Puolison naismaku
Mies on aiemmin ollut naimisissa itseään 8 vuotta vanhemman naisen kanssa. Mieheni on monessa asiassa "vanhettanut itseään", alkuvuosina en sitä huomannut, hän ehkä kovasti mukaili minun mieltymyksiäni, lähti mukaani moneen juttuun.
Mieheltäni ovat hänen harrastekaverinsa kyselleet usein, koska hän jää eläkkeelle. Siihen on todella pitkä aika vielä. Puhetyyli ja monet maneerit hän on kopioinut käytökseensä esim sukunsa vanhoilta miehiltä, joskus tietyssä seurassa hän alkaa näitä käyttämään. Vaikuttaa siis vanhemmalle. Puhuu usein jopa eläkkeestä, kuolemasta. Ahdistaa ihan kuunnella, kun huomautan että hänellä jää ihana, mukava aikuisen elämä elämättä kun tekeytyy vanhaksi, hän nauraa kovasti ja väittää heittäneensä rankkaa läppää.
Vaatevaraston olen hyvin nopeasti häneltä jo seurustelun alkuaikoina muuttanut. Hän taas toivoisi että pukeutuisin tietyllä tavalla, olisi kuulemma ilo silmälle yms. No, äitinikään ei vielä pukeudu siihen tyyliin, tuskin tulee koskaan pukeutumaankaan. Raikas tyyli ennenkaikkea eikä vaatteilla kannata itseään vanhentaa !!
Nyt kun avioliitossamme on se vaihe, että ollaan oltu kriittiset 7v yhdessä, huomaan että mies vilkuilee vanhempia naisia, siis yli 10-15v minua vanhempia. Fb ystävinäkin on edesmenneiden papparais ystäviensä leskirouvia. En osaa sitten yhtään olla mustasukkainen, en kertakaikkiaan, lähinnä tyrmistyneen huvittunut.
Ei varmaan kenelläkään toisella ole asiat näinpäin, että mies vilkuilee mummoja.
Kommentit (3)
Ei aavistustakaan miksi. Ehkä etsi iloisuutta ja elämänmenoa kauttani. Oli hän alkuvuosina myös tosi innostunut asioista joita näki ja koki kanssani, moni asia oli hänelle uutta.
Minä taas alkuun ihastuin siihen, että hän tuntui olevan vakaa ihmistyyppi.
Miten hän sinuun päätyi jos kerran pitää vanhemmista? Kuulostaa ihan siltä että kohta vaihtaa sinut vanhempaan.