet !!!! Niistä menee patterit pian !!!! Sitä nää NS ohjaajat eivät ajattele, varsinkaan eräs nuori naikkonen.........leffoja ei tarvitse katsoa kovalla !!!!!! Niihin saa halutessaan tekstin, jos mahdollista. Kyllä kai nyt ihmiset osaavat LUKEA !!!!!! O se kumma, ku viereises talos (ne o yhdessä, vaan 2 ovea erottaa ne toisistaan.....) ei oo valitettu metelistä..............
Miksi P u p p a a vähätellään? 👴🏻💜
Vierailija kirjoitti:
Miksi P u p p a a vähätellään? 👴🏻💜
Näin se menee 👴🏻👍🏻🥩
Monet virastosossut tai muut virkaihmiset käsittelevät ihmisiä myös kuin toinen olisi retardi tai heidän vihollinen nulikka. Aika kamalaa kohtelua siis. Poikkeuksia voi jossain muualla olla.