Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuorempi mies, vanhempi nainen ?

Vierailija
13.03.2007 |

.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös ihastunut - tai jopa rakastunut - itseäni 14 vuotta nuorempaan... hän 19, minä 33..... yhdessä ollessamme ikäero unohtuu, se on vain se uskomaton kemia, mikä vetää meitä yhteen.... vähitellen ystävämme alkaneet hyväksyä tilanteen, mutta ympäristön paineet on tietysti kovat... mutta tunteet ratkaisee, ei se mitä muut ajattelevat.... Joten "ikä todellakin on vain numeroita".... tsemppiä! :)

Vierailija
2/145 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on useammasta 32 - 39-vuotiaasta naisesta, eikä oman ikäiset ainakaan nyt kiinnosta. Jos kiinnostaa nuorempimies seikkailumielessä, niin kirjoittele tuomas23@wippies.com ja tutustutaan. Keski-Suomesta olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomas24 ja sitten tuomas25 jne?? Etpä ole ainakaan järjellä siunattu, joten tuskin kiinnostaa...

kirjoittele tuomas23@wippies.com ja tutustutaan. Keski-Suomesta olen.

Vierailija
4/145 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat itsekin 69. alkoi oikein panettaan.

Vierailija
5/145 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useita kertoja ihastunut itseäni parikymmentä vuotta nuorempaan ja he minuun, mutta koska elän pitkässä parisuhteessa, en ole antanut tilanteen kehittyä halailua pitemmälle.

Vierailija
6/145 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintosta lokerointia täälläkin palstalla.. Miehissä on ihan yhtä paljon eroja kuin naisissakin. Toiset on kypsiä aikasemmin ja jotkut ei koskaan näin se menee sukupuolesta riippumatta.. Itsellä ollut seksisuhde 20v vanhempaan naiseen ja välillä jopa huvittaa se että hän luulee olevansa minun opettaja vaikka asia on usein toistepäin.. Ei se ikä tee kenestäkään hyvää sängyssä. Toiset osaa imeä kullia jo pikkutyttönä ja jotkut ei opi sitäkään hommaa koskaan..

Ihmetyttää kyllä välillä että miksi kaikki naiset kenestä kiinnostun on järjestäen minua vähintään 10v vanhempia? Omaikäiset naiset tuntuu vaan todella kakaroilta ja monesti sitä kiinnostuu sit vähän kypsemmästä kun jotenki tuntuu synkkaavan paremmin, mutta naiset sen sijaan tekee monesti numeron siitä kun olen niin nuori että minunhan on pakko olla kauhea kakara viellä ja mitä kaveritkin ajattelee kun on 10v nuorempi mies, vaikka synkkaa todella hyvin..

Tälläkin hetkellä mielenkiintoinen tilanne päällä kun olen ilmaissut että olen kiinnostunut eräästä naisesta joka minua reilusti vanhempi ja häntä häiritsee ikäero, mutta ilmoitti myös että ei ole kiinnostunut omaikäisistä miehistä koska ovat kuulemma usein pöhöttyneitä ja heillä on jo lapsia eikä semmosetkaan kiinnosta.. Onko kaikki naiset yhtä kujalla että ei todellakaan tiedä mitä haluaa eikä uskalla ottaa riskejä?

m.24

Vierailija
7/145 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä haittaa ikäero, toista ei ollenkaan. Yhtä haittaisi tutustumishetkellä, että sillä toisella on jo lapsia, toista lapset eivät haittaa ollenkaan. Yksi uskaltaa ottaa riskejä, toinen ei.

Toivon, että tapaamani 10 v nuorempi mies uskaltaisi ottaa riskin kanssani, nähtäväksi jää...

N37

Vierailija
8/145 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyin suoraan että häiritseekö niin paljon että ei kiinnosta tutustua paremmin niin siihen ei enään vastausta olekkaan tullut joten eiköhän siitä voi aika paljon päätellä :)

Vierailija
9/145 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on 17 v, minä 41...

Mitään ei ole tapahtunut muuta kun syvällistä juttelua ja pieniä kosketuksia. Yritän pitää itseni kurissa ettei mitään tapahdukaan, mutta hän on niin komea ja ennen kaikkea niin huomaavainen ja auttavainen. Juuri huomaavaisuutta olen ollut vailla kaikki 16 avioliittovuottani :(

Vierailija
10/145 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menossa kiihkeä seksisuhde yli 50v naisen kanssa

T: M36

Vierailija
11/145 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin aikoinaan nuorena miehen tuli unelmoitua; Valitettavasti jäi saamatta. Anna sille pojalle kokemus, jota ei unohda vielä haudassakaan.

m42 (siitä hyvä ikä, että kaikki naiset vuosien 20-60 välillä käy :)

Vierailija
12/145 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta? Oletko ihastunut sinua vanhempaan naiseen tai päinvastoin, nuorempaan mieheen???? Kertoisitteko kokemuksia tai mietteittänne se helpottaisi oloani, kiitos. (olen nainen 46v)

" IHASTUNUT 14 VUOTTA NUOREMPAAN MIEHEEN"

Vierailija
13/145 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut nuorempia miehiä, yhden kanssa naimisissa ikäeroa ei kylläkään ollut kuin vaivaiset 5-vuotta, eron jälkeen on ollut muutama suhde joissa miehet on olleet nuorempia toinen 17-vuotta nuorempia, suhde kesti puoli vuotta ja loppui kun ei enään kummallakaan ollut kipinää jatkaa.

Seuraava suhde oli 12-vuotta nuorempaan ja kesti melkein vuoden. Nyt sitten olen ollut yhdessä jo 4-vuotta itseäni 13-vuotta nuoremman miehen kanssa ja meillä on oikein hauskaa yhdessä, viihdymme hyvin ja rakastamme toisiamme, suunnittelemme avioliittoa.

Vierailija
14/145 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 18-60 vuotiaat naiset ovat ihania !

Mici-55

Vierailija
15/145 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusta saattaa olla ilmassa n. 10 vuotta nuorempaan herraan, mutta himoa ja halua 15v vanhempaan... useimmiten näin. Ja molemmista ääripäistä seksikokemuksia.

nainen 35

Vierailija
16/145 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla että ottaa vastaan ne vanhempien naisten osoittamat kiinnostukset... ja niistä todella voi nauttia.

Paljosta jää paitsi jos vain nuorten pimujen kanssa vehtaa!

T: m36

Vierailija
17/145 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elämäni kiihkein seksisuhde menossa itseäni 11-v nuoremman miehen kans. Suosittelen ;)

Vierailija
18/145 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..myös sängyssä:) Parikymppisellä miehellä on hirveet halut ja mä kolmekymppisenä naisena tietysti " otan kaiken mitä tarjotaan"

Vierailija
19/145 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joku saa irti parikymppisistä kundeista? Nehän on ihan eri aaltopituudellakin.

Vierailija
20/145 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...joku saa irti parikymppisistä kundeista? Nehän on ihan eri aaltopituudellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän